1. #9811
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Hoeveel calorieen mogen jullie of houden jullie dat niet bij?
    Rond 1500/1600kcal neem ik. Ik houd alles bij ook de macro's dus verhoudingen eiwitten vetten en koolhydraten. Voor maximale spierbehoud en vetverbranding

  2. #9812
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja sporten is heerlijk he ben er al jaren verslaafd aan. Het geeft echt voldoening. Veel denken hoe houd je het vol maar kan juist niet zonder
    ja had ik niet verwacht dacht altijd sporten ppf hahhaha

  3. #9813
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Gister:
    Ontbijt: 2 boterhammen met kaas
    Lunch: 2 boterhammen met kaas en energy, heel veel thee
    Avond: harira en kip met aardappeltjes en handgemaakt brood

    Vandaag
    Ontbijt: 2 bruine bol met kaas, halve liter water en uurtje getraind
    Lunch: 2 bruine bol en cappuccino
    Wordt vervolgd denk vanavond linzensoepje


    Ben overigens niet van de tussendoortjes
    Je eet vooral koolhydraten zou vooral voor spierbehoud ook wat meer eiwitten nemen, iets met tonijn, kipfilet, eieren, kwark etc..

  4. #9814
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ben nu op de sportschool

  5. #9815
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Je eet vooral koolhydraten zou vooral voor spierbehoud ook wat meer eiwitten nemen, iets met tonijn, kipfilet, eieren, kwark etc..
    ja ik weet t dank je

  6. #9816
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Rond 1500/1600kcal neem ik. Ik houd alles bij ook de macro's dus verhoudingen eiwitten vetten en koolhydraten. Voor maximale spierbehoud en vetverbranding
    Ah oke want ik ben bezig met aankomen. Ben achtergekomen dat ik gewoon te weinig calorrieen eet. Als ik erop let echt met moeite 1500, waarbij ik echt misselijk wordt. vandaarn mijn vraag

  7. #9817
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Ah oke want ik ben bezig met aankomen. Ben achtergekomen dat ik gewoon te weinig calorrieen eet. Als ik erop let echt met moeite 1500, waarbij ik echt misselijk wordt. vandaarn mijn vraag
    Ja dat is vaak zo. Mensen die redelijk licht zijn eten vaak veel minder dan zij denken. Ze denken dat ze alles kunnen eten maar meestal is dat niet zo.

    Je zou dan voor echt kcal rijke maaltijden moeten gaat. Goed gevulde avocado shake bijvoorbeeld.. zag eens een 1500kcal shake lol

  8. #9818
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ook bij aankomen moet je eigenlijk bijhouden wat je eet en ook dat je voldoende eiwitten etc eet om mooi aan te komen. En zou ook zeker krachttraining doen

  9. #9819
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja dat is vaak zo. Mensen die redelijk licht zijn eten vaak veel minder dan zij denken. Ze denken dat ze alles kunnen eten maar meestal is dat niet zo.

    Je zou dan voor echt kcal rijke maaltijden moeten gaat. Goed gevulde avocado shake bijvoorbeeld.. zag eens een 1500kcal shake lol
    Ja klopt! ah oke, ik maak nooit shakes maar zal er even naar googlen. ik weeg nu 55 kg en ben 1,63. wil min 60 kg wegen in sha Allah.

    Bedankt voor de tip.

  10. #9820
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ook bij aankomen moet je eigenlijk bijhouden wat je eet en ook dat je voldoende eiwitten etc eet om mooi aan te komen. En zou ook zeker krachttraining doen
    Ah oke. Ja krachttraining kan ik momenteel niet aan beginnen helaas maar wil dat zeker doen in de toekomst in sha Allah.

  11. #9821
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Ja klopt! ah oke, ik maak nooit shakes maar zal er even naar googlen. ik weeg nu 55 kg en ben 1,63. wil min 60 kg wegen in sha Allah.

    Bedankt voor de tip.
    Vind je dat te weinig? Mn vriendin heeft datzelfde gewicht met lengte, vind het wel mooi eigenlijk. Maar met 58 ofzo vond ik het ideaal. Ben zelf ook 163 en voor zwangerschap 62 nou mocht van mij nog wel wat af eigenlijk.. Maar ligt ook aan de bouw natuurlijk

  12. #9822
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Vind je dat te weinig? Mn vriendin heeft datzelfde gewicht met lengte, vind het wel mooi eigenlijk. Maar met 58 ofzo vond ik het ideaal. Ben zelf ook 163 en voor zwangerschap 62 nou mocht van mij nog wel wat af eigenlijk.. Maar ligt ook aan de bouw natuurlijk
    Ja vind het echt te weinig! Bij mij zie je het namelijk echt in mn gezicht jammer genoeg.

    Ja indd. Vroeger woog ik 63 en dat vond ik echt perfect. In sha Allah kan ik het behalen want ben zo lang bezig ermee en het wilde maar niet lukken.

  13. #9823
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Weinig, vind mezelf normaal mag altijd wat vanaf ben 168 en weeg 61 moet er niet aan denken om aan te komen maar ja misschien heb ik wel een vertekend beeld

  14. #9824
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Weinig, vind mezelf normaal mag altijd wat vanaf ben 168 en weeg 61 moet er niet aan denken om aan te komen maar ja misschien heb ik wel een vertekend beeld
    Ah oke ja smaken verschillen. Is wel hetzelfde bij jou en mij, ben wat korter. Wil je nog afvallen?

  15. #9825
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Ah oke ja smaken verschillen. Is wel hetzelfde bij jou en mij, ben wat korter. Wil je nog afvallen?
    Ja heb heupen daar wil ik wel een paar cm kwijt haha ja drm iedereen moet doen waar die tevreden van wordt