MVC Lid

Reacties
    67
    02-08-2020

Citaat Geplaatst door Ontspan. Bekijk reactie
    Heb niet zoveel verstand ervan maar wat ik heb begrepen is dat één daarvan defence against runaway inflation is

Het zijn zeker geen tiktokkers allemaal, safemoon staat net boven al die meme coins maar we zullen zien miss maakt het net zo'n sprong als doge

Heb een vraagje, hoe zit zo'n portfolio in elkaar? Want het zit los van je eigen saldo toch ?
    Het is alleen een middel tegen inflatie als het met de tijd niet minder waard wordt en je zeker weet dat er geen sellers zijn, ik zou onderzoeken hoe token distributie is, als er iemand 50/60% in bezit heeft, kan hij er altijd voor kiezen om te dumpen op de rest.

Bottom line: het is en blijft een meme coin
    Make CIVIL the mind, and SAVAGE the body

MVC Lid

Reacties
    67
    02-08-2020

Citaat Geplaatst door Daddy1m91 Bekijk reactie
    Het is alleen een middel tegen inflatie als het met de tijd niet minder waard wordt en je zeker weet dat er geen sellers zijn, ik zou onderzoeken hoe token distributie is, als er iemand 50/60% in bezit heeft, kan hij er altijd voor kiezen om te dumpen op de rest.

Wbt portfolio is dat slechts de waarde van al je tokens, zonder te rekenen in winst. Als het goed is kun je dat zelf beteken.. je weet wat je start bedrag was.

Portfolio bedrag - start bedrag = winst

MVC Lid

Reacties
    16.551
    24-01-2017

Tip: laat leverage met rust, dat is iets voor de professionele traders, als beginner eindig je in REKT city..

Houd het bij spot.
    Met rekt bedoel je volgens mij diep in de schulden hahaha. Dus swingtraden gewoon op spot, begrijp ik dat zo goed?
    A man who stands for nothing will fall for anything.

MVC Lid

Reacties
    232
    01-08-2020

Als ik nog meer vragen ga stellen of antwoorden ben ik bang dat het te lang gaat worden

Betreft portfolio snap ik het nog niet ik gebruik blockfolio heb wallet en main portfolio, daar heb ik paar transacties gedaan maar gaat niet van m'n wallet af
    Controlling anger is one of the greatest art of mind.

MVC Lid

Reacties
    67
    02-08-2020

Citaat Geplaatst door Ontspan. Bekijk reactie
    Als ik nog meer vragen ga stellen of antwoorden ben ik bang dat het te lang gaat worden

Betreft portfolio snap ik het nog niet ik gebruik blockfolio heb wallet en main portfolio, daar heb ik paar transacties gedaan maar gaat niet van m'n wallet af
    Koppel je je wallet aan blockfolio? Begrijp ik het goed. En welke wallet is het?

MVC Lid

Reacties
    67
    02-08-2020

Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Met rekt bedoel je volgens mij diep in de schulden hahaha. Dus swingtraden gewoon op spot, begrijp ik dat zo goed?
    Als je hoge leverage gebruikt voor een short en je wordt geliquideerd ben je zo je hele portfolio kwijt.

Ik zou indd spot swing traden met een klein bedrag.

MVC Lid

Reacties
    16.551
    24-01-2017

Als je hoge leverage gebruikt voor een short en je wordt geliquideerd ben je zo je hele portfolio kwijt.

Ik zou indd spot swing traden met een klein bedrag.
    Misschien domme vraag. Maar je kunt met traden niet automatisch in de schulden komen toch? Dit moet je toch echt zelf activeren dat je onder de 0 wilt gaan?
    A man who stands for nothing will fall for anything.