1. #376
    M.&F.

    Reacties
    3.826
    23-02-2011

    @Freyaa, ja klopt. Ik ben best gedesoriënteerd deze dagen. Ik let wel op de hoeveelheid brood dat ik eet per dag en max. bij 1 maaltijd. Maar sowieso moet ik mijn carbs uit andere dingen halen en niet alleen uit brood.

    Had net les en een beetje gecheat. Zuster had zo'n Egyptische cake gemaakt met griesmeel rozijnen en honing. Daar heb ik 2 stukjes van op en een halve stukje van een andere cake. Op zich vind ik het geen ramp want tis het enige wat ik deze week heb gedaan wat echt fout is. Morgen weer verder

  2. #377
    Down to earth.

    Reacties
    432
    05-02-2014

    Ik wil het niet hebben over mijn voeding van de afgelopen dagen, gewoon een regelrechte ramp. Morgen gaan we er weeer voor InshaAllah!



    “Allah does not burden any soul with more than it can bear.” - Al Baqarah [2:286]

  3. #378
    Down to earth.

    Reacties
    432
    05-02-2014

    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Weer m'n heerlijke bonbons gemaakt! Had te weinig dadels toen k m'n chocopasta ging maken. Drm issie een beetje te puur uitgekomen. Niet zo lekker voor op brood vind ik, maar heerlijk voor bonbons

    Pure chocolade met dadels, tell me more about it! Hoe maak je dit?



    “Allah does not burden any soul with more than it can bear.” - Al Baqarah [2:286]

  4. #379
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sunshine____ Bekijk reactie
    Pure chocolade met dadels, tell me more about it! Hoe maak je dit?
    Vier pagina's terug heb ik het recept geplaatst en er staan ook andere foto's. Simpel en lekker! Echt een aanrader



  5. #380
    MVC Lid

    Reacties
    249
    26-08-2012

    Citaat Geplaatst door roodkapje2 Bekijk reactie
    Freyaa, ik heb mn bestelling binnen van body en fitshop hahahha mn man moest echt lachen.

    Maarre je kunt provisie gaan vragen bij ze, want er hebben daar al een hoop daar besteld hihi.

    Heb deze 2dagen afgebouwd met eten.En vanaf morgen ga ik mn schemas plaatsen, ben er klaar voor.
    Ik krijg mijn bestelling vandaag binnen, ik hoop dat de bezorger tegen het eind van de middag komt want dan ben ik pas thuis.
    Wat heb jij allemaal besteld?

  6. #381
    MVC Lid

    Reacties
    249
    26-08-2012

    Citaat Geplaatst door sunshine____ Bekijk reactie
    Ik wil het niet hebben over mijn voeding van de afgelopen dagen, gewoon een regelrechte ramp. Morgen gaan we er weeer voor InshaAllah!
    Nieuwe week, nieuwe kansen!

  7. #382
    gelukkig getrouwd

    Reacties
    1.116
    05-06-2006

    Citaat Geplaatst door miror Bekijk reactie
    Ik krijg mijn bestelling vandaag binnen, ik hoop dat de bezorger tegen het eind van de middag komt want dan ben ik pas thuis.
    Wat heb jij allemaal besteld?
    Ik heb lijnzaad, chiazaad en quinoa besteld, ik ben benieuwd hahha.En jij?

  8. #383
    gelukkig getrouwd

    Reacties
    1.116
    05-06-2006

    Sbah elgair dames,

    Mijn schema van vandaag gaat er insha allah zo uit zien.

    Ontbijt. Kwark met lijnzaad, chiazaad
    Ts. Appel
    Lunch. 3 waza chrackers met pindakaas en kipfilet
    Ts.komkommer
    Avondeten. Groente, kipfilet, rijst en sla.

    Op of aanmerkingen zijn welkom

    En uiteraard drink ik genoeg water.

