1. #1
    is gelukkig getrouwd

    Reacties
    1.629
    25-02-2010

    November & December 2014 Mommy's to be <3.

    Alle toekomstige mama's van november & december kunnen zich hier verzamelen. Of je nou voor de eerste keer mama word of voor de 5e keer inshaAllaah, met z'n allen kunnen we elkaar hier steunen. De eerste t/m laatste echo en de inkoopjes voor je dochtertje of zoontje of de eerste schopje inshaAllah. Laten we het delen met elkaar


    Irreplaceable26 : 10-11-2014 = bevallen op 23-11 van dochtertje
    Oemmie1 : 13-11-2014 = bevallen op 08-11 van zoontje
    Mienttje : 14-11-2014 = bevallen op 26-11 van dochtertje
    Alhamdoulilah21 : 19-11-2014 = bevallen op 17-11 van dochtertje
    Elhamdoulillah_ : 21-11-2014 = bevallen op 29-11 van dochtertje
    tafrast : 21-11-2014
    Ephizone : 21-11-2014 = bevallen op 28-11 van zoontje
    xHalfbloedje : 22-11-2014 = bevallen op 09-12 van dochtertje
    Maneschijn23 : 22-11-2014 = bevallen op 12-11 van zoontje
    amatulah : 22-11-2014 = bevallen op 28-11 van dochtertje
    Ambiance : 25-11-2014 = bevallen op 02-12 van zoontje
    Honingdadel : 27-11-2014
    Hubbylove : 27-11-2014 = bevallen op 05-12 van zoontje
    getrouwd2013 : 29-11-2014 = bevallen op 05-12 van dochtertje
    Dounia87 : 14-12-2014 = bevallen op 24-12 van dochtertje
    Foutje : 19-12-2014 = bevallen op 06-12 van zoontje








    A daughter is a little girl who grows up to be mommy's best friend.


  2. #2
    Happily Married

    Reacties
    1.740
    19-03-2014

    Ben niet zwanger, maaar ben blij voor jullie!

    Up, leuke topic. Nu al haha

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    4.844
    15-04-2008

    Die baby, Ma Shaae Allaah té lief!
    Moge Allaah jullie een voldragen zwangerschap schenken. Ameen!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    244
    27-12-2012

    Ik heb het mijn moeder,zusje en me man verteld....verder nog niemand en dit blijft voorlopig zo tot ik be3da bij mijn eerste echo ben geweest...en dit is 15 april Insha Allah...Ik heb de huisarts niet gebeld, belde de ziekenhuis gwn en gelijk een afspraak gemaakt voor mij ze vroegen niet om een verwijsbrief. Vorige jaar bij de vroege miskraam kreeg ik ook niks mee...de huisarts zei toen ik adviseer u om nu een afspraak te maken bij het zk. Gair Insha Allah..Insha Allah voor ons allen een voldragen zwangerschap! Moge Allah swt ons allen bijstaan!!!! Allahoema Amin!!!

  5. #5
    Married.

    Reacties
    2.002
    23-03-2010

    Salaam lieve dames, leuk idee Halfbloedje.

    Mijn man, moeder, zusje, en een goede vriendin van mij weten het alleen. De rest later In Shaa Allaah.
    Ze zijn heel blij voor me. Ik heb samen met me man getest. Hij is heel blij Alhamdulillaah.
    Mijn kleine wordt In Shaa Allaah grote broer. Hij begrijpt het nu niet echt hoor, maar ik ga hem wel zoveel mogelijk bij betrekken. Eerste afspraak is 29 April In Shaa Allaah. Ik heb eigenlijk alleen nog last van steken in me buik, en hoofdpijn.

    In Shaa Allaah een voldragen zwangerschap voor ons.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.009
    28-12-2012

    Salaam aleikoum!

    Wat leuk nieuwe nov/dec topic. Ik was december 2013 uitgerekend en Ma sha Allah de zwangerschap vloog voorbij, en nu ons poppetje er eenmaal is..pff, het lijkt wel alsof het gister was dat ze geboren werd

    Moge Allaah jullie allemaal een voorspoedige fijne voldragen zwangerschap schenken en een gezonde baby. Ameen.
    alhamdoulilah

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.470
    22-09-2011

    Mabrouk met jullie zwangerschap dames..ik ben hmdl ook zwanger.ik ben inshallah in november uitgerekend. Bij mij weet iedereen het.ik voel nou 2 dagen misselijkheid. Mijn eerste afspraak bij vk is inshallah 10 april. Allemaal heel spannend meiden
    gelukkig getrouwd

  8. #8
    Married.

