1. #1471
    MVC Lid

    Reacties
    36
    28-05-2021

    Citaat Geplaatst door Bloesem. Bekijk reactie
    Yeah, i will ignore him.

    Weet jij misschien hoe ik dit kan doen?
    Je eth adress in metamask kopiëren. En dan vanuit bitvavo naar die adress sturen. Doe eerst een test.
    Ben je wel op de hoogte van hoge gas fees op metamask ?

  2. #1472
    MVC Lid

    Reacties
    36
    28-05-2021

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Virtuele munten zijn 7aram. Dus jij wil een fatwa gaan negeren?
    Sommigen staan het toe, anderen verbieden het en anderen zwijgen. Zodra islamitische landen cryptocurrencies gaan toestaan dan zullen de geleerden die het verbieden hun mening bijstellen, het is een kwestie van tijd. Banken, bepaald landen en multinationals doen het al.
    Dus je kan niet compleet zeggen het is haram. Mbt de technologie etc.
    Regulatie is wat anders. Omdat veel criminelen en marketmanipulatie in het spel zit.

    En nu jij. Negeer jij het feit dat je afbeelding haram is en waar het voor staat?

  3. #1473
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Zoekzes Bekijk reactie
    Sommigen staan het toe, anderen verbieden het en anderen zwijgen. Zodra islamitische landen cryptocurrencies gaan toestaan dan zullen de geleerden die het verbieden hun mening bijstellen, het is een kwestie van tijd. Banken, bepaald landen en multinationals doen het al.
    Dus je kan niet compleet zeggen het is haram. Mbt de technologie etc.
    Regulatie is wat anders. Omdat veel criminelen en marketmanipulatie in het spel zit.

    En nu jij. Negeer jij het feit dat je afbeelding haram is en waar het voor staat?
    prostitutie is 1 van de oudste beroepen op aarde. Ook 7alal verklaren want een ander doet het ook

    Die virtuele munten zijn sowieso niet gereguleerd Einstein. Met 1 pen van de machthebbers en jullie hebben niks behalve wat tekens op je scherm.

  4. #1474
    MVC Lid

    Reacties
    36
    28-05-2021

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    prostitutie is 1 van de oudste beroepen op aarde. Ook 7alal verklaren want een ander doet het ook

    Die virtuele munten zijn sowieso niet gereguleerd Einstein. Met 1 pen van de machthebbers en jullie hebben niks behalve wat tekens op je scherm.
    Wat een vergelijking iets wat sowieso overduidelijk haram is.
    Je bent aan het kwakzalveren man.

    Typische narcistische clown. Negeer mijn vraag maar.
    Blijf vooral spammen als een clown Je gaat op negeer mijn energie krijg je niet meer.

  5. #1475
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Hup 7aram hup


    Let’s sell heroine

  6. #1476
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door Bloesem. Bekijk reactie
    Lol.. Nu weet ik waarom het niet lukte. Op mobiel is dat niet mogelijk.

    Thank you very much. En ja (helaas) ben ik me ervan bewust dat gasfees hoog kunnen oplopen. ):
    Als kleine speler zou ik de ethereum blockchain links laten liggen. De fees zijn heel hoog.

  7. #1477
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Hup nifa9 hup

  8. #1478
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door Bloesem. Bekijk reactie
    Ik wil binnenkort een NFT kopen. Dus heb het wel nodig. =(
    Op andere blockchains zoals solana kan je ook nft's kopen. Of zoek je een specifieke?

  9. #1479
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Kickass Bekijk reactie
    Op andere blockchains zoals solana kan je ook nft's kopen. Of zoek je een specifieke?
    ja, eentje die haar naar de laagste rangen van de hel knalt.

    Hup jahanam hup

  10. #1480
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    ja, eentje die haar naar de laagste rangen van de hel knalt.

    Hup jahanam hup
    Meskine Zionist loopt als een hond met schuim op z'n bek te blaffen. Je draait wel overuren op dit forum ah stuk meubilair. Je wordt betaald om hier te zijn of je bent gewoon ongelofelijk levenloos. Ik weet wel zeker dat het de tweede is.
    Heavy

  11. #1481
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Meskine Zionist loopt als een hond met schuim op z'n bek te blaffen. Je draait wel overuren op dit forum ah stuk meubilair. Je wordt betaald om hier te zijn of je bent gewoon ongelofelijk levenloos. Ik weet wel zeker dat het de tweede is.
    En jij bent een munafi9

    Hup nifa9 hup

  12. #1482
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Meskine Zionist loopt als een hond met schuim op z'n bek te blaffen. Je draait wel overuren op dit forum ah stuk meubilair. Je wordt betaald om hier te zijn of je bent gewoon ongelofelijk levenloos. Ik weet wel zeker dat het de tweede is.
    Hhaha die was raak

    Geef die hypocriet geen aandacht. Hij wil juist dat je op hem reageert. Die gast gewoon negeren en laat hem branden in zijn jaloezie.
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  13. #1483
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Hhaha die was raak

    Geef die hypocriet geen aandacht. Hij wil juist dat je op hem reageert. Die gast gewoon negeren en laat hem branden in zijn jaloezie.
    over branden gesproken

    Hup 7aram hup

  14. #1484
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Mensen beseffen niet dat wij nog altijd in de early stage van een grote financiële swift zitten. Jou zie ik ook al een tijdje goed meedraaien binnen de crypto hoek haha. Lekker bezig!

    Zelf vind ik daytraden binnen de crypto markt nog wel wat tricky. Ik denk dat andere markten daar beter voor zijn. De lange termijn/compound aanpak heeft meer mijn voorkeur. Je portfolio goed opdelen over projecten op verschillend layers, staken waar mogelijk, profits compounden en blijven DCA’en. That’s the strat..
    Ja bro, sinds eind 2017, toen deze topic heel actief was. Daarna kwam de bear market in 2018/19. Niet verkocht, still Holding. Heb wel een aantal DeFi projecten gemist, zoals Chainlink en AVAX. Heb nog wel wat DOT. Naar mijn mening, geen financieel advies, gaat DOT zeker de 100 dollar aantikken. Die blijft ook on HOLD. De Metaverse is de volgende hype. Een miljarden bedrijf als Facebook heeft niet voor niets zijn naam veranderd in META. 2022 wordt het jaar van Metaverse projecten..
    Ik merk ook, vooral via DEX als Pancakeswap, dat iedereen op zoek is naar de nieuwe Shiba.
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  15. #1485
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Ja bro, sinds eind 2017, toen deze topic heel actief was. Daarna kwam de bear market in 2018/19. Niet verkocht, still Holding. Heb wel een aantal DeFi projecten gemist, zoals Chainlink en AVAX. Heb nog wel wat DOT. Naar mijn mening, geen financieel advies, gaat DOT zeker de 100 dollar aantikken. Die blijft ook on HOLD. De Metaverse is de volgende hype. Een miljarden bedrijf als Facebook heeft niet voor niets zijn naam veranderd in META. 2022 wordt het jaar van Metaverse projecten..
    Ik merk ook, vooral via DEX als Pancakeswap, dat iedereen op zoek is naar de nieuwe Shiba.
    door corona zijn er meer alcoholisten, ga Heineken aandelen inslaan