  9. #384
    gelukkig getrouwd

    Reacties
    1.116
    05-06-2006

    Damnn wat is naturel kwark toch smaakloos kreeg het met moeite weg.Hoe doen jullie het meiden, nemen jullie kwark met een smaakje.
    Of went het vanzelf?

  10. #385
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roodkapje2 Bekijk reactie
    Damnn wat is naturel kwark toch smaakloos kreeg het met moeite weg.Hoe doen jullie het meiden, nemen jullie kwark met een smaakje.
    Of went het vanzelf?
    Het went vanzelf, maar probeer het met wat fruit/kaneel/zaden. Wordt meteen een stuk lekkerder! Vooral met sinaasappel of appel vind ik t lekker



  11. #386
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door miror Bekijk reactie
    Vandaag een heerlijke linzensoep gemaakt. Ik ga zo een stevige wandeling maken.
    Het jij het recept van de zelfgemaakte ontbijtkoek, Freyaa? Ik vind ontbijtkoek lekker, maar koop het al een hele tijd niet meer.
    Ik heb gisteren een bestelling geplaatst bij de Body & Fitshop, die wordt morgen bezorgen. Nog bedankt voor de site. De producten zijn daar niet zo duur vergeleken met andere sites.
    Ja zal het zo plaatsen.

    Klopt!
    Citaat Geplaatst door roodkapje2 Bekijk reactie
    Freyaa, ik heb mn bestelling binnen van body en fitshop hahahha mn man moest echt lachen.

    Maarre je kunt provisie gaan vragen bij ze, want er hebben daar al een hoop daar besteld hihi.

    Heb deze 2dagen afgebouwd met eten.En vanaf morgen ga ik mn schemas plaatsen, ben er klaar voor.

    Citaat Geplaatst door roodkapje2 Bekijk reactie
    Freyaa ben je trouwens al naar kickboxen geweest?
    nee nog niet, ik ga eind maart proeflesje nemen
    The world is nothing without my coffee

  12. #387
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door roodkapje2 Bekijk reactie
    Sbah elgair dames,

    Mijn schema van vandaag gaat er insha allah zo uit zien.

    Ontbijt. Kwark met lijnzaad, chiazaad
    Ts. Appel
    Lunch. 3 waza chrackers met pindakaas en kipfilet
    Ts.komkommer
    Avondeten. Groente, kipfilet, rijst en sla.

    Op of aanmerkingen zijn welkom

    En uiteraard drink ik genoeg water.
    sba7 elshams

    Ik zou tweede tussendoortje wat meer nemen, komkommer is zowat alleen water, bv handje nootjes nog of wat tonijn, gekookt ei, rijstwafel..zoiets
    The world is nothing without my coffee

  13. #388
    gelukkig getrouwd

    Reacties
    1.116
    05-06-2006

    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Het went vanzelf, maar probeer het met wat fruit/kaneel/zaden. Wordt meteen een stuk lekkerder! Vooral met sinaasappel of appel vind ik t lekker
    Herkenbaar dus haha, dacht al hoedan vinden ze dit lekker.Ok gewoon wat fruit of kaneel toevoegen voor smaak, 2e ronde voor morgen insha allah.

  14. #389
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door roodkapje2 Bekijk reactie
    Damnn wat is naturel kwark toch smaakloos kreeg het met moeite weg.Hoe doen jullie het meiden, nemen jullie kwark met een smaakje.
    Of went het vanzelf?
    nee niet met smaakje, maar heb je er nisk door gedaan dan?

    ik doe er fruit door, noten, lijnzaad, schepje whey erdoor maakt t ook lekker bv bananensmaak
    en dan doe ik er een klein beetje honing bij en kaneel.
    The world is nothing without my coffee

  15. #390
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Yeah nieuwe week, heerlijk weer, motiveert ook gelijk!


    had gisterochtend 55min gejogged en in de avond nog 55min ong hometrainer!

    Deze week goed begonnen, kom net van de sportschool, half uurtje fullbody kracht, en half uur crosstrainer (325kcal verbrand) I feel great elhamdolilah.
    The world is nothing without my coffee