1. #1
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Nederland keert zich huiswaarts....

    Dag lieve zusters van DWVDMV,

    Het lijkt me leuk om van gedachten te wisselen,discussieren,advies,steun en veel meer te bieden
    Na een dag lang hard werken (en wij vrouwen werken hard) ja heus waar!

    Een soort van uitlaatklep,

    Lijkt het jou ook leuk om van gedachten te wisselen,je alledaagse dingen hier te delen met ons, Misschien kamp je ergens mee en wil je snel advies of tip's.

    Kan van alles zijn misschien kwam je een mooie 7adeet tegen of een lekker recept,een conflict op het werk of op school,een burenruzie, kortingen bij bekende modehuizen ook dat is meer dan welkom.

    Ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren en tot steun zullen zijn.


    Liefs Lovely


    Have fun!
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  2. #2
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Zal ik beginnen?



    Op weg naar huis liep ik door het winkelcentrum
    Wat ik toen zag gebeuren bracht mij tot stilstand en ik moest ingrijpen.


    Drie Marokakaanse jongens zaten op een bankje, uit het niets komt er een Hollandse man op leeftijd en begint tegen een jongen te praten en agressieve gebaren te maken. (deze jongens waren hooguit net dertien)

    Ik bleef staan kijken omdat die jongens NIETS verkeerd deden.
    Die jongeman staat op en loopt weg van die man om erger te voorkomen (ook al deed hij niets) wat doet die opa, hij gaat hem achterna. en blijft hem najagen.

    Ik liep erop af en vroeg wat zijn probleem was, hij verkoos het hazenpand.

    Ik heb naderhand nog even gesproken met die jongens en hmdl ze hadden zelf ook al door dat deze zieke man erop uit was om hun uit de tent te lokken.

    Soms vraag ik me af, waar hebben sommige oude mensen hun hersens zitten? In hun ass?!

    Stel jij zag dit gebeuren,zou je er dan ook op afstappen?
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Vieze varkens tfú.
    Ze durven wel tegen vrouwen en kleine kinderen Ik begrijp heel goed dat Marokkaanse jongens ontsporen

  4. #4
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door YSME Bekijk reactie
    Vieze varkens tfú.
    Ze durven wel tegen vrouwen en kleine kinderen Ik begrijp heel goed dat Marokkaanse jongens ontsporen
    Klopt ik heb er hamdou li Allah zelf nooit last van (rasicme) misschien door mijn blik maar wat ik lees onder andere hier en wat ik zie op straat, ik kan dan niet doen alsof ik niets hoor of zie. Ik moet dan ingrijpen!
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  5. #5
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    In frankrijk is toch ook recentelijk nog een zwangere moslima vrouw aangevallen door een vrouw op leeftijd! Baz! Verstand komt niet altijd met de jaren.
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    955
    05-10-2013

    Lijkt wel of er zoveel mensen zijn die ontspoort zijn.....

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door lovelyass Bekijk reactie
    Klopt ik heb er hamdou li Allah zelf nooit last van (rasicme) misschien door mijn blik maar wat ik lees onder andere hier en wat ik zie op straat, ik kan dan niet doen alsof ik niets hoor of zie. Ik moet dan ingrijpen!
    Bij mij durven ze ook niet heel veel, maar als blikken konden doden.
    Achter hun schermpje en zoals ik zei tegen vrouwen en kinderen durven ze wel. Zwakke debielen.

    Ken je smaken verschillen? Gisteren aflevering gezien? Was een turkse man die als gastheer aftrapte. Ze waren stomverbaasd toen Erhan de deur open deed. Ze vroegen nog of ze wel bij het juiste huis waren
    Die jongen kookte voortreffelijk, maar om zijn afkomst wilden ze hem geen hoge cijfer geven

    hier link naar het filmpje http://www.net5.nl/programmas/smaken.../aflevering-16

  8. #8
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door YSME Bekijk reactie
    Bij mij durven ze ook niet heel veel, maar als blikken konden doden.
    Achter hun schermpje en zoals ik zei tegen vrouwen en kinderen durven ze wel. Zwakke debielen.

    Ken je smaken verschillen? Gisteren aflevering gezien? Was een turkse man die als gastheer aftrapte. Ze waren stomverbaasd toen Erhan de deur open deed. Ze vroegen nog of ze wel bij het juiste huis waren
    Die jongen kookte voortreffelijk, maar om zijn afkomst wilden ze hem geen hoge cijfer geven

    hier link naar het filmpje http://www.net5.nl/programmas/smaken.../aflevering-16
    Men (lees laffaards) kiest hun prooi zorgvuldig uit, weerloze vrouwen & kinderen TRIEST!


    Jaaaaa keeek het ook altijd was vaste prik bij mij totdat ik een tijd weg ben geweest voor stage naar het buitenland. Ik ga zo je link bekijken, leuk! Shokran
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  9. #9
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Twijfelaarster1 Bekijk reactie
    Lijkt wel of er zoveel mensen zijn die ontspoort zijn.....
    Heb jij nare dingen gezien en of meegemaakt? \Waar zou het door komen denk je?
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door lovelyass Bekijk reactie
    Men (lees laffaards) kiest hun prooi zorgvuldig uit, weerloze vrouwen & kinderen TRIEST!


    Jaaaaa keeek het ook altijd was vaste prik bij mij totdat ik een tijd weg ben geweest voor stage naar het buitenland. Ik ga zo je link bekijken, leuk! Shokran
    Serieus iin het buitenland gestudeerd? Waar?

  11. #11
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door YSME Bekijk reactie
    Serieus iin het buitenland gestudeerd? Waar?
    check je hoekje
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    955
    05-10-2013

    Citaat Geplaatst door lovelyass Bekijk reactie
    Heb jij nare dingen gezien en of meegemaakt? \Waar zou het door komen denk je?
    Ik krijg wel eens racistische opmerkingen naar mijn hoofd ja, Vooral omdat ik Nederlandse ben met een hoofddoek

    maar trek me er niets van aan , en blijf altijd netjes

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door lovelyass Bekijk reactie
    check je hoekje
    Was 't leuk om daar stage te lopen en voor hoe lang heb je dat gedaan?
    Ik kijk nu naar master chef USA Die dikke jurylid heeft een kont waar je u tegen zegt

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Twijfelaarster1 Bekijk reactie
    Ik krijg wel eens racistische opmerkingen naar mijn hoofd ja, Vooral omdat ik Nederlandse ben met een hoofddoek

    maar trek me er niets van aan , en blijf altijd netjes
    Shem taholandeshjt? Wat was je vorige account?

  15. #15
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Twijfelaarster1 Bekijk reactie
    Ik krijg wel eens racistische opmerkingen naar mijn hoofd ja, Vooral omdat ik Nederlandse ben met een hoofddoek

    maar trek me er niets van aan , en blijf altijd netjes
    Spijtig dat wel lijkt me echt dubbel vervelend constant jezelf moeten verantwoorden waarom je de keuze hebt gemaakt.

    Goed van jou hoor ik zou allang uit mijn belga (slof) schieten. wel op een nette manier maar
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~