1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    03-03-2014

    Couscous paketten / Recepten - Dringend hulp nodig

    Hoi allemaal,

    Ik heb een vraag, en ben zeer benieuwd naar jullie mening.

    Sinds kort verkoopt de Albert Heijn kant een vers kookpakket genaamd : Zoet kruidige Couscous.
    In het pakket zitten alle ingrediënten waarmee je volgens de Albert Heijn Couscous kan maken via Marokkaanse receptuur.

    Inhoud van het pakket :

    1 Courgette
    1 Aubergine (?!??!?!?!)
    1 Paprika
    1 Ui
    3 teentjes knoflook
    250 gram couscous
    Zakje kruiden
    Zakje rozijnen / gedroogde abrikozen
    Zakje saus

    Zelf toevoegen :

    300 gram runder -/ Lamsgehakt (?!?!?!?)
    3 eetlepels olie
    500 ml water.


    Ik ben zelf half Marokkaans, en heb vroeger heel veel couscous gegeten. Ik vind het ontzettend lekker.
    Maar ik heb echt nog nooit Couscous gegeten met GEHAKT !!! En Aubergine !!! Knoflook??? en paprika komt mij ook niet echt bekend voor.


    Mijn vraag is dan ook, wat vinden jullie van dit pakket?
    Als jullie zelf een pakket zouden mogen samenstellen wat zouden jullie dan maken?
    Ik zit zelf te denken aan een pakket met daar in:

    Peen
    Tomaat
    Koriander
    Ui
    Courgette
    Kruidenmix ( of losse kruiden - graag jullie mening )
    Kip zelf toevoegen.
    Rozijnen / gedroogde pruimen.


    Ik ben benieuwd naar jullie mening over het pakket en wat jullie zelf in een pakket zouden doen als je deze mocht samenstellen.
    Je moet er aan denken dat het makkelijk te bereiden moet zijn ( Ook voor de oer-Hollandse die ook een keer wat anders wilt) , en dat het oog ook wat wilt dus kleur in het pakket zou niet mis zijn.

    Ook ben ik benieuwd of jullie zelf makkelijke maar toch lekkere recepten hebben voor couscous.

    Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie. Alvast bedankt. Zou mij ontzettend helpen met een reactie.
    Laatst gewijzigd door LalaDG: 03-03-2014 om 21:10 Reden: bedrijfsvoering - zakelijk.

Tags voor deze discussie