1. #16
    ☆ I Used To Be Fat

    Reacties
    1.357
    26-03-2013

    Citaat Geplaatst door Tafadja7t Bekijk reactie
    Dames, ik meld me ook
    Ik heb me al zovaak gemeld op topiqs
    Ik ben al sinds 29 december bezig met gezond eten.
    Marokkaanse thee met suiker en een koekje erbij vond ik heerlijk, het probleem was ook laat eten.
    Gelukkig heb ik niks met al dat zoetigheid en chips dus dat scheelt.

    Ik woog 72 en ik ben 1.65.
    Nu weeg ik 69 kilo en mijn streefgewicht is 65.
    Nog 4 kilo te gaan inchallah.
    Daarna wil ik de 63/62 wegen en als dat ook goed gaat weer naar de 60 en dan stop ik er mee

    Ik ben totaal niet streng tegen me zelf.
    Het enige wat ik heb afgeschaft is suiker en koekjes.
    Verder eet ik alleen wanneer ik trek heb.
    Vaak krijg ik commentaar dat je 3 hoofdmaaltijden moet nemen en 3 tussendoortjes maar dat kan mijn maag en buik echt niet aan.
    Daarom eet ik wanneer ik zin en behoefte heb aam eten
    En verder eet ik niet na 7 uur en ik vind het goed zo!!!

    Ik zit verder niet op een sportschool dat kan ik me op dit moment niet veroorloven.
    Maar ik heb de afgelopen jaren gesport en ik probeer er bewust van te zijn om de trap te nemen in plaats van de lift en dat geld ook voor de fiets in plaats van de auto!

    Dames we kunnen het!!!!
    Bij alle andere topiqs ging het in het begin oom erg goed en daarna word er weinig of niet gereageerd en dat is erg jammer.
    Hopen dat het hier niet zo gaat
    Welkom sis Goedzo, jij verandert je eetpatroon! En die Marokkaanse thee met die 20 lepels suiker is inderdaad verslavend he Gelukkig hou ik niet van thee haha. Het gaat je zeker lukken insha Allah. Doe rustig aan en straf jezelf niet. Zie het als jezelf belonen met gezond ete en ee goed gevoel. Ik snap je helemaal. Ik denk dat het belangrijk is dat de meiden moeten weten dat afvallen niet zo makkelijk is. Iedereen maakt weleens fouten en soms loopt het gewoon niet zo lekker. Juist op zulke dagen moeten jullie weten dat je gewoon verder kunt gaan met eetverslagen plaatsen. Het is niet erg als ne 'zondigt'. Gewoon ervan leren, get over it and move on. Gewoon doorgaan! We zijn er in goede en slechte tijden ~ Ik ben ook niet perfect en dat gaan jullie nog wel zien Ik heb totaal geen verstand van voeding maar ik doe mijn best. Laten we niet opgeven maar doorzetten!


  2. #17
    Teenager!

    Reacties
    76
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door Clove Bekijk reactie
    Welcome dear Hoe ben je van plan om af te vallen? Ik denk dat je lekker veel moet bewegen omdat je niet zoveel weegt?
    Welcome ma gurl Wa3alaykoum salam. Waar loop je tegenaan dan?
    Jaa ik beweeg sws veel, ben vakkenvuller. Dat is paar uurtjes lang heen en weer lopen en kratten pakken etc hahaha.
    En gewn minder eten.

  3. #18
    We kunnen het!

    Reacties
    706
    06-02-2013

    I'm in!

    Gewicht: 81.8
    Doel 1: 75
    Doel 2: 70
    Doel 3: 65
    Doel 4& streefgewicht: 60

    Lengte: 1.72


    Het maakt me niet lang hoe lang ik hiermee bezig ben. Stap voor stap zal ik mijn doel bereiken in shae Allah


  4. #19
    We kunnen het!

    Reacties
    706
    06-02-2013

    Hoe is jullie dag gegaan?


    Het maakt me niet lang hoe lang ik hiermee bezig ben. Stap voor stap zal ik mijn doel bereiken in shae Allah


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    91
    16-12-2011

    Oke dames, ik meld me ook.

    Ik weeg op dit moment maar liefst 81 kg, met een lengte van 1,69m.

    Ik wil in totaal 16 kg afvallen. Ik begin eerst met 6 kg. Dan zit ik op 75kg.
    Ik sport 3x per week.

    Voor mezelf heb ik de 28days-challenge bedacht. 28 dagen lang shaken met
    de shakes van WC. Daarna wil ik dat afbouwen en gezond eten icm blijve sporten.

    wish me luck ladys!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    153
    06-01-2013

    Meiden ik doe mee. Ik ben al jaren lang in strijd met de kilo's en ik ben het echt helemaal zat.
    Ik wil in april minstens 8 kilo afgevallen zijn. Is dit een beetje realistisch?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.204
    13-12-2009

    Ik meld mij ook.

    Ik eet het volgende:
    Ontbijt:
    Yoghurt met zonnebloempitten, muesli en stukjes fruit en een kop thee.
    Lunch:
    Salade met daarin sla, tomaat, mais, augurk, tonijn en een beetje azijn
    Avond:
    Wat de pot schaft, wat minder en minder brood enz.
    Als tussendoortjes gewoon stukjes fruit en heel veel water.

    En sporten..3x per week!

    Heb nog niet gewogen..moet nog een weegschaal kopen
    Moet rond de 5 kilo afvallen!

    Ohh en mijn probleem is mijn buik en mijn bovenbenen..weet iemand welke sportoefeningen ik het beste kan doen. Zowel thuis als in de fitness.

