1. #1
    Offline voorgoed

    Reacties
    7.481
    29-01-2013

    Wie is de MOL van Marokko.nl

    Niemand is het ontgaan van het verplaatsen van verhalen naar facebook.
    Zelfs anoniem wordt je op facebook herkend waarbij zelfs een lid hier grote problemen mee gehad heeft.

    Nu heb ik met NiceMuslima een test gedaan ze had hier een topic geopend met "Hoe Marokko.nl mijn leven heeft verpest"
    Link: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4907264

    Ook dit verhaal is op FB geplaatst alleen is de titel veranderd namelijk Hoe Facebook mijn....

    Houdt dit dan toch in dat mnl erachter zit die deze verhalen plaatst? Waarom anders de titel aanpassen?
    Mnl zou natuurlijk niet in zwart daglicht willen komen te staan.

    Wat jullie?

    Onze excuses voor het neppe verhaal maar zo was t de enige manier
    -account opgeheven-

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    je moet echt van de pot gerukt zijn om hier anoniem je prive leven met iedereen te delen...ze komen er altijd achter wie jij bent

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.317
    29-01-2009

    De mol is vast een stille lezer(es).

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door Charfa Bekijk reactie
    99% dat mnl erachter zit..is dat verhaal van nicemuslima verwijderd? Heb geen fb kan niks zien..
    Weet ik niet, heb nog niet gekeken naar de pagina. Mijn bericht is verwijderd.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.508
    13-09-2012

    Beiden zitten ze fout de ene die hier haal hele prive omstandigheden hier deelt en degene die als een bloedzuigende hyena alles sneaky kopieert en het op FB neer zet
    Degene Die mij geschapen heeft, Hij leidt mij.
    En Hij is Degene Die mij voedt en Die mij te drinken geeft.
    En wanneer ik ziek ben, is Hij het Die mij geneest.
    Degene Die mij doet sterven en mij vervolgens doet leven.
    En Degene van Wie ik hevig verlang dat Hij mijn zonden zal vergeven op de Dag des Oordeels.

  6. #6
    Offline voorgoed

    Reacties
    7.481
    29-01-2013

    rebel wat is dan precies verwijderd?

    @muslima men mag hier toch om advies vragen? Of je hart luchten?

    En ourjounane schreef dat het een meisje is wat zich ergerd aan de verhalen hier en uit woede daar plaatst?Hoe weet zij dit dan
    -account opgeheven-

  7. #7
    Alhamdoulilah

    Reacties
    2.053
    23-06-2008

    Triest, hopelijk komen ze gauw achter wie het is
    Nunca deus fecha uma porta que não abra outra..

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Kon je voorheen zelf iets op de pagina posten, dat kan nu niet meer. Ik heb een soortgelijke reactie gezet als hieronder en is verwijderd. Nu gewoon in een topic als comment geplaatst.



    Pluk jij nu alle topics en foto's van Marokko.nl? Lekker makkelijk om je te verschuilen achter anoniem. Niemand die jullie deze foto's of topics stuurt. SCHANDALIG. je kan mijn reacties wel weer verwijderen, ik post ze gewoon weer. En met hetzelfde commentaar.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.406
    19-09-2012

    Ben blij te horen dat het verhaal gefaked is. Had echt met die dame te doen.

    Even terug naar het onderwerp: topics van hier naar Facebook kopiëren.
    Vind het wel jammer dat dit gebeurt. Er zijn namelijk dames die nergens hun hart kunnen/willen/durven te luchten. En dat dus hier anoniem konden doen. En nu lijkt dit ook al in gevaar te zijn, omdat je via FB blijkbaar herkend kunt worden. Errug jammer voor de dames in kwestie. Nu zullen ze nergens hun hart durven luchten.

  10. #10
    INTJ

    Reacties
    4.111
    01-10-2013

    Is er niemand vsn beheer die de kwestie kan ophelderen? Dus een simpele ja wij doen dat of nee dat doen we niet, maar we maken er werk van.
    Maar ze zijn van m.nl sowieso niet koosjer.

  11. #11
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door sarvia Bekijk reactie
    Is er niemand vsn beheer die de kwestie kan ophelderen? Dus een simpele ja wij doen dat of nee dat doen we niet, maar we maken er werk van.
    Maar ze zijn van m.nl sowieso niet koosjer.
    kan je lang wachten

  12. #12
    Offline voorgoed

    Reacties
    7.481
    29-01-2013

    Citaat Geplaatst door sarvia Bekijk reactie
    Is er niemand vsn beheer die de kwestie kan ophelderen? Dus een simpele ja wij doen dat of nee dat doen we niet, maar we maken er werk van.
    Maar ze zijn van m.nl sowieso niet koosjer.
    dat ze nog niet gereageerd hebben is sl een bevestiging opzich plus als ze deze topic verwijderen ook..en zolang de topic blijft staan is het ook een bevestiging maw ze kunnen geen kant op
    -account opgeheven-

  13. #13
    INTJ

    Reacties
    4.111
    01-10-2013

    Yallah shmajet, toon ons je ware aard!
    Citaat Geplaatst door Charfa Bekijk reactie
    dat ze nog niet gereageerd hebben is sl een bevestiging opzich plus als ze deze topic verwijderen ook..en zolang de topic blijft staan is het ook een bevestiging maw ze kunnen geen kant op

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.508
    13-09-2012

    Citaat Geplaatst door Charfa Bekijk reactie
    rebel wat is dan precies verwijderd?

    @muslima men mag hier toch om advies vragen? Of je hart luchten?

    En ourjounane schreef dat het een meisje is wat zich ergerd aan de verhalen hier en uit woede daar plaatst?Hoe weet zij dit dan
    Advies vragen kan maar of het verstandig is een 2e nicemuslima is hier een grote voorbeeld van en bovendien iemand kan ook zijn hart luchten bij een goede vertrouwde persoon(moeder, vriendin, zus) of een maatschappelijk werk of het op een slimme manier dus dan bedoel ik niet via je FB account reageren, hoe dumb&dumber wil je het hebben bazz ba3da
    Degene Die mij geschapen heeft, Hij leidt mij.
    En Hij is Degene Die mij voedt en Die mij te drinken geeft.
    En wanneer ik ziek ben, is Hij het Die mij geneest.
    Degene Die mij doet sterven en mij vervolgens doet leven.
    En Degene van Wie ik hevig verlang dat Hij mijn zonden zal vergeven op de Dag des Oordeels.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door muslima82 Bekijk reactie
    Advies vragen kan maar of het verstandig is een 2e nicemuslima is hier een grote voorbeeld van en bovendien iemand kan ook zijn hart luchten bij een goede vertrouwde persoon(moeder, vriendin, zus) of een maatschappelijk werk of het op een slimme manier dus dan bedoel ik niet via je FB account reageren, hoe dumb&dumber wil je het hebben bazz ba3da
    Is het zo vreemd dan om advies te vragen aan total strangers? de gang naar de hulpverlening maakt niemand zomaar, dan moet er al een heleboel aan de hand zijn, wil jij je 'vuile was' buiten ophangen. Dan kan een forum als dit, uitkomst bieden voor hen . Ik zag het wel aankomen, dit.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!