1. #916
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door diversen Bekijk reactie
    Snappen mensen nog steeds niet de regel, dat wanneer iedereen opeens ergens in wil investeren dat je dan al te laat ben . Toen de bitcoin op 20k stond gingen domme mensen kopen en de slimme personen verkopen .
    Dat is nou het verschil tussen de ''normale mens en de intelligente mens''. Mensen zijn net schapen en volgen zelfbenoemde fake goeroes als McAfee die voorspelde dat BTC binnen een jaar de 50k aan zou tikken. pff...

  2. #917
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Bitcoin zal de 25k aantikken in januari.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  3. #918
    MVC Lid

    Reacties
    18
    17-06-2018

    Wat een kenners allemaal, kijken naar cijfers van 1 moment, kijk eens van jaar naar jaar en je ziet dat bitcoin nog steeds minimaal 200-300% in waarde is gestegen. Waarbij jullie allemaal voorspellen dat het waardeloos is, hoe kan je een munt die nog steeds minimaal 5.5k waard is waardeloos noemen? Kijk over 10 jaar hoeveel alle coins waard zijn en ga spijt hebben dat “je niet als schaap hebt gevolgd”

  4. #919
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Citaat Geplaatst door badr21 Bekijk reactie
    Wat een kenners allemaal, kijken naar cijfers van 1 moment, kijk eens van jaar naar jaar en je ziet dat bitcoin nog steeds minimaal 200-300% in waarde is gestegen. Waarbij jullie allemaal voorspellen dat het waardeloos is, hoe kan je een munt die nog steeds minimaal 5.5k waard is waardeloos noemen? Kijk over 10 jaar hoeveel alle coins waard zijn en ga spijt hebben dat “je niet als schaap hebt gevolgd”
    Kijk jij wel eens naar de cijfers?
    90 % verliezers.
    10% winners.

    Dit zal altijd zo blijven. Als 90% amorfe massa speculeeert op dalen, gaat het stijgen. Als 90% speculeert op stijgen dan laten ze het dalen. Zo simpel is. Als het voor die 10% niet meer rendabel genoeg is, komen ze met iets anders wat meer oplevert.

    bitcoin is niets. is dan ook 100% waardeloos. het feit dat een gek er 6000 voor geeft of 60000 verandert niet aan de waardeloosgeid van bitcoin. bitcoin is niets.

  5. #920
    MVC Lid

    Reacties
    18
    17-06-2018

    Hahha kardesim wat een onzin praat, je moet niet in iets investeren voor 2 dagen maar voor lange termijn 10+ jaar dan ga je zien wat het verschil is, alles stijgt en daalt maar in lange termijn is er altijd een stijging van jaar naar jaar, daar buiten wat een idioot er voor betaalt zo werkt heel de economie. Als morgen iedereen gaat zeggen ik zou maar 10 euro voor een huis betalen wat gebeurt er dan? Precies waarde van huizen worden 10 euro. Zo geldt dit met alles en vertel mij eens wat een euro is of een dollar is? Is dat niet gewoon een briefje wat precies hetzelfde functioneert als de bitcoin? Waarde en aanbod. Alleen dan nog corrupter. Maar goed over 10 jaar moet je kijken zoals ik zeg.

  6. #921
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Met je 5. woord zeg je dat je niet met mij wilt praten. Dan praat ik niet meer tegen je.

  7. #922
    MVC Lid

    Reacties
    18
    17-06-2018

    Nee je hebt gewoon niets te zeggen omdat ik je de feiten heb voorgelegd. Maar goed ik gun iedereen het beste, dus bij deze koop nu ethereum die is nog goedkoop en zal ook in paar jaar de 1000+ aantikken.

  8. #923
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door badr21 Bekijk reactie
    Nee je hebt gewoon niets te zeggen omdat ik je de feiten heb voorgelegd. Maar goed ik gun iedereen het beste, dus bij deze koop nu ethereum die is nog goedkoop en zal ook in paar jaar de 1000+ aantikken.
    Wat turkbey zegt klopt wel een beetje, toen the dumb money bitcoin kocht zakte het als een kaartenhuis . En volgens mij in juli ging the dumb money short op bitcoin en toen steeg het behoorlijk . Aandelenmarkt lijkt gewoon een legitieme manier om Jan met de pet te beroven .

