1. #1006
    MVC Lid

    Reacties
    284
    27-11-2013

    Het handelen op btc is erg risicovol
    Ik ben er zelf altijd te laat mee en zie kansen maar niet op gehandeld en dan later zien dat de waarde van 4k weer naar 12,5 ging
    Maar om er psychologische sterk mee om te kunnen gaan is lastig. Als je echter eenmaal de smaak te pakken hebt gekregen en juiste techniek hanteert kan er niet veel meer misgaan en blijf je profijt maken. Dus inleg en tussentijds winst pakken kan soms beter voor de gesteldheid zijn uit voorzorg maar uiteindelijk wint de hodlers gwn diehard die bij een daling weer ff zichzelf veilig stellen en dan weer op juiste moment terug instappen. Het is ook niet te vergelijken met beurzen die je enigzins kan voorspellen door de huidige ontwikkelingen. Als je voor safe gaat pak je minimaal winst, meer risico is meer profit. Ga je handelen op basis van de grafieken leren te lezen en begrijpen of ga je op basis van de info betreft het project. Als je beide hanteert weet je wat je doet. Zo niet ben je aan t gokken en believe me dan verlies je altijd.

    Toch blijft het een mooi project en denk ik dat wel verstandig is om je erin te verdiepen en alvast bekend te zijn met hoe het werkt enz.
    Gezien alles alsmaar blijft digitaliseren en we nu kunnen inzien dat dat sneller gaat dan ooit is het aannemelijk dat btc in de toekomst wel echt rond 100.000 kan aantikken in de komende 5 a 10 jaar.

    Mijn tactiek is per maand kleine bedrag. Je pakt sowieso per jaar een winstpercentage en zo bouw je langzaam maar zeker alvast een begin en vooruitgang. Bij een diepe daling meer erin stoppen en gebruik maken van de kansen.

    Hebben jullie nog bepaalde favoriete altcoins die jullie hodl of enige potentie van inzien voor op korte termijn?

  2. #1007
    Verbannen

    Reacties
    121
    02-08-2020

    Citaat Geplaatst door Open-minded Bekijk reactie
    Het handelen op btc is erg risicovol
    Ik ben er zelf altijd te laat mee en zie kansen maar niet op gehandeld en dan later zien dat de waarde van 4k weer naar 12,5 ging
    Maar om er psychologische sterk mee om te kunnen gaan is lastig. Als je echter eenmaal de smaak te pakken hebt gekregen en juiste techniek hanteert kan er niet veel meer misgaan en blijf je profijt maken. Dus inleg en tussentijds winst pakken kan soms beter voor de gesteldheid zijn uit voorzorg maar uiteindelijk wint de hodlers gwn diehard die bij een daling weer ff zichzelf veilig stellen en dan weer op juiste moment terug instappen. Het is ook niet te vergelijken met beurzen die je enigzins kan voorspellen door de huidige ontwikkelingen. Als je voor safe gaat pak je minimaal winst, meer risico is meer profit. Ga je handelen op basis van de grafieken leren te lezen en begrijpen of ga je op basis van de info betreft het project. Als je beide hanteert weet je wat je doet. Zo niet ben je aan t gokken en believe me dan verlies je altijd.

    Toch blijft het een mooi project en denk ik dat wel verstandig is om je erin te verdiepen en alvast bekend te zijn met hoe het werkt enz.
    Gezien alles alsmaar blijft digitaliseren en we nu kunnen inzien dat dat sneller gaat dan ooit is het aannemelijk dat btc in de toekomst wel echt rond 100.000 kan aantikken in de komende 5 a 10 jaar.

    Mijn tactiek is per maand kleine bedrag. Je pakt sowieso per jaar een winstpercentage en zo bouw je langzaam maar zeker alvast een begin en vooruitgang. Bij een diepe daling meer erin stoppen en gebruik maken van de kansen.

    Hebben jullie nog bepaalde favoriete altcoins die jullie hodl of enige potentie van inzien voor op korte termijn?
    Dollar cost averaging is inderdaad een prima strategie voor het periodiek kopen.

