1. #31
    Misz_Nadoria21

    Reacties
    1.093
    12-03-2012

    Citaat Geplaatst door lovelyass Bekijk reactie
    check je hoekje
    Ik kan het begrijpen meid!
    “The multiverse is the last resort of the desperate atheist.”
    - Prof Dr. Neil Manson

  2. #32
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door missrania Bekijk reactie
    ach jo sommige zijn zo verbitterd geworden en oud en gefrustreerd , dan gaan ze zich afreageren.op alles en iedrreen


    Straks worden wij ook zo.


    Voor school gingen we ooit een dagje naar een verpleeghuis wat ik daar zag was echt aanstootgevend

    Die oudjes (met name vrouwtjes) deden aan pesten WOLLAH dit is geen grap. Komt veelvuldig voor vertelden ze ons. Sommigen raken dement en weten niet meer wat ze doen anderen zijn gewoon gemeen

    Er zat daar wahed oude man tussen al die vrouwtjes zaten ze te kibbelen over wie naast hem mocht zitten. ECHT wij kwamen niet meer bij van het lachen.

    Zoals je geboren word zo word je ook op het einde afhankelijk van anderen


    Ya rabi laat ons gezond tot we onze laatste levensadem uitblazen.
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  3. #33
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Raspberry Bekijk reactie
    Ik kan het begrijpen meid!
    rabi hafdek
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  4. #34
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Raspberry Bekijk reactie
    Hahaha, hij dacht meskien erbij te horen met een glas wijn, maar tevergeefs! Veel Nederlanders lijden namelijk aan xenofobie..
    Weet je wat wij ook doen als Marokkaan Nederlanders zijn niet bepaald een gastvrij volk. Het zit niet in hun.

    Ze zijn wel heel behulpzaam en wat ik ook leuk vind aan nederlanders " doe maar lekker gewoon & nuchter mentaliteit"

    Sommige Marokkanen maken beetje geld moeten ze het gelijk aan de grote klok hangen

    Nederlander geniet net zo van zijn boterham met pindakaas als voorheen en gaat fluitend op zijn fiets naar het werk.
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Raspberry Bekijk reactie
    Hahaha, hij dacht meskien erbij te horen met een glas wijn, maar tevergeefs! Veel Nederlanders lijden namelijk aan xenofobie..
    Hij deed echt wel veel moeite zeg. Slijmturk is het ook, gatverdamme. Er zijn grenzen.

    Die homo....over hem ga ik het helemaal niet hebben

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    355
    30-12-2013

    nou ik zou voor een avond jurk max 200 euro uitgeven ,en huren ja dat zou je kunnen doen maar is tegenwoordig ook prijzig hoor. ik zoek ook een avondjurk maar ik ben van plan om stof te kopen en het te laten
    maken . ik had een mooi model gezien op de site dolce gabanna jurken met kanten mouwen.

  7. #37
    Bijna Lid

    Reacties
    3.615
    25-10-2013

    Mijn usb is spoorloos verdwenen terwijl daar al mijn bestanden van school instonden inclusief mijn digitale dagboek dat ik bijhield. Ik zal me altijd blijven afvragen of het bij iemand in de handen is terechtgekomen en nu mijn diepste geheimen en gedachten weet.

  8. #38
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door missrania Bekijk reactie
    nou ik zou voor een avond jurk max 200 euro uitgeven ,en huren ja dat zou je kunnen doen maar is tegenwoordig ook prijzig hoor. ik zoek ook een avondjurk maar ik ben van plan om stof te kopen en het te laten
    maken . ik had een mooi model gezien op de site dolce gabanna jurken met kanten mouwen.
    Daar zat ik ook aan te denken (een jurk op maat laten maken en geheel naar eigen smaak) echter ken ik niemand die dit kan en ik wil geen risico lopen dat mijn jurk verpest word door een amateur.

    Ik ben ook niet van plan om meer dan 300,- max uit te geven. Heb al genoeg onkosten en voor dat geld moet het wel lukken.
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Psychich Bekijk reactie
    Mijn usb is spoorloos verdwenen terwijl daar al mijn bestanden van school instonden inclusief mijn digitale dagboek dat ik bijhield. Ik zal me altijd blijven afvragen of het bij iemand in de handen is terechtgekomen en nu mijn diepste geheimen en gedachten weet.
    Dat is dom. Je had het beter in een dagboek moeten schrijven

  10. #40
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Psychich Bekijk reactie
    Mijn usb is spoorloos verdwenen terwijl daar al mijn bestanden van school instonden inclusief mijn digitale dagboek dat ik bijhield. Ik zal me altijd blijven afvragen of het bij iemand in de handen is terechtgekomen en nu mijn diepste geheimen en gedachten weet.
    Vervelend meid, weet je zeker dat je hem bent verloren? Weet je wat ik altijd doe wanneer ik iets verloren ben

    Ik neem dan stappen terug in de tijd en stel mezelf vragen als,wanneer had ik mijn usb (in dit geval) nog in mijn bezit etc meestal kom ik er dan echt wel uit.

    Maar als je hem hebt laten vallen ergens
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  11. #41
    Bijna Lid

    Reacties
    3.615
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door YSME Bekijk reactie
    Dat is dom. Je had het beter in een dagboek moeten schrijven
    Schrijven kost echt veel moeite en die lazen mij broer en zus vroeger. Omg echt verschut als ik er nu terug aan denk!!
    Hahahaah schreef er echt zieke dingen in als kindzijnde

  12. #42
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Ik had ooit mijn portomonee op tafel laten liggen nooit kunnen vermoeden dat mijn eigen klasgenootje naast mij mijn protomonee zou stelen!
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  13. #43
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Psychich Bekijk reactie
    Schrijven kost echt veel moeite en die lazen mij broer en zus vroeger. Omg echt verschut als ik er nu terug aan denk!!
    Hahahaah schreef er echt zieke dingen in als kindzijnde
    Ik hield als kind ook een dagboek bij laatst kwam ik er een tegen heb die blazijden meteen verbrand

    Nu ik ouder (en wijzer) ben schrijf ik niets op en sla ik niets op. Alles bewaar ik in mijn harde schijf (bovenkamers)
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    355
    30-12-2013

    ja erg he ik niet dat we zo worden!

  15. #45
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Hebben jullie ook weleens dat jullie gedachten met jullie op de loop gaan?

    Soms dan vraag ik mezelf af stel je voor dat je helemaal niets meer weet,gewoon NIETS meer dit kan door een ongeval komen
    Al die pincode's van bankpassen en telefoons je email adres incl code je burgerservice nummer je naam kortom je hele leven

    pfff
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~