MVC Lid

Reacties
    3.083
    06-10-2017

Niemand??
    Alhamdolilah.

MVC Lid

Reacties
    162
    12-06-2016

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Hoe denken jullie over personal training? Aanrader of geldklopperij? Heb 15dec intake. Ben benieuwd.. dan alles opmeten vetpercentage bloeddruk hartslag dus conditie, houding, nieuw schema etc.. op zich wel fijn ben na al die jaren wel wat vastgeroest in mijn maniertjes.. maar tis errrug prijzig...
    Geldklopperij tenzij je iemand bent die net begint en een duw nodig heeft.

Verbannen

Reacties
    140
    18-11-2018

Hoe denken jullie over personal training? Aanrader of geldklopperij? Heb 15dec intake. Ben benieuwd.. dan alles opmeten vetpercentage bloeddruk hartslag dus conditie, houding, nieuw schema etc.. op zich wel fijn ben na al die jaren wel wat vastgeroest in mijn maniertjes.. maar tis errrug prijzig...
    Doen!

MVC Lid

Reacties
    3.083
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door GymShark Bekijk reactie
    Geldklopperij tenzij je iemand bent die net begint en een duw nodig heeft.
    Ik niet dus maar het kan ook zijn dat je na jaren juist vastloopt.. heb dat gevoel nu wel. Terwijl inhoudelijk hij mij eigenlijk niks hoeft te vertellen, zou bij wijze van zelf pt kunnen worden maar ik ga naar de intake ben wel benieuwd naar mn conditie en dat soort dingen.
    Alhamdolilah.

MVC Lid

Reacties
    1.449
    21-03-2004

Met al jouw ervaring zou ik je geld in jezelf investeren

Image courtesy of Metgezel

MVC Lid

Reacties
    162
    12-06-2016

Ik niet dus maar het kan ook zijn dat je na jaren juist vastloopt.. heb dat gevoel nu wel. Terwijl inhoudelijk hij mij eigenlijk niks hoeft te vertellen, zou bij wijze van zelf pt kunnen worden [emoji14] maar ik ga naar de intake ben wel benieuwd naar mn conditie en dat soort dingen.
    Waarom focus je niet op powerlifting. Als je weet wat het inhoudt.

MVC Lid

Reacties
    1.449
    21-03-2004

Even geen motivatie nu helaas, zijn jullie nog on track?

MVC Lid

Reacties
    3.083
    06-10-2017

Powerlifting ken ik niet...

Hier 2 weken iets minder maar vandaag ook weer verder. Heb dus zaterdag de PT gehad, vond het wel fijn hoor! Heb in lange tijd niet zo hard/zwaar getraind, kon bijna niet meer lopen.. en nu nog spierpijn, dat was lang geleden.. ga een paar lesjes nemen voor een boost en dan weer zelf verder. Had een conditietestje gedaan, dat was bovengemiddeld, houding en alles zit ook goed, ja eigenlijk alles wel goed, had ook niet anders verwacht maar zo merk je toch dat wanneer je t alleen doet het echt moeilijk is jezelf tot het uiterste te pushen, tenminste voor mij dan. Sommige kunnen dat wel.. ook omdat je jezelf steeds verder moet pushen omdat je al redelijk zwaar traint, dan denk ik ja wat kan/moet ik nog doen

hoop dat ik hierna ook zelf door kan pushen, zodat ik rollend naar huis moet
    Alhamdolilah.

MVC Lid

Reacties
    1.449
    21-03-2004

Mooi dat het is bevallen. Dat je goed op weg was, dat wisten we al natuurlijk

Stap nu over!