    Persoonlijk raad ik niemand aan om te gaan daytraden, tenzij je jaren ervaring hebt. Tegenwoordig is day trading iets voor bots en algoritmes waar je tegen speelt. Daarnaast kost het veel tijd, je bent continu achter je scherm.

    Ik heb geleerd dat je tijd niet moet gaan verhandelen voor geld. Persoonlijk zie ik mezelf als value investeerder, die alles op lange termijn bekijkt. Ik zit sinds 2016 in crypto en heb zowel de pieken als dalen meegemaakt.

    Leer de patronen herkennen; bitcoin pump leidt tot alts bleeding, bitcoin dump, consolidation leidt tot alts pump. Deze cyclus herhaalt zich meestal op korte termijn.

    Weet dat Bull run voor de alts pas start, als btc all time high bereikt. Zoals in januari 2018.

    Maak een portfolio; high risk, med risk, low risk met low risk als grootste deel van portfolio en houd deze een aantal jaar aan. Dat is wat ik aanraad.

  3. #1008
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    En daar gaan we, onderweg naar een nieuwe ATH..
    Andere gebruiker.

  4. #1009
    Verbannen

    Reacties
    121
    02-08-2020

    Na ath.. alt season.

  5. #1010
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Hopelijk.
    Andere gebruiker.

  6. #1011
    Verbannen

    Reacties
    121
    02-08-2020

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Hopelijk.
    Lessons learned.. probeer niet de markt te timen.. onmogelijk om de top te timen voor sells.. i am ready

  7. #1012
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door Daddy1m91 Bekijk reactie
    Lessons learned.. probeer niet de markt te timen.. onmogelijk om de top te timen voor sells.. i am ready
    Exactly, leer de bekende Cycle patronen, wakker de FOMO niet aan en sell the news .
    Andere gebruiker.

  8. #1013
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door Noeniie Bekijk reactie
    Ik wil ook beginnen in sha Allaah. Welke app/programma gebruiken jullie?
    Waar wil je mee beginnen, welke doelen wil je behalen en hoeveel tijd ben je bereidt erin te investeren?
    Andere gebruiker.

  9. #1014
    Verbannen

    Reacties
    121
    02-08-2020

    Citaat Geplaatst door Noeniie Bekijk reactie
    Ik wil ook beginnen in sha Allaah. Welke app/programma gebruiken jullie?
    Als je nu pas gaat instappen dan heb je grote kans dat je REKT ( alles verliezen ).. wordt. Typisch, mensen zijn pas geïnteresseerd als ath wordt bereikt.. this is a start.

  10. #1015
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door Daddy1m91 Bekijk reactie
    Als je nu pas gaat instappen dan heb je grote kans dat je REKT ( alles verliezen ).. wordt. Typisch, mensen zijn pas geïnteresseerd als ath wordt bereikt.. this is a start.
    Het verdiepen in de wereld van crypto is nooit te laat. Het ontwikkelen van een strategie, verdiepen in risico management en vervolgens op zoek gaan naar de juiste instapmomenten, kan altijd en doorlopend.

    Het investeren, als in, direct kopen en hopen op jackpot, is inderdaad niet verstandig.
    Andere gebruiker.

  11. #1016
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    100% dat ie weer onder de 10k gaat dalen. is een kwestie van tijd...

  12. #1017
    Verbannen

    Reacties
    121
    02-08-2020

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    100% dat ie weer onder de 10k gaat dalen. is een kwestie van tijd...
    Alles is mogelijk met bitcoin. Het is een kwestie van kansen. Eerst ath en dan 30% drop.

  13. #1018
    Verbannen

    Reacties
    121
    02-08-2020

    Dont visit REKT city dames en heren.

  14. #1019
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door Daddy1m91 Bekijk reactie
    Dont visit REKT city dames en heren.
    Ik wacht op altseason

  15. #1020
    Verbannen

    Reacties
    121
    02-08-2020

    Citaat Geplaatst door Kickass Bekijk reactie
    Ik wacht op altseason
    Na ath btc bro