1. #9976
    MVC Lid

    Reacties
    2.304
    26-09-2006

    Citaat Geplaatst door Farah.92 Bekijk reactie
    Mag ik vragen hoe je je vetpercentage kan meten?

    Ik kan je overigens helaas niet helpen met tips. Zelf moet ik ook 10 tot 12 kilo afvallen maar na een dag of drie gezond eten en goed bezig te zijn val ik toch weer in mijn oude gewoontes, ik vind het ontzettend moeilijk, met name s’avonds.
    In de sportschool hebben ze een speciale weegschaal. Voor mij was het ooit ook moeilijk. Ik hield van redbull, chocola en chips en veeeel frisdrank. Op de een of andere manier is het mij toch gelukt om deze te laten staan. Plan een cheatday in maar cheat met mate. Probeer gezonde recepten te zoeken die je lekker vindt zodat je niet het gevoel hebt dat je aan het dieeten bent

  2. #9977
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Dat koolhydraatarm gedoe gewoon schrappen en dat extreem veel eiwitten toenemen ook, teveel eiwitten zullen worden opgeslagen als vet, simpel.
    Buiten dat zou ik gaan voor if vasten icm krachttraining, en vooral met losse gewichten gaan werken, apparaten werkt niet heel goed, met een apparaat kan je al gauw 15 kilo meer pushen dan met losse gewichten, het is fake, alhoewel in sommige gevallen wel veiliger, als je spreekt over zwaar squaten of benchen in je uppie.
    Maar je begrijpt het al, losse gewichten zorgen voor mee werk dus ook meer verbranding en opbouw, genoeg oefeningen, wees creatief, en nogmaals het is geen sprint het is een marathon, je hebt nu 40% vet percentage, dat zal niet verdwijnen voor de zomer.
    Bouw het rustig op zodat je niet knock out gaat aan gebrek aan vitaminen en mineralen en te weinig carbs.
    Binnen nu en twee jaar kan je een ander persoon zijn qua uiterlijk, maar ga niet racen en andere dingen doen, je lichaam heeft gewoon brandstof nodig en het is allemaal simpel reken werk.
    Eet je morgen een stevige tajine en weet je de calorieën ervan etc dan loop je gewoon een rondje meer of langer of doe jumping jacks (wat handig is om lichtvoetig te worden als bijv rennen te zwaar of belastend is, en anders zwemmen of touwtje springen, fietsen, je hebt ook rollerbanken voor fietsen die je dus gewoon in de tuin of schuur kan zetten en kosten niks)
    Maar op YouTube genoeg meiden/vrouwen met sterk en goed advies.
    Op social media ook trouwens, maar staar je niet blind op die meiden met perfecte billen of die graag showen, daar zal je bij falen.

  3. #9978
    MVC Lid

    Reacties
    34
    18-03-2018

    Citaat Geplaatst door goudlokjuh__ Bekijk reactie
    In de sportschool hebben ze een speciale weegschaal. Voor mij was het ooit ook moeilijk. Ik hield van redbull, chocola en chips en veeeel frisdrank. Op de een of andere manier is het mij toch gelukt om deze te laten staan. Plan een cheatday in maar cheat met mate. Probeer gezonde recepten te zoeken die je lekker vindt zodat je niet het gevoel hebt dat je aan het dieeten bent
    Thanks meid!
    Sportschool heb ik nooit van binnen gezien. Betaal al drie jaar voor niks. Telkens wanneer ik het abonnement wil opzeggen denk ik...nee niet doen, gewoon gaan!
    Ga maandag starten in sha Allah. Het is denk ik gewoon een kwestie van de knop omzetten en je ongezonde wil opzij zetten. Ik merk dat als ik begin, dat ik dan heel streng ben voor mezelf. Misschien eerst maar eens stoppen met zoetigheid behda, dat zou al heel veel schelen want dat is mijn grootste struikelblok.

    Wel knap van jou! Na meerdere pogingen is het mij nog niet gelukt.. nou, april staat voor de deur haha, nieuwe maand..nieuwe kans in sha Allah.

  4. #9979
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Farah.92 Bekijk reactie
    Thanks meid!
    Sportschool heb ik nooit van binnen gezien. Betaal al drie jaar voor niks. Telkens wanneer ik het abonnement wil opzeggen denk ik...nee niet doen, gewoon gaan!
    Ga maandag starten in sha Allah. Het is denk ik gewoon een kwestie van de knop omzetten en je ongezonde wil opzij zetten. Ik merk dat als ik begin, dat ik dan heel streng ben voor mezelf. Misschien eerst maar eens stoppen met zoetigheid behda, dat zou al heel veel schelen want dat is mijn grootste struikelblok.

    Wel knap van jou! Na meerdere pogingen is het mij nog niet gelukt.. nou, april staat voor de deur haha, nieuwe maand..nieuwe kans in sha Allah.
    Je moet klein beginnen geloof mij. Ik weet nog ik begon met drie maaltijden per dag want k al hele dag door wat ik wilde resultaat 85 kilo bij 167, na half jaar ik begon ook hee klein met rondje hardlopen was niet eens 500 m. Na half jaar woog ik 60 kilo nu 10 jaar later met ups en downs 61 kilo dit getal heb ik afgelopen 4 jaar vastgehouden door regelmatig te eten en als k wil anoepen dan een paar en niet een hele zak!!!

