MVC Lid

Reacties
    120
    02-06-2021

Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum

Iemand kocht crypto lang gewacht om geld te verdienen maar niks, besloot die crypto toch maar te verkopen aan een persoon.
    2 uur later stijgt die crypto die hij had verkocht en die gast word rijk.
    De ander depressief en heeft nu dua nodig meskin.

Koop niks als je het niet kunt missen.

Fi amaani Allah
    rizq wat geen ruil is voor eerlijk hard werk doet dat met mensen. Het vreet ze mentaal op. Daarom dat ik vind dat er een argument is om het te vergelijken met gokken. Jouw voorbeeld is daar een van.

MVC Lid

Reacties
    565
    22-06-2010

Citaat Geplaatst door Wawei Bekijk reactie
    rizq wat geen ruil is voor eerlijk hard werk doet dat met mensen. Het vreet ze mentaal op. Daarom dat ik vind dat er een argument is om het te vergelijken met gokken. Jouw voorbeeld is daar een van.
    hier ben ik dus nsng voor. Is er een alternatief voor investeren met spaargeld

MVC Lid

Reacties
    120
    02-06-2021

Citaat Geplaatst door in_my_head Bekijk reactie
    hier ben ik dus nsng voor. Is er een alternatief voor investeren met spaargeld
    Wat ik zeg is gewoon hoe ik het zie en voel. De geleerden zoals pupa al naar linkte hebben meer zeggenschap erover en daar schijnen veel van te zeggen dat het geen probleem is, zoals dat met investeren is. Het voelt bij crypto wel veel als gokken. Sommigen winnen en sommigen verliezen. Beetje eigen inbreng en ook een stukje geluk. En dan heb je cryptos met een echte waarde. Dat is dus blijkbaar de discussie. Er zijn sommige cryptos die echt net gokken zijn, en anderen weer niet.

one of the people.

Reacties
    221
    10-10-2012

Citaat Geplaatst door Ontspan. Bekijk reactie
    je hebt stable coins die hun waarde niet verliezen
    Gelinkt aan euro of dollar bijv
    Als je na ongeveer 10 à 15 jaar gaat kijken kunnen die stable coins dan wel flink gestegen zijn of blijven ze wat 'in waarde stijgen' betreft ook aardig stabiel?

MVC Lid

Reacties
    17.205
    24-01-2017

Gaat goed met Shiba vandaag haha.

Heavy

سلطان الغابة

Reacties
    4.370
    25-07-2020

Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Gaat goed met Shiba vandaag haha.

عاشت المملكة الشريفة، ولا عاش من خانها, ولا غالب الا الله

سلطان الغابة

Reacties
    4.370
    25-07-2020

TDM zit te gokken ahahahaha

Je was toch moslim?

MVC Lid

Reacties
    17
    12-10-2020

Hoezo zeg je tegen hem je was??? Hij is een moslim

INFP-T

Reacties
    516
    01-08-2020

Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Als je na ongeveer 10 à 15 jaar gaat kijken kunnen die stable coins dan wel flink gestegen zijn of blijven ze wat 'in waarde stijgen' betreft ook aardig stabiel?
    Nee ze zijn gekoppeld aan een vaste wisselkoers. Dus altijd evenveel waard als een euro of dollar. Ze zijn ook sneller dan Bitcoin bijv
    Je hebt traders die zeggen altijd 30% in stabelcoins hebben zodat je dips en crashes kan kopen
    A big part of honesty is, self-discipline, personal resolve, and taking pride in who you are. Be honest and earn (self)respect.

MVC Lid

Reacties
    17.205
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door Rayan07 Bekijk reactie
    Hoezo zeg je tegen hem je was??? Hij is een moslim
    Die gozer is raar, beter negeren.
    Heavy

سلطان الغابة

Reacties
    4.370
    25-07-2020

Die gozer is raar, beter negeren.
    heb ik gelogen?

Je hebt amper basis economisch kennis en dan zit je te hopen dat je virtuele stront munt gaat stijgen Hahaha. Men noemt dat gokken.

China is tegen deze munten? Vergeten?

Hypocriet mannetje. Je bent welkom Jerrely

MVC Lid

Reacties
    17.205
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    heb ik gelogen?

Je hebt amper basis economisch kennis en dan zit je te hopen dat je virtuele stront munt gaat stijgen Hahaha. Men noemt dat gokken.

China is tegen deze munten? Vergeten?

Hypocriet mannetje. Je bent welkom Jerrely
    Had ik het bonnetje nog maar, wist niet dat m.nl meubilair zoveel kan klagen en praten. Ga jij maar Israël de voeten kussen en niet tegen mij praten.
    Heavy

سلطان الغابة

Reacties
    4.370
    25-07-2020

Had ik het bonnetje nog maar, wist niet dat m.nl meubilair zoveel kan klagen en praten. Ga jij maar Israël de voeten kussen en niet tegen mij praten.
    lekker makkelijk Jerrely

Ga maar lekker gokken en hopen op wonderen ahahahahahahahahahhaahahha

MVC Lid

Reacties
    11.889
    09-06-2009

DSG kom op, niet zo afgunstig jegens TDM. Hij heeft in 2 dagen tijd meer dan 80% winst gemaakt op SHIBA Inu.
    Heeft niks met gokken te maken. Als je nu nieuws en twitter in de gaten hield, dan had je gezien dat Elon Musk een tweet de wereld in had gegooid over zijn Hond, een Shiba Inu. Hahaha
    Dat betekent altijd koersstijging van Dogecoin en Shiba. Ik zeg je eerlijk, toen ik die tweet zag ben ik er gelijk in gestapt met enkele K's. Was een beetje te laat maar toch meer dan 40% gepakt.

ps: mensen hebben nog een leven naast marokko.nl en verdienen geld, niet zoals jij hier hele dag levenloos andere mensen in de gaten houden.

Ik geef je voor deze keer nasiha: Ga wat doen met je leven asahbi i.p.v. rondzwerven op Marokko.nl
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

MVC Lid

Reacties
    17.205
    24-01-2017

Goed gezegd.
    Heavy