1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    56
    15-12-2004

    Geef Me Raad

    Salam beste dames en heren.


    ik heb een vraag aan jullie? Kennen jullie mensen die bespookt zijn met shor en die niet kunnen trouwen?

    Ik snap niet waarom bepaalde mensen andere zo dwars zitten


    Graag jullie ervaringen/meningen hierover.

    Ik wordt bijna gek

    Wa Laikoum Salam

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    256
    27-05-2004

    ja ken ik ja. laat me raden; het wil zeker ook niet vlotten op andere gebieden behalve relationeel vlak?? mensen (vooral die in Marokko wonen) zijn stikjaloers of als je niet met een familielid van hun wilt trouwen is hun missie je leven kapotmaken.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    56
    15-12-2004

    Ja Maar Ik Begrijp Het Niet Hebben Niks Anders Te Doen?
    Ik Ken Vier Dames Die In Marokko Wonen ( Die Komen Dus Niet Uit Europa) En De Jongste Is Inmiddels Over De 32 En Nog Steeds Zijn Ze Niet Getrouwd, Ik Vind Dit Heel Erg Wat Mensen Wel Niet Allemaal Durfen En Niet Voor Allah Vrezen.

    Ik Bedoel Je Verziekt Iemands Leven En Dat Is Echt Heel Erg.
    De Meiden Die Ik Ken Worden Wel Ten Huwelijk Gevraagd Zodra Er Mensen Zijn Geweest En Ze Afspreken Dat Er Een Vervolg Bezoek Zal Plaats Vinden Komen Ze Niet Terug En Dat Is Zo Vaak Gebeurd. Zij Zijn Dus Ook Naar Zo,n Iemand Geweest Die Dat Soort Dingen Kan Zien (wat Eigenlijk Haram Is) En Elke Keer Wordt Er Gezegd Dat Ze Bespookt Zijn Met Shor. Ze Hebben Zelf Bepalde Spullen Gevonden Wat Andere Onder De Grond Hebben Begraven Maar Er Wordt Gezegd Dat Er Nog Spullen Van Hun In De Grond Zitten Maar Ze Weten Niet Waar Nou Daar Gaat Hun Wereld Dan Oud Worden Zonder Dat Je Getrouwd Bent En Geen Kinderen Hebt Enz Enz. Maar Deze Dames Wonen Echt Niet Europa Dus Waarom Mensen Dat Doen Ik Weet Het Echt Niet. Zoveel Vraagtekens Rond Dit Gebeuren Vind Het Echt Erg.

  4. #4
    Soebhan'allah

    Reacties
    87
    07-02-2005

    MVC Premium MVC Premium
    wat is shor
    is dat voodoo

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    56
    15-12-2004

    ja dame dat is voodoo

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    256
    27-05-2004

    Citaat Geplaatst door tawayagerth
    Ja Maar Ik Begrijp Het Niet Hebben Niks Anders Te Doen?
    Ik Ken Vier Dames Die In Marokko Wonen ( Die Komen Dus Niet Uit Europa) En De Jongste Is Inmiddels Over De 32 En Nog Steeds Zijn Ze Niet Getrouwd, Ik Vind Dit Heel Erg Wat Mensen Wel Niet Allemaal Durfen En Niet Voor Allah Vrezen.

    Ik Bedoel Je Verziekt Iemands Leven En Dat Is Echt Heel Erg.
    De Meiden Die Ik Ken Worden Wel Ten Huwelijk Gevraagd Zodra Er Mensen Zijn Geweest En Ze Afspreken Dat Er Een Vervolg Bezoek Zal Plaats Vinden Komen Ze Niet Terug En Dat Is Zo Vaak Gebeurd. Zij Zijn Dus Ook Naar Zo,n Iemand Geweest Die Dat Soort Dingen Kan Zien (wat Eigenlijk Haram Is) En Elke Keer Wordt Er Gezegd Dat Ze Bespookt Zijn Met Shor. Ze Hebben Zelf Bepalde Spullen Gevonden Wat Andere Onder De Grond Hebben Begraven Maar Er Wordt Gezegd Dat Er Nog Spullen Van Hun In De Grond Zitten Maar Ze Weten Niet Waar Nou Daar Gaat Hun Wereld Dan Oud Worden Zonder Dat Je Getrouwd Bent En Geen Kinderen Hebt Enz Enz. Maar Deze Dames Wonen Echt Niet Europa Dus Waarom Mensen Dat Doen Ik Weet Het Echt Niet. Zoveel Vraagtekens Rond Dit Gebeuren Vind Het Echt Erg.
    ja maar kunnen ze niet op een andere manier dan genezen hiervan of zijn ze verdoemd omdat ze het niet kunnen vinden nee toch??? ik ken trouwens ook mensen die exact hetzelfde hebben..

  7. #7
    I love.......

    Reacties
    220
    26-01-2004

    die mense zijn ziek en jaloers die doen er koste wat koste om het leven van andere te verzieken vooral als je uit europa komt dus mensen let vooral in marokko goed op je nagels haren etc. doeidoei

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    668
    20-08-2002

    walah dat is erg

    alahystar
    Summer 2006

  9. #9
    the granny

    Reacties
    12.307
    13-07-2003

    Citaat Geplaatst door Majdoulina82
    ja ken ik ja. laat me raden; het wil zeker ook niet vlotten op andere gebieden behalve relationeel vlak?? mensen (vooral die in Marokko wonen) zijn stikjaloers of als je niet met een familielid van hun wilt trouwen is hun missie je leven kapotmaken.
    Toch hoef je niet in europa te wonen om de familiedwang te voelen.

    Maar er zijn in marokko ook genoeg families die erg jaloers zijn onder elkaar.

    Ook zijn er meisjes(vrouwen) die teveel van hun man verwachten.

    zoals je waarschijnlijk weet is het (net zoals in holland) vaak nodig om met zijn tweeen te werken om alles te kunnen betalen.

    Ja en soms wil het meisje dat niet en dan weer de man die die inzicht niet heeft.

    En vervloekingen bestaan maar of dat zo loopt.....sorry dan ben ik heel sceptisch.
    Handen zijn er om te werken. Verstand is er om te denken.

    Gebruik ze allebeide goed, want er zal niemand jouw wat schenken.

  10. #10
    the granny

    Reacties
    12.307
    13-07-2003

    Ow sorry.....


    Mijn raad is laten ze een man zoeken en buiten de familie om een eigen weg.

    Een eigen bestaan opbouwen buiten de familie om wil nog wel eens helpen.

    Dat kan tegenwoordig heel goed.

    Ik ken vrouwen die in een andere stad zijn gaan wonen en zelfstandig werk hebben gevonden en daarna een man hebben gevonden.

    Het kan allemaal maar je moet wel karater tonen.
    Handen zijn er om te werken. Verstand is er om te denken.

    Gebruik ze allebeide goed, want er zal niemand jouw wat schenken.