1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    176
    19-01-2003

    valentijn

    Beste mensen,

    heeft er iemand nog een apart idee voor valentijn het is namenlijk voor mijn a.s man we gaan insa-allah in mei trouwen.........

    alle iedeeen zijn welkom!

    liefs jamiel
    ik weet wat ik doe, en ik doe wat ik wil!!!!

  2. #2
    Amira

    Reacties
    109
    03-06-2002

    wachten

    W8 eerst maar ff af, kijk eerst of hij eigelijk van plan was iets met Valentijn te doen zou ik zeggen. En als ie niks heeft gepland, Big Deal, het is niet verplicht om iets met Valentijn te doen...

    Mouniyah
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    176
    19-01-2003

    Hoi suhela 25,

    met alle respect dat je reageert op mijn topic, ik ga zoiezo iets voor el-ied kopen en ik wil ook voor valentijn wat speciaals doen. Ik heb niet gevraagd of valentijn hallal of harem is. Dus als je nog een leuk idee hebt dan hoor ik het graag maar verdere hallal en haram kwesties heb ik niet om gevraagd.................
    ik weet wat ik doe, en ik doe wat ik wil!!!!

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    1.317
    26-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    salaam aleikom ..

    ik ben het helemaal eens met souhela , als je weet dat het haraam is waarom vier je het dan, ik neem aan dat je moslim bent ..zo niet sorry ....we zijn geen on gelovigen en zoals onze profeet vzm zei elke bidaha (vernieuwing) leidt tot dwaling ...Ik hoop dat je tovh niet ermee doet eigenlijk geldt dit voor alle moslims .wil je je geliefden verassen doet het op een andere dag waarom speciaaal op de 14 de je hoeft de ongelovigen toch niet te volgen...

    wa salaam alaikom



    IK hoop niet dat ik je heb gekwetst want dat is absoluut niet mijn bedoeling...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    312
    10-02-2003

    salaam alaikoem wr wb

    beste mensen, ik vind het grof hoe jullie gereageerd hebben, want allah swt heeft ons bevolen om als je een zuster of een broeder van het goede pad ziet afdwalen dat je hem of haar weer naar het goede pad leidt, maar in dit geval wil iemand jullie helpen maar jullie willen het niet accepteren, en denken ja what ever, maar ik doe lekker zin in wat ik wil, en het kan me niets schelen of het haram of halal is! maar beste zus bedenk wel dat er dan een dag komt waar je allah heel hard nodig zult hebben en zal hij je ook in de steek laten net als jij hem in de steek hebt gelaten, en je kan nog ff wachten in mei is hij helemaal van jou en jij van hem,en net wat de zusters al hebben aan geraad koop iets voor el ied!! ik hoop dat jullie dit niet verkeerd opvatten want ik bedoel het goed alvast mabroek el3ied!!! en veel geluk in je huwelijk!!!!!!! veel liefs ouahiba!!
    Rabi ini masaniya doro wa anta ar7amo ra7imin!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    176
    19-01-2003

    Wat is er nou zo haram om aan valentijn mee te doen, sommige onder ons die doen net of ze zo heilig zijn weet je en dan draaien ze door!!!!!!!!!!! en als ik een les over de islam wilde weten dan had ik wel een andere vraag gesteld.
    ik weet wat ik doe, en ik doe wat ik wil!!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    312
    10-02-2003

    weet dat je nu bewust een fout begaat dan als je het doet
    Rabi ini masaniya doro wa anta ar7amo ra7imin!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    44
    08-12-2002

    open jullie ogen meiden,ik vind het zeer goed dat de andere meiden jullie erop attent maken dat het haram is,maar jullie sluiten jullie ogen ervoor,hoe leren we anders bij denk je?ik wil gewoon zeggen:je doet maar en ik hoop dat allah het jullie vergeeft!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    312
    10-02-2003

    met jou ben ik het helemaal eens!!!!!!
    Rabi ini masaniya doro wa anta ar7amo ra7imin!!