1. #9976
    MVC Lid

    Reacties
    1.577
    06-10-2017

    Kabeljauwburger. Dankjewel

  2. #9977
    MVC Lid

    Reacties
    153
    12-06-2016

    Goed bezigggg

  3. #9978
    MVC Lid

    Reacties
    1.438
    21-03-2004

    Keep it up!


    Image courtesy of Metgezel

  4. #9979
    MVC Lid

    Reacties
    1.438
    21-03-2004

    Morgen weer knallen, na weekje door griep geveld te zijn geweest!


    Image courtesy of Metgezel

  5. #9980
    MVC Lid

    Reacties
    1.438
    21-03-2004

    Nog mensen aan het sporten?


    Image courtesy of Metgezel

  6. #9981
    MVC Lid

    Reacties
    1.438
    21-03-2004

    Nice, goed om te horen dat men door gaat ondanks het uitsterven van deze
    Topic!


    Image courtesy of Metgezel

  7. #9982
    MVC Lid

    Reacties
    1.577
    06-10-2017

    Tis dood hier en site is irritant maar ben nog altijd bezig. Training weer wat opgehoogd naar minimaal 4x a 5x ipv 2 a 3x. Keeping the game strong

  8. #9983
    MVC Lid

    Reacties
    1.438
    21-03-2004

    Goed bezig hoor!

    Sport nu 3x/week, maar dat moet naar 4-5x/week! Voeding gaat ook steeds beter!


    Image courtesy of Metgezel

  9. #9984
    MVC Lid

    Reacties
    2.273
    26-09-2006

    Haai mensen, ik heb hulp nodig en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Ik ben bezig met sporten. Beetje cardio en kracht training waarbij ik enkel gebruik maak van apparaten. Ik wil heb op dit moment een vetpercentage van rond de 40% en probeer koolhydraatarm te eten en mijn eiwitiname te verhogen. Ik heb ookal een crashdieet gevolgd omdat ik gewoonweg wanhopig ben om vet te verliezen. Ik weet niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken met voeding en training. Ik wil afvallen en spieren opbouwen.

    Kan iemand mij wat tips geven?

  10. #9985
    MVC Lid

    Reacties
    29
    18-03-2018

    Citaat Geplaatst door goudlokjuh__ Bekijk reactie
    Haai mensen, ik heb hulp nodig en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Ik ben bezig met sporten. Beetje cardio en kracht training waarbij ik enkel gebruik maak van apparaten. Ik wil heb op dit moment een vetpercentage van rond de 40% en probeer koolhydraatarm te eten en mijn eiwitiname te verhogen. Ik heb ookal een crashdieet gevolgd omdat ik gewoonweg wanhopig ben om vet te verliezen. Ik weet niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken met voeding en training. Ik wil afvallen en spieren opbouwen.

    Kan iemand mij wat tips geven?
    Mag ik vragen hoe je je vetpercentage kan meten?

    Ik kan je overigens helaas niet helpen met tips. Zelf moet ik ook 10 tot 12 kilo afvallen maar na een dag of drie gezond eten en goed bezig te zijn val ik toch weer in mijn oude gewoontes, ik vind het ontzettend moeilijk, met name s’avonds.

  11. #9986
    MVC Lid

    Reacties
    2.273
    26-09-2006

    Citaat Geplaatst door Farah.92 Bekijk reactie
    Mag ik vragen hoe je je vetpercentage kan meten?

    Ik kan je overigens helaas niet helpen met tips. Zelf moet ik ook 10 tot 12 kilo afvallen maar na een dag of drie gezond eten en goed bezig te zijn val ik toch weer in mijn oude gewoontes, ik vind het ontzettend moeilijk, met name s’avonds.
    In de sportschool hebben ze een speciale weegschaal. Voor mij was het ooit ook moeilijk. Ik hield van redbull, chocola en chips en veeeel frisdrank. Op de een of andere manier is het mij toch gelukt om deze te laten staan. Plan een cheatday in maar cheat met mate. Probeer gezonde recepten te zoeken die je lekker vindt zodat je niet het gevoel hebt dat je aan het dieeten bent

  12. #9987
    I

    Reacties
    1.541
    23-01-2017

    Dat koolhydraatarm gedoe gewoon schrappen en dat extreem veel eiwitten toenemen ook, teveel eiwitten zullen worden opgeslagen als vet, simpel.
    Buiten dat zou ik gaan voor if vasten icm krachttraining, en vooral met losse gewichten gaan werken, apparaten werkt niet heel goed, met een apparaat kan je al gauw 15 kilo meer pushen dan met losse gewichten, het is fake, alhoewel in sommige gevallen wel veiliger, als je spreekt over zwaar squaten of benchen in je uppie.
    Maar je begrijpt het al, losse gewichten zorgen voor mee werk dus ook meer verbranding en opbouw, genoeg oefeningen, wees creatief, en nogmaals het is geen sprint het is een marathon, je hebt nu 40% vet percentage, dat zal niet verdwijnen voor de zomer.
    Bouw het rustig op zodat je niet knock out gaat aan gebrek aan vitaminen en mineralen en te weinig carbs.
    Binnen nu en twee jaar kan je een ander persoon zijn qua uiterlijk, maar ga niet racen en andere dingen doen, je lichaam heeft gewoon brandstof nodig en het is allemaal simpel reken werk.
    Eet je morgen een stevige tajine en weet je de calorieën ervan etc dan loop je gewoon een rondje meer of langer of doe jumping jacks (wat handig is om lichtvoetig te worden als bijv rennen te zwaar of belastend is, en anders zwemmen of touwtje springen, fietsen, je hebt ook rollerbanken voor fietsen die je dus gewoon in de tuin of schuur kan zetten en kosten niks)
    Maar op YouTube genoeg meiden/vrouwen met sterk en goed advies.
    Op social media ook trouwens, maar staar je niet blind op die meiden met perfecte billen of die graag showen, daar zal je bij falen.