    Upp
    ''..En boven elke wetende staat de Alwetende.'' (Surah Yusuf; aya 76)

  8. #23
    Kettlebell Queen!

    Reacties
    9.953
    08-05-2008

    Citaat Geplaatst door Clove Bekijk reactie
    Wauw dats zooo goed van je dat je 5-6 keer per week sportte En 3-4 keer is nog steeds goed hoor. Mijn personal trainer Parasonica weet vast wel hoe je het kan aanpakken om een strakke buik te krijgen Even wachten tot die sport goeroe weer een kijkje komt nemen in de topic Ik weet ook niet wat ik kan eten dus dan wordt het toch maar tijd om online naar recepten te zoeken. Ik plaats wel lekkere recepten. Goood luck !
    !! Jij laat mij echt lachen! Hoe is vandaag gegaan?

    Voor een strakke buik moet vooral je voeding in orde zijn, al doe je 10000 sit ups, met slechte voeding blijf je buikvet houden. Stress, slechte koolhydraten zoals aardappelen, pasta, witte rijst/noodles, rood vlees en producten met veel suikers zoals snoep, chips, light producten racen naar je buik om daar te gaan logeren.

    Ontbijt stevig, volkoren boterham/speltbrood, gekookt eitje, magere kwark, omelet, fruit erbij.
    Fruit als tussendoortje of een speltcracker met 20+ kaas, notenpasta, kipfilet.
    Lunch met bijv een maaltijdsalade zonder dressing, tonijn op water, sla, komkommer, tomaat, maiskorrels, vermijd zout.
    Tussendoortje fruit.
    Avondeten met gegrilde kip, vis, groentes wokken, kipfilet, kalfsvlees, salade erbij, geen brood en al die andere koolhydraten.

    Eet dit soort dingen en train met gewichten en daarna cardio en de veranderingen zullen ontstaan.

    En drink WATER, geen light drankjes, maak je eigen smoothies, drink thee!
    Sport jij ook? Doe mee: Klik

  9. #24
    ☆ I Used To Be Fat

    Reacties
    1.357
    26-03-2013

    Okkkk vandaag had ik een feestje maaaaaar vanaf morgen serieusss Het has 02-02-2014 moeten zijn ;o ik reageer morgen inhoudelijk op de nieuwelingen Good night girls!


  10. #25
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Heel veel succes iedereen! Zolang jullie in jezelf blijven geloven zal het jullie lukken in sha Allah! Hard work pays off! Allah ie 3awn



  11. #26
    Cake A Licious

    Reacties
    71
    10-07-2013

    Heeey dames ik wil ook graag meedoen.
    Ik ben 18 jaar. Ben 172 cm lang en weeg 78 kg. Ik begon bij 82 kg. Ben al een tijdje bezig. Maar ik heb heel vaak een terug val of dergelijke. Sibds 1 feb heb k besloten er defenitief voor te gaan. Mijn streef gewicht is 65/60 kg.

    Het zou me echt tof lijken als we elkaar hier dagelijks motiveren etc.
    Xx

    ღღ
    Cake A Licious


    A party without cake is just a meeting.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    22
    04-02-2008

    Ik meld me ook voor de 7383838 ste x.

    Im like a book, don`t judje me by cover, but read me page by page, cuz only than you will find out, what I`m all about...


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    22
    04-02-2008

    Ik moet in totaal 30 kg kwijt. Dit ga ik doen dmv van sporten. Aan de hand van testjes is er een sportschema voor mij gemaakt.

    Vraag aan jullie: eerst altijd cardio toch en daarna gewichten of andersom


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Im like a book, don`t judje me by cover, but read me page by page, cuz only than you will find out, what I`m all about...


  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    444
    27-06-2009

    Ik meld me ook dames en ik weeg nu 58 kilo en ben 153 maar wilminstens 5 kilo afvallen voor de zomervakantie!! Mijn enigste probleem is mn buik dus als julie tips hebben hoor ik het graag xx
    People will let you down, Allah never will.

  15. #30
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __Writer Bekijk reactie
    Ik moet in totaal 30 kg kwijt. Dit ga ik doen dmv van sporten. Aan de hand van testjes is er een sportschema voor mij gemaakt.

    Vraag aan jullie: eerst altijd cardio toch en daarna gewichten of andersom


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het beste is om te beginnen met krachttraining en daarna cardio. De reden staat hieronder. Succes!

    Afhankelijk van je doelstelling kun je in de meeste gevallen het beste beginnen met krachttraining voordat je gaat starten met de cardiotraining. De redenen om eerst met krachttraining te beginnen zijn, dat je met krachttraining een groot deel van de koolhydraatvoorraden al hebt kunnen verbranden. Dus wil je afvallen, begin dan met krachttraining en rond het af met de cardiotraining. Naast het verbranden van de koolhydraten tijdens de krachttraining, zorgt het er ook voor dat je een afterburn effect hebt, zodat je zelfs na je training calorieën blijft verbranden. En met meer spieren in je lichaam zal je energieverbruik in zijn algemeenheid hoger liggen dan wanneer je minder spieren hebt.

    Tot slot is het belangrijk dat je begint met voldoende energie. Wanneer je je lichaam al redelijk hebt uitgeput tijdens de cardio sessie en je wilt daarna nog je spieren trainen door middel van krachttraining is de kans aanwezig dat je, omdat je al uitgeput bent, de oefeningen niet goed gaat uitvoeren. Dit zijn de momenten waar blessures om de hoek komen kijken.