1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    6.576
    15-12-2012

    Er is een wijk in rotterdam waar politie heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel aanwezig is.
    Te voet, met auto, op de fiets. Mohim is me laatste tijd zwaar opgevallen dat er veel blauw op straat loopt. Zou dat hier mee te maken hebben?

  2. #62
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Neda Bekijk reactie
    In andere landen is het een groot fenomeen.....
    Nu sluipt het ook Nederland binnen door dit Bulgaarse netwerk...

    De media zal nooit maar dan ook nooit dit onder de aandacht brengen, omdat de Elite helaas alles bepalen...
    Ik ben even gaan googlen en de eerste linken gaven aan dat het een hoax was, mensen zouden het rode busjes van de Bulgaren en het organen verhaal hebben verzonnen. En dat er geen enkele geval bij de politie bekend is en geen enkel slachtoffer zich heeft gemeld bij de politie. Zie link https://sites.google.com/site/dehoax...deorgaanmaffia

    Ben toen verder gaan zoeken en wat blijkt er is wel degelijk een politiebericht uitgegaan van het rode busje met de Bulgaren.
    Zie hier politiebericht http://www.westlandreport.nl/?p=11166

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Ik ben even gaan googlen en de eerste linken gaven aan dat het een hoax was, mensen zouden het rode busjes van de Bulgaren en het organen verhaal hebben verzonnen. En dat er geen enkele geval bij de politie bekend is en geen enkel slachtoffer zich heeft gemeld bij de politie. Zie link https://sites.google.com/site/dehoax...deorgaanmaffia

    Ben toen verder gaan zoeken en wat blijkt er is wel degelijk een politiebericht uitgegaan van het rode busje met de Bulgaren.
    Zie hier politiebericht http://www.westlandreport.nl/?p=11166

    Klopt helemaal schat...
    De media, zelfs de politie in sommige gevallen doet net of hun neus bloed....
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    moge allah onze kinderen beschermen van dit soort tuig

  5. #65
    Chaimae (L)

    Reacties
    12.931
    15-10-2009

    Citaat Geplaatst door mele3youn2 Bekijk reactie
    Er is een wijk in rotterdam waar politie heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel aanwezig is.
    Te voet, met auto, op de fiets. Mohim is me laatste tijd zwaar opgevallen dat er veel blauw op straat loopt. Zou dat hier mee te maken hebben?

    Welke wijk?

    08-08-'08



  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    576
    30-05-2009

    Citaat Geplaatst door aitnaima Bekijk reactie
    Ook wij hebben een brief gehad van de schol waar mijn zoontje op zit. Ook daar in is gewaarschuwd voor kinderlokkers. Vorige week is er een jongetje bijna ontvoerd tegenover de school door een man op een rode scooter!
    (in Amsterdam)

    Waar in Amsterdam?

  7. #67
    Imran

    Reacties
    1.767
    20-10-2003

    Citaat Geplaatst door sandous Bekijk reactie
    Waar in Amsterdam?
    West

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    1.016
    05-11-2012

    Hier ook al een brief gehad van school. Wat is dit? Zijn ze door het hele land allemaal tegelijk actief ofzo? Allah i7fed!!

  9. #69
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Sneeuw-witje Bekijk reactie
    Hier ook al een brief gehad van school. Wat is dit? Zijn ze door het hele land allemaal tegelijk actief ofzo? Allah i7fed!!
    ik weet niet

  10. #70
    vertrouw op Allah

    Reacties
    789
    25-12-2009

    Deze meiden zijn ontsnapt omdat ze wisten wat ze moesten doen. Leer je kind ook hoe hij moet reageren...wegennet en schreeuwen. Doe vooral rollenspellen met ze! Moge Allah ze beschermen!
    Weten jullie wat voor extra maatregelen de margriet heeft genomen?
    Ik zie daar ook kinderen rond lopen dat ik denk waar is de juf en of ouder...
    En bij de blijberg horen die kinderen niet achter het electriciteitshuisje te spelen..veel te onoverzichtelijk voor die leraren.Ik hoop dat ze er nu beter op gaan letten

  11. #71
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door peaceforall Bekijk reactie
    Deze meiden zijn ontsnapt omdat ze wisten wat ze moesten doen. Leer je kind ook hoe hij moet reageren...wegennet en schreeuwen. Doe vooral rollenspellen met ze! Moge Allah ze beschermen!
    Weten jullie wat voor extra maatregelen de margriet heeft genomen?
    Ik zie daar ook kinderen rond lopen dat ik denk waar is de juf en of ouder...
    En bij de blijberg horen die kinderen niet achter het electriciteitshuisje te spelen..veel te onoverzichtelijk voor die leraren.Ik hoop dat ze er nu beter op gaan letten
    wat ze hebben gedaan is alle ouders een mail gestuurd en ze op de hoogte houden en als het goed is met de kinderen zelf in de klas gesproken.

  12. #72
    meerdere gebruikers

    Reacties
    2.534
    14-11-2008

    ik heb het ook gelezen.
    allahyahfad waar gaat het toch naar toe allemaal ik begrijp het niet?
    en erger nog hij is nog steeds niet gepakt
    meerdere gebruikers

  13. #73
    Forever You and Me

    Reacties
    3.570
    18-11-2004

    Citaat Geplaatst door mele3youn2 Bekijk reactie
    Er is een wijk in rotterdam waar politie heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel aanwezig is.
    Te voet, met auto, op de fiets. Mohim is me laatste tijd zwaar opgevallen dat er veel blauw op straat loopt. Zou dat hier mee te maken hebben?
    welke wijk....enis dit echt vanwege die kinderlokkers of speelt er wat anders...vertel welke wijk.
    There is so much evil in the best of us,
    And so much good in the worst of us.
    That it wouldn't be fair of any of us,
    To talk about the rest of us.