  13. #9988
    MVC Lid

    Reacties
    29
    18-03-2018

    Citaat Geplaatst door goudlokjuh__ Bekijk reactie
    In de sportschool hebben ze een speciale weegschaal. Voor mij was het ooit ook moeilijk. Ik hield van redbull, chocola en chips en veeeel frisdrank. Op de een of andere manier is het mij toch gelukt om deze te laten staan. Plan een cheatday in maar cheat met mate. Probeer gezonde recepten te zoeken die je lekker vindt zodat je niet het gevoel hebt dat je aan het dieeten bent
    Thanks meid!
    Sportschool heb ik nooit van binnen gezien. Betaal al drie jaar voor niks. Telkens wanneer ik het abonnement wil opzeggen denk ik...nee niet doen, gewoon gaan!
    Ga maandag starten in sha Allah. Het is denk ik gewoon een kwestie van de knop omzetten en je ongezonde wil opzij zetten. Ik merk dat als ik begin, dat ik dan heel streng ben voor mezelf. Misschien eerst maar eens stoppen met zoetigheid behda, dat zou al heel veel schelen want dat is mijn grootste struikelblok.

    Wel knap van jou! Na meerdere pogingen is het mij nog niet gelukt.. nou, april staat voor de deur haha, nieuwe maand..nieuwe kans in sha Allah.

  14. #9989
    MVC Lid

    Reacties
    2.324
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Farah.92 Bekijk reactie
    Thanks meid!
    Sportschool heb ik nooit van binnen gezien. Betaal al drie jaar voor niks. Telkens wanneer ik het abonnement wil opzeggen denk ik...nee niet doen, gewoon gaan!
    Ga maandag starten in sha Allah. Het is denk ik gewoon een kwestie van de knop omzetten en je ongezonde wil opzij zetten. Ik merk dat als ik begin, dat ik dan heel streng ben voor mezelf. Misschien eerst maar eens stoppen met zoetigheid behda, dat zou al heel veel schelen want dat is mijn grootste struikelblok.

    Wel knap van jou! Na meerdere pogingen is het mij nog niet gelukt.. nou, april staat voor de deur haha, nieuwe maand..nieuwe kans in sha Allah.
    Je moet klein beginnen geloof mij. Ik weet nog ik begon met drie maaltijden per dag want k al hele dag door wat ik wilde resultaat 85 kilo bij 167, na half jaar ik begon ook hee klein met rondje hardlopen was niet eens 500 m. Na half jaar woog ik 60 kilo nu 10 jaar later met ups en downs 61 kilo dit getal heb ik afgelopen 4 jaar vastgehouden door regelmatig te eten en als k wil anoepen dan een paar en niet een hele zak!!!

    K heb 10 jaar terug 100 duizend pogingen gedaan alleen het draaide toen bijna uit op een eetprobleem niet wilden eten bang om aan te komen, toen kwam er een periode van vreetbuien dat k bijna 70 woog en daarna door normaal eten en je niet alles te ontzeggen ging k naar 57 en toen ging k trouwen haha nu 61 hmdl. 2 jaar tijd 4 kilo erbij maar hou t wel in de gaten nu Pm mij maar

  15. #9990
    MVC Lid

    Reacties
    1.577
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dat koolhydraatarm gedoe gewoon schrappen en dat extreem veel eiwitten toenemen ook, teveel eiwitten zullen worden opgeslagen als vet, simpel.
    Buiten dat zou ik gaan voor if vasten icm krachttraining, en vooral met losse gewichten gaan werken, apparaten werkt niet heel goed, met een apparaat kan je al gauw 15 kilo meer pushen dan met losse gewichten, het is fake, alhoewel in sommige gevallen wel veiliger, als je spreekt over zwaar squaten of benchen in je uppie.
    Maar je begrijpt het al, losse gewichten zorgen voor mee werk dus ook meer verbranding en opbouw, genoeg oefeningen, wees creatief, en nogmaals het is geen sprint het is een marathon, je hebt nu 40% vet percentage, dat zal niet verdwijnen voor de zomer.
    Bouw het rustig op zodat je niet knock out gaat aan gebrek aan vitaminen en mineralen en te weinig carbs.
    Binnen nu en twee jaar kan je een ander persoon zijn qua uiterlijk, maar ga niet racen en andere dingen doen, je lichaam heeft gewoon brandstof nodig en het is allemaal simpel reken werk.
    Eet je morgen een stevige tajine en weet je de calorieën ervan etc dan loop je gewoon een rondje meer of langer of doe jumping jacks (wat handig is om lichtvoetig te worden als bijv rennen te zwaar of belastend is, en anders zwemmen of touwtje springen, fietsen, je hebt ook rollerbanken voor fietsen die je dus gewoon in de tuin of schuur kan zetten en kosten niks)
    Maar op YouTube genoeg meiden/vrouwen met sterk en goed advies.
    Op social media ook trouwens, maar staar je niet blind op die meiden met perfecte billen of die graag showen, daar zal je bij falen.
    Precies zo doe ik het ook.