    Reacties
    2.002
    23-03-2010

    Citaat Geplaatst door pareltje___ Bekijk reactie
    Mabrouk met jullie zwangerschap dames..ik ben hmdl ook zwanger.ik ben inshallah in november uitgerekend. Bij mij weet iedereen het.ik voel nou 2 dagen misselijkheid. Mijn eerste afspraak bij vk is inshallah 10 april. Allemaal heel spannend meiden
    Mabrouk met je zwangerschap meid! In Shaa Allaah voor jou een voldragen zwangerschap.
    Ik voel nog geen misselijkheid, alleen steken in me buik, en af en toe hoofdpijn.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.470
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Elhamdoulillah_ Bekijk reactie
    Mabrouk met je zwangerschap meid! In Shaa Allaah voor jou een voldragen zwangerschap.
    Ik voel nog geen misselijkheid, alleen steken in me buik, en af en toe hoofdpijn.
    Amien..ik had ook geen last van misselijkheid tot deze afgelopen 2 dagen. Maar elhamdoulilah ik kan gewoon me dingen doen. Is dit jou eerste kindje.
    gelukkig getrouwd

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    244
    27-12-2012

    Allah Barek Fiek! Jij ook van harte gefeliciteerd! Spannend..Insha Allah een voldragen zwangerschap!!! Ik heb de eerste afspraak 5 dagen na jou Insha Allah! 15e...Mijn allereerste wondertje of wondertjes hahahaha Insha Allah...Ik heb tientallen tweelingen in de familie..Gair Insha Allah! Met eentje gezond en wel ben ik al heeel dankbaar Elhamdoelilah...!!!

    Citaat Geplaatst door pareltje___ Bekijk reactie
    Mabrouk met jullie zwangerschap dames..ik ben hmdl ook zwanger.ik ben inshallah in november uitgerekend. Bij mij weet iedereen het.ik voel nou 2 dagen misselijkheid. Mijn eerste afspraak bij vk is inshallah 10 april. Allemaal heel spannend meiden

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.470
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Hubbylove Bekijk reactie
    Allah Barek Fiek! Jij ook van harte gefeliciteerd! Spannend..Insha Allah een voldragen zwangerschap!!! Ik heb de eerste afspraak 5 dagen na jou Insha Allah! 15e...Mijn allereerste wondertje of wondertjes hahahaha Insha Allah...Ik heb tientallen tweelingen in de familie..Gair Insha Allah! Met eentje gezond en wel ben ik al heeel dankbaar Elhamdoelilah...!!!
    Amien. Nou is ook leuk een tweeling is wel schattig belangrijkste is dat het gezond is.ah leuk 5 dagen naar mij..spannend he. Dit word inshallah ook mijn eerste..en voel je al kwaaltjes
    gelukkig getrouwd

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    244
    27-12-2012

    hahaha drm! Alles is van harte welkom zolang het maar gezond is Allahoema Amin!! Nou, gister had ik overgegeven, maar had ook een hele erge migrane waarvan ik echt misselijk werd toen ik opstond..maar nu verder Hmdl...Me buik is flink aan het rommelen en af en toe steekjes..verder witte afscheiding af en toe meer niet...Misschien gaat het nog komen pff hoop niet dat ik meer hoofdpijn ga krijgen kan alles hebben behalve dat!! En jij...hoe voel jij?

    Citaat Geplaatst door pareltje___ Bekijk reactie
    Amien. Nou is ook leuk een tweeling is wel schattig belangrijkste is dat het gezond is.ah leuk 5 dagen naar mij..spannend he. Dit word inshallah ook mijn eerste..en voel je al kwaaltjes

  13. #13
    Married.

    Reacties
    2.002
    23-03-2010

    Citaat Geplaatst door pareltje___ Bekijk reactie
    Amien..ik had ook geen last van misselijkheid tot deze afgelopen 2 dagen. Maar elhamdoulilah ik kan gewoon me dingen doen. Is dit jou eerste kindje.

    Ik heb te vroeg gejuicht Net misselijk geworden maar niet overgegeven. En nog steeds enorme hoofdpijn. Ik heb een peutertje van 2 rond lopen thuis. Mijn 2e In Shaa Allaah.

  14. #14
    Married.

    Reacties
    2.002
    23-03-2010

    Hubbyloveeeeee, hoe gaat het met je lieverd?

  15. #15
    is gelukkig getrouwd

    Reacties
    1.629
    25-02-2010

    Ben ik de enige die nergens last van heeft . Alhamdoulilaah. Ik heb zoveel testen gedaan omdat ik gewoon geen symptomen heb subhanAllah niks. Wel moe maar goed dat ben ik altijd wel beetje haha. Moge Allaah ons een gezond kindje schenken en een voorspoedige zwangerschap vooral die cruciale eerste 3 maanden.

    A daughter is a little girl who grows up to be mommy's best friend.