1. #931
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    Jongens koop enterheum classic in coinbase voor 10.60 of litecoins

  2. #932
    MVC Lid

    Reacties
    684
    25-04-2016

    Citaat Geplaatst door Priemgetal Bekijk reactie
    andersom

    veel mensen willen kopen (meer vraag dan aanbod) >> prijs omhoog
    veel mensen willen verkopen (meer aanbod dan vraag) >> prijs omlaag.

    Nee zo makkelijk is het niet haha, het gaat niet om aantal mensen. Het gaat om volume. Volume van retailers stelt helemaal niks voor. Dat is stoploss voer voor de market makers.

  3. #933
    MVC Lid

    Reacties
    1.323
    30-05-2005

    Ik heb ooit geprobeerd te beleggen. Ik had een paar 100€ verloren en dacht....die shit is niet voor mij.

    Ik deed aan hoge hefbomen.

  4. #934
    MVC Lid

    Reacties
    17
    19-05-2018

    Ik heb 300.000 euro verloren afgelopen half jaar ten opzichte van het hoogtepunt Ik wil mijzelf voor een trein gooien

    Heb nog steeds 5 keer mijn aankoopbedrag daar niet van, maar is pijnlijk

    Ik doe geen bitcoins, zit voornamelijk in altcoins en laat nou net daar nog hardere klappen zijn gevallen. Bij sommige gewoon 98% weg ten opzichte van het hoogtepunt

  5. #935
    MVC Lid

    Reacties
    1.323
    30-05-2005

    Citaat Geplaatst door Insectenspray Bekijk reactie
    Ik heb 300.000 euro verloren afgelopen half jaar ten opzichte van het hoogtepunt Ik wil mijzelf voor een trein gooien

    Heb nog steeds 5 keer mijn aankoopbedrag daar niet van, maar is pijnlijk

    Ik doe geen bitcoins, zit voornamelijk in altcoins en laat nou net daar nog hardere klappen zijn gevallen
    Als je winst hebt gemaakt, labbas 3liek.
    Je moet weten wnr je moet stoppen.
    Ik zou alles cashen a 3emmi.

  6. #936
    MVC Lid

    Reacties
    17
    19-05-2018

    Citaat Geplaatst door Mohammed1986 Bekijk reactie
    Als je winst hebt gemaakt, labbas 3liek.
    Je moet weten wnr je moet stoppen.
    Ik zou alles cashen a 3emmi.
    Ik stapte in ruim voor de gekte uitbrak. Maar een vriend van mij kocht voor 50.000 euro ethereum toen die nog een paar euro was en heeft nu een huis waar je verdwaald in raakt dus ik dacht dat kan ik ook

    En het scheelde niet veel hahaha Maar ik lig hier echt niet wakker van.

    Win Big, Lose Big

  7. #937
    MVC Lid

    Reacties
    17
    19-05-2018

    Ik zit vooral in:

    NEO
    Ontology
    Trinity
    EOS

    Als de chineze markt opengaat (china wil een voorloper zijn op gebied van tech) dan gaat pas echt het dak eraf. Alles of niets.

    Of ze gaan het totaal bannen of omarmen

    Of die villa aan de plassen met een rolls of de voedselbank.

    Iets anders ken ik niet

  8. #938
    MVC Lid

    Reacties
    17
    19-05-2018

    Over 10 jaar zitten jullie hier allemaal te huilen van ja ik wist het wel. Terwijl de mannen met ballen op een strand ver ver ver weg hiervandaan liggen

    Stop al je k utspaargeld erin gierige k uthonden.

    We staan pas aan de vooravond van Blockchain. Wat als je microsoft in 1985 kon kopen, wat als je Apple in 1999 kon kopen, wat als je google in 2005 kon kopen, wat als je facebook in 2008 kon kopen, wat als ik je in 2004 had verteld dat de winkelstraten verlaten zouden zijn en iedereen online alles zou kopen.....

    Gewoon gaan en niet meer naar omkijken de komende 10 jaar en ik zie je terug in 2028 op het strand, hier ver ver ver vandaan

  9. #939
    Fuggedaboutit

    Reacties
    146
    02-01-2015

    Citaat Geplaatst door Insectenspray Bekijk reactie
    Ik stapte in ruim voor de gekte uitbrak. Maar een vriend van mij kocht voor 50.000 euro ethereum toen die nog een paar euro was en heeft nu een huis waar je verdwaald in raakt dus ik dacht dat kan ik ook

    En het scheelde niet veel hahaha Maar ik lig hier echt niet wakker van.

    Win Big, Lose Big
    Dus je bent 300.000 euro verloren, wilde jezelf voor de trein gooien. Zit nu in altcoins waar de harde klappen vallen, maar je licht er niet echt wakker van


    Bicoins..blockchains..onvindbare Satoshi...er is veel gaande.

  10. #940
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    We maken allemaal 10jarige plannen terwijl de engel des doods elke dag langs komt . beter 1 gebed per dag dan 10000 bitcoins gratis per dag krijgen . Dat zijn ambities en denken aan de toekomst .

    Wat moet je met een villa met 30 slaapkamers en 10 badkamers als je er maar 1 nodig ?
    Maakt echt niet uit of je de tijd bekijkt op een rolex of kermishorloge, ze geven allemaal zelfde tijd . En een Mercedes of Opel kadet, ze brengen je naar dezelfde plek .

  11. #941
    MVC Lid

    Reacties
    684
    25-04-2016

    Als je kijkt naar bitcoin daily chart lijkt het net een mega pump 'n dump. Als elk debiel bitcoin kent dan maakt smart money ze blut door hun stoploss te raken. Zo werkt het.

  12. #942
    MVC Lid

    Reacties
    17
    19-05-2018

    Citaat Geplaatst door mnl1 Bekijk reactie
    Als je kijkt naar bitcoin daily chart lijkt het net een mega pump 'n dump. Als elk debiel bitcoin kent dan maakt smart money ze blut door hun stoploss te raken. Zo werkt het.
    Wie zet er dan ook stop losses op de cryptomarkt in, dan snap je het niet helemaal. Je stop loss gaat sowieso geraakt worden

  13. #943
    MVC Lid

    Reacties
    17
    19-05-2018

    Citaat Geplaatst door 30_Rogue_Ninjas Bekijk reactie
    Dus je bent 300.000 euro verloren, wilde jezelf voor de trein gooien. Zit nu in altcoins waar de harde klappen vallen, maar je licht er niet echt wakker van


    Bicoins..blockchains..onvindbare Satoshi...er is veel gaande.
    Hahaha oke ik lag er een tijd wakker van, nu niet meer

  14. #944
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    dit is als je rationeel bekijkt.

    maar als je met een beroemde ....bed in wilt duiken, dien je echt veel geld te hebben..
    achterliggende gedachte: als ik veel geld heb, kan ik elke vrouw krijgen..


    als je dan door een boerevrouw wordt afgewezen terwijl je 1 biljoen hebt..dan spring je echt voor de trein..
    Of de meeste vrouwen willen man met geld ?

  15. #945
    MVC Lid

    Reacties
    575
    25-09-2011

    iemand hier die de Gulden heeft?