1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door lovelyass Bekijk reactie
    Hebben jullie ook weleens dat jullie gedachten met jullie op de loop gaan?

    Soms dan vraag ik mezelf af stel je voor dat je helemaal niets meer weet,gewoon NIETS meer dit kan door een ongeval komen
    Al die pincode's van bankpassen en telefoons je email adres incl code je burgerservice nummer je naam kortom je hele leven

    pfff
    Ik zou blij zijn als ik niets meer wist Ik zou zo gelukkig zijn. Met een schone lei beginnen.

  2. #47
    Bijna Lid

    Reacties
    3.615
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door lovelyass Bekijk reactie
    Vervelend meid, weet je zeker dat je hem bent verloren? Weet je wat ik altijd doe wanneer ik iets verloren ben

    Ik neem dan stappen terug in de tijd en stel mezelf vragen als,wanneer had ik mijn usb (in dit geval) nog in mijn bezit etc meestal kom ik er dan echt wel uit.

    Maar als je hem hebt laten vallen ergens
    Ja is het ook maarja verder ken je er niets aan doen, heb echt overal zitten zoeken en heb ook heel goed proberen na te denken maar wellou

    Citaat Geplaatst door lovelyass Bekijk reactie
    Ik hield als kind ook een dagboek bij laatst kwam ik er een tegen heb die blazijden meteen verbrand

    Nu ik ouder (en wijzer) ben schrijf ik niets op en sla ik niets op. Alles bewaar ik in mijn harde schijf (bovenkamers)
    Haha echt grappig als je dingen terug leest, laatst las ik zon vriendenboekje dat ik en met 2 andere vriendinnen in schreef, was basisschool tijd. En las ik allemaal dingen als dat die en die een bitch is omdat ze mijn geliefde probeerde af te pakken en plannen in maakte om haar terug te pakken. Haha moest echt lachen

    Maar is indd het veiligst om het niet op te schrijven en alleen in gedachten te laten, maar vind het zo jammer dat veel herinneringen zo vaag gaan worden en ga vergeten. Is leuk om terug te lezen.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    355
    30-12-2013

    ja lovelyas , maar dan weet je niks meer dan weet je ook niet meer dat alles niet meer weet

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Ik kijk nu Smaken Verschillen en die Erhan moet weer veel moeite doen zeg Wat een slijmturk. Hollandse homo geeft een debiele cd, Erhan drie verschillende cadeaus

  5. #50
    Misz_Nadoria21

    Reacties
    1.093
    12-03-2012

    Citaat Geplaatst door lovelyass Bekijk reactie
    Weet je wat wij ook doen als Marokkaan Nederlanders zijn niet bepaald een gastvrij volk. Het zit niet in hun.

    Ze zijn wel heel behulpzaam en wat ik ook leuk vind aan nederlanders " doe maar lekker gewoon & nuchter mentaliteit"

    Sommige Marokkanen maken beetje geld moeten ze het gelijk aan de grote klok hangen

    Nederlander geniet net zo van zijn boterham met pindakaas als voorheen en gaat fluitend op zijn fiets naar het werk.
    Hier geef ik je gelijk in.. Nederlanders genieten van de kleine dingen van het leven, terwijl Marokkanen lopen te pochen over hun verdiensten, carrière, opleiding etc.. We zijn materialistischer ingesteld, niet iedereen natuurlijk!
    Citaat Geplaatst door YSME Bekijk reactie
    Hij deed echt wel veel moeite zeg. Slijmturk is het ook, gatverdamme. Er zijn grenzen.

    Die homo....over hem ga ik het helemaal niet hebben
    Typisch Toerk: Vespa, bontkraag, borsthaar en een hanen kapsel..
    “The multiverse is the last resort of the desperate atheist.”
    - Prof Dr. Neil Manson

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Raspberry Bekijk reactie
    Hier geef ik je gelijk in.. Nederlanders genieten van de kleine dingen van het leven, terwijl Marokkanen lopen te pochen over hun verdiensten, carrière, opleiding etc.. We zijn materialistischer ingesteld, niet iedereen natuurlijk!


    Typisch Toerk: Vespa, bontkraag, borsthaar en een hanen kapsel..
    Kijk je nu? Mijn god, wat een slijmerd.
    Hij is echt te dik om zich zo te kleden of überhaupt zo'n debiel kapsel aan te meten Een schande!!!!
    VArkensvlees eet hij niet hoor

  7. #52
    Misz_Nadoria21

    Reacties
    1.093
    12-03-2012

    Citaat Geplaatst door YSME Bekijk reactie
    Kijk je nu? Mijn god, wat een slijmerd.
    Hij is echt te dik om zich zo te kleden of überhaupt zo'n debiel kapsel aan te meten Een schande!!!!
    VArkensvlees eet hij niet hoor
    Ja, ik kijk! Altijd die carpaccio's en coquilles.. ye wannabe.
    Rode wijnsaus!
    “The multiverse is the last resort of the desperate atheist.”
    - Prof Dr. Neil Manson

  8. #53
    Misz_Nadoria21

    Reacties
    1.093
    12-03-2012

    ''Bel ik wel goed aan''.
    ''Moet ik bij jou zijn''.
    ''Eten bij een Turk is echt iets nieuws''.

    “The multiverse is the last resort of the desperate atheist.”
    - Prof Dr. Neil Manson

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Raspberry Bekijk reactie
    Ja, ik kijk! Altijd die carpaccio's en coquilles.. ye wannabe.
    Rode wijnsaus!
    Wahaha
    Citaat Geplaatst door Raspberry Bekijk reactie
    ''Bel ik wel goed aan''.
    ''Moet ik bij jou zijn''.
    ''Eten bij een Turk is echt iets nieuws''.

    Dit bedoel ik
    Zieke varkenslapjes

  10. #55
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door YSME Bekijk reactie
    Ik zou blij zijn als ik niets meer wist Ik zou zo gelukkig zijn. Met een schone lei beginnen.
    `




    Dan moeten we naar mekka kom je weer nieuw nieuw terug
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  11. #56
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Raspberry Bekijk reactie
    Hier geef ik je gelijk in.. Nederlanders genieten van de kleine dingen van het leven, terwijl Marokkanen lopen te pochen over hun verdiensten, carrière, opleiding etc.. We zijn materialistischer ingesteld, niet iedereen natuurlijk!

    Zo heeft ieder volk wel bepaalde tekortkomingen. En wat je zegt, geld niet voor iedereen uiteraard,

    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  12. #57
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Raspberry Bekijk reactie
    ''Bel ik wel goed aan''.
    ''Moet ik bij jou zijn''.
    ''Eten bij een Turk is echt iets nieuws''.


    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~