    Wat ik me ook afvraag, kan een betaalmunt als de bitcoin wat niet door een overheid gereguleerd wordt echt toekomst hebben . Het is toch belachelijk om te bedenken dat zij de grootste macht wat ze bezitten weggeven ?
    Dat blockchain een toekomst heeft en als plaatsvervanger van fiatgeld klinkt wel reëel .
    Maar het zal en moet naar mijn mening toch echt een joodse cryptomunt worden .

  9. #924
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Wat turkbey zegt klopt wel een beetje, toen the dumb money bitcoin kocht zakte het als een kaartenhuis . En volgens mij in juli ging the dumb money short op bitcoin en toen steeg het behoorlijk . Aandelenmarkt lijkt gewoon een legitieme manier om Jan met de pet te beroven .

    Wat ik me ook afvraag, kan een betaalmunt als de bitcoin wat niet door een overheid gereguleerd wordt echt toekomst hebben . Het is toch belachelijk om te bedenken dat zij de grootste macht wat ze bezitten weggeven ?
    Dat blockchain een toekomst heeft en als plaatsvervanger van fiatgeld klinkt wel reëel .
    Maar het zal en moet naar mijn mening toch echt een joodse cryptomunt worden .
    joden hebben nu monopoly geld drukken. imf en fed zijn misschien wel de belangrijkste voor ons zichtbare.

    wordt huidge munt beleid door de overheid gereguleerd?
    als het goed is dienen banken onafhankelijk te zijn.

    erdogan president turkije wilde zich in mengen in beleid merkez bankasi om rente niet op te schroeven of zelfs te verlagen.

    hij werd met harde taal terug gefloten door oa eu en vs..

  10. #925
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Wat turkbey zegt klopt wel een beetje, toen the dumb money bitcoin kocht zakte het als een kaartenhuis . En volgens mij in juli ging the dumb money short op bitcoin en toen steeg het behoorlijk . Aandelenmarkt lijkt gewoon een legitieme manier om Jan met de pet te beroven .

    Wat ik me ook afvraag, kan een betaalmunt als de bitcoin wat niet door een overheid gereguleerd wordt echt toekomst hebben . Het is toch belachelijk om te bedenken dat zij de grootste macht wat ze bezitten weggeven ?
    Dat blockchain een toekomst heeft en als plaatsvervanger van fiatgeld klinkt wel reëel .
    Maar het zal en moet naar mijn mening toch echt een joodse cryptomunt worden .
    Hoeveel joodse cryptomunten zijn er? En welke met potentie.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  11. #926
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Hoeveel joodse cryptomunten zijn er? En welke met potentie.
    hoe is bitcoin ontstaan? wie zit er achter?
    het is anoniem. er worden wel namen genoemd, maar zekerheid is er niet.
    op dit moment zijn eer volgens investing.com 2164 munten.
    als je allemaal uit wilt zoeken van wie dat allemaal zijn ben je lang bezig.
    tegen die tijd zullen er nieuwe bij komen
    tegen die tijd zullen er een paar stoppen
    tegen die tijd zullen er een paar andere eigenaars hebben.

    Als jij achter komt. Als jij het antwoord vindt op je vraag ben je bijna altijd te laat met instappen.

    of je hebt zelf een fortuin. een paar rijke joodse vrienden dan kan je zelf de potentie bepalen van een willekeurig munt.

  12. #927
    MVC Lid

    Reacties
    684
    25-04-2016

    Beleggen bestaat uit veel meer dan bitcoin. Bitcoin is gewoon net een aandeel wanneee veel mensen kopen gaat het neer. Wanneer elke kees om de hoek gaat verkopen gaat het omhoog.

    Dit is ook gebeurd met de lira.

  13. #928
    MVC Lid

    Reacties
    684
    25-04-2016

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    hoeveel miljonairs hebben we al?
    80% verliest dus niet zo veel. Die 20% zijn ook niet eens allemaal consistent succesvol. Echte succesvolle beleggers zijn +- minder dan 5%

  14. #929
    Fuggedaboutit

    Reacties
    146
    02-01-2015


  15. #930
    MVC Lid

    Reacties
    575
    25-09-2011

    Citaat Geplaatst door mnl1 Bekijk reactie
    Beleggen bestaat uit veel meer dan bitcoin. Bitcoin is gewoon net een aandeel wanneee veel mensen kopen gaat het neer. Wanneer elke kees om de hoek gaat verkopen gaat het omhoog.

    Dit is ook gebeurd met de lira.
    andersom

    veel mensen willen kopen (meer vraag dan aanbod) >> prijs omhoog
    veel mensen willen verkopen (meer aanbod dan vraag) >> prijs omlaag.