1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    90
    30-09-2010

    Wat vinden jullie hiervan (filmpje)

    Assalamoe allaikoem,

    berberse solo gezongen op bruiloft van een lid van anasheedgroep Firqat Diyae!
    Wat vinden jullie ervan?
    Like hun pagina: anasheedgroep Firqat Diyae


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9.826
    28-07-2003

    Wa'alaikom salaam,

    Seriously? Als je een serieuze mening wilt omtrent de zang kun je beter dan vreselijk afleidende filmpje weglaten.
    Gebeurd dit bij de mannen op bruiloften?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    90
    30-09-2010

    Dit wat een eenmalige actie speciaal voor een lid van ons.
    Jouw zin begrijp ik niet overigens.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.826
    28-07-2003

    Ik vind het niet zo mooi, maar dat kan ook komen doordat ik dit soort dingen helemaal niks voor mannen vind. Dit is gewoon iets voor vrouwen, de bruidegom in selham die binnen wordt gebracht maakt het beeld gewoon helemaal af.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    139
    23-06-2013

    Ik vind het iets engs hebben, zo met die kaarsen en de man ook met zo een wit doek over hem heen en dan die mysterieuze stem op de achtergrond. Wajow ik zou de zal uitlopen als ik dit tegenkom op een bruiloft.. Mijn advies laat de vrouwen hun ding doen met annasheed maar de mannen moeten daar ver van weg blijven.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    90
    30-09-2010

    Echter willen de mannen ook wat leuks ipv. stilte en zo nu en dan praten.
    Dit is een oplossing om mannen niet naar de vrouwenzaal te laten gaan.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    139
    23-06-2013

    Citaat Geplaatst door Firqat_ad-diYae Bekijk reactie
    Echter willen de mannen ook wat leuks ipv. stilte en zo nu en dan praten.
    Dit is een oplossing om mannen niet naar de vrouwenzaal te laten gaan.
    Tegenwoordig genoeg alternatieven, denk aan b.v lezing met wat humor erdoorheen, denk aan islam quiz.
    En op zich Annasheed bij de mannen is ook niet een probleem als het maar geen ceremonie trekjes krijgt zoals ik nu op de beelden dat zie. Dus gewoon met zn allen zitten en tussendoor de lezing en de quiz een momentje annasheed met gepaste teksten klinkt in mijn oren als een gezellige avond voor de mannen.

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    4.179
    11-08-2009

    de klux klux clan schiet me nu ineens binnen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    9.826
    28-07-2003

    Citaat Geplaatst door bonsie Bekijk reactie
    Tegenwoordig genoeg alternatieven, denk aan b.v lezing met wat humor erdoorheen, denk aan islam quiz.
    En op zich Annasheed bij de mannen is ook niet een probleem als het maar geen ceremonie trekjes krijgt zoals ik nu op de beelden dat zie. Dus gewoon met zn allen zitten en tussendoor de lezing en de quiz een momentje annasheed met gepaste teksten klinkt in mijn oren als een gezellige avond voor de mannen.
    Inderdaad.

Tags voor deze discussie