    K heb 10 jaar terug 100 duizend pogingen gedaan alleen het draaide toen bijna uit op een eetprobleem niet wilden eten bang om aan te komen, toen kwam er een periode van vreetbuien dat k bijna 70 woog en daarna door normaal eten en je niet alles te ontzeggen ging k naar 57 en toen ging k trouwen haha nu 61 hmdl. 2 jaar tijd 4 kilo erbij maar hou t wel in de gaten nu Pm mij maar

  5. #9980
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dat koolhydraatarm gedoe gewoon schrappen en dat extreem veel eiwitten toenemen ook, teveel eiwitten zullen worden opgeslagen als vet, simpel.
    Buiten dat zou ik gaan voor if vasten icm krachttraining, en vooral met losse gewichten gaan werken, apparaten werkt niet heel goed, met een apparaat kan je al gauw 15 kilo meer pushen dan met losse gewichten, het is fake, alhoewel in sommige gevallen wel veiliger, als je spreekt over zwaar squaten of benchen in je uppie.
    Maar je begrijpt het al, losse gewichten zorgen voor mee werk dus ook meer verbranding en opbouw, genoeg oefeningen, wees creatief, en nogmaals het is geen sprint het is een marathon, je hebt nu 40% vet percentage, dat zal niet verdwijnen voor de zomer.
    Bouw het rustig op zodat je niet knock out gaat aan gebrek aan vitaminen en mineralen en te weinig carbs.
    Binnen nu en twee jaar kan je een ander persoon zijn qua uiterlijk, maar ga niet racen en andere dingen doen, je lichaam heeft gewoon brandstof nodig en het is allemaal simpel reken werk.
    Eet je morgen een stevige tajine en weet je de calorieën ervan etc dan loop je gewoon een rondje meer of langer of doe jumping jacks (wat handig is om lichtvoetig te worden als bijv rennen te zwaar of belastend is, en anders zwemmen of touwtje springen, fietsen, je hebt ook rollerbanken voor fietsen die je dus gewoon in de tuin of schuur kan zetten en kosten niks)
    Maar op YouTube genoeg meiden/vrouwen met sterk en goed advies.
    Op social media ook trouwens, maar staar je niet blind op die meiden met perfecte billen of die graag showen, daar zal je bij falen.
    Precies zo doe ik het ook.

  6. #9981
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ik ben echt heel goed bezig heb ondanks drukte heb ik training opgeschroefd van 2 a 3x naar 4 a 5x per week. Eten weer helemaal mn draai gevonden. Eindelijk alhamdolilah!!

  7. #9982
    MVC Lid

    Reacties
    164
    12-06-2016

    Netjes

  8. #9983
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Doe nu ook weer zoals vanouds na mn krachtsessie virtual spinning zo'n 4x per week. Afhankelijk van hoeveel tijd ik heb 20 of 40min. Zweet mij dan echt kapot en merk na 2 weken al verschil

  9. #9984
    Blessing

    Reacties
    5.899
    14-12-2009

    Hoi iedereen

    Nou dat was een tijdje terug. Ik wil zeggen dat ik 20 kilo meer bijgekomen ben. What a great life haha

  10. #9985
    MVC Lid

    Reacties
    164
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Doe nu ook weer zoals vanouds na mn krachtsessie virtual spinning zo'n 4x per week. Afhankelijk van hoeveel tijd ik heb 20 of 40min. Zweet mij dan echt kapot en merk na 2 weken al verschil
    Haha bikkelen.
    Hoe lang duurt jouw krachtsessie dan?
    Ik ben meestal 85 minuten bezig. Als ik dan nog moet spinnen, gekkenhuis.

  11. #9986
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door GymShark Bekijk reactie
    Haha bikkelen.
    Hoe lang duurt jouw krachtsessie dan?
    Ik ben meestal 85 minuten bezig. Als ik dan nog moet spinnen, gekkenhuis.
    Nou geen 85min haha dan zou ik hulkin zijn ik ben er meestal 75min a 1,5 max en die kracht en cardio 50/50 en het verschilt ook wel. Meestal rond de 30min en 45min echt max. En daarna spinning. Vind t nu al lastig balans te vinden dat ik denk misschien de bovenkant minder of lichter.. als het ontspannen is valt t nog niet zo op maar sommige blousejes zitten bv te strak aan de bovenkant bij mn armen enz

  12. #9987
    MVC Lid

    Reacties
    43
    18-11-2017

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Doe nu ook weer zoals vanouds na mn krachtsessie virtual spinning zo'n 4x per week. Afhankelijk van hoeveel tijd ik heb 20 of 40min. Zweet mij dan echt kapot en merk na 2 weken al verschil
    Krijg je daar geen lage bloeddruk van? Ik wel word altijd duizelig als ik veel zweet

  13. #9988
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Bitcoin1 Bekijk reactie
    Krijg je daar geen lage bloeddruk van? Ik wel word altijd duizelig als ik veel zweet
    Nee alleen heel soms maar meestal niet. Heb niet echt last van een lage bloeddruk

  14. #9989
    MVC Lid

    Reacties
    164
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Nou geen 85min haha dan zou ik hulkin zijn ik ben er meestal 75min a 1,5 max en die kracht en cardio 50/50 en het verschilt ook wel. Meestal rond de 30min en 45min echt max. En daarna spinning. Vind t nu al lastig balans te vinden dat ik denk misschien de bovenkant minder of lichter.. als het ontspannen is valt t nog niet zo op maar sommige blousejes zitten bv te strak aan de bovenkant bij mn armen enz
    Ik zou me daar niet zo druk om maken, gespierd raken. Je blijft er altijd mooi en vrouwelijk uitzien tenzij je anabolen neemt. Haha.

    Heb al 6 weken niet kunnen squaten

  15. #9990
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Ben weer begonnen met intermittent fasting. Zit op een cut met 1800 kcal p/dag. Feels like i'm dying.
    Maar er is alweer bijna 3 kg afgevlogen, dus dat is nice.