1. #976
    MVC Lid

    Reacties
    46
    24-09-2014

    Jongens, ik zit ainds 2013 in bitcoin puur omdat ik geloof in digitalisering van geld. De dip met die we hebben verwerkt eind 2017 begin 2018 was te voorspellen.

    Mijn verwachting is dat in en na de zomer de koers weer omhoog knalt. De altcoins zullen hoe dan ook volgen. Zoniet dan lekker je coins laten staan want vroeg of laat zal het huidige betaal systeem omvallen,kwestie van tijd.

  2. #977
    MVC Lid

    Reacties
    23
    14-05-2017

    Vierde revolutie zal de digitale revolutie zijn.
    Er zijn al een aantal use cases die laten zien dat blockchain een toegevoegde waarde is voor bedrijven en overheden.

    Kwestie van tijd.
    I will seduce you with my craziness

  3. #978
    MVC Lid

    Reacties
    98
    25-08-2008

    Bitcoin…..sja, niet schaalbaar (tps en hoge fees), niet duurzaam (energie consumptie), semi-gedecentraliseerd (3 pools hebben meer dan 51% hashpower). Alhoewel ik wel denk dat speculatief de prijs zeker hoog kan stijgen.

    Nieuwe generatie consensus protocollen komen dr aan, dit zijn geen blockchains en werken niet op deze manier van de ''biggest chain will win''. Wat interessant zijn de ''data protocollen'', je kunt deze vergelijken met tcp/ip of stmp protocollen, maar deze zullen wel ''value'' hebben. Zelf vind ik projecten die de convergentie hebben tussen DLT, IOT en AI het meest interessant.

  4. #979
    MVC Lid

    Reacties
    23
    14-05-2017

    Iot = Eyes and hands
    blockchain = Heart
    AI = Brain
    I will seduce you with my craziness

  5. #980
    MVC Premium

    Reacties
    6.326
    25-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Iemand al rijk geworden?
    Allah always likes to bring forth victory from a source unknowable to you; so you would know that Allah is the Owner of victory.

  6. #981
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Shab_hollanda Bekijk reactie
    Jongens, ik zit ainds 2013 in bitcoin puur omdat ik geloof in digitalisering van geld. De dip met die we hebben verwerkt eind 2017 begin 2018 was te voorspellen.

    Mijn verwachting is dat in en na de zomer de koers weer omhoog knalt. De altcoins zullen hoe dan ook volgen. Zoniet dan lekker je coins laten staan want vroeg of laat zal het huidige betaal systeem omvallen,kwestie van tijd.

    Sinds november 2017 in bezit van TRX. nog steeds niet verkocht. Die gaat zeker ooit de 1 dollar bereiken, al is het over een paar jaar.

  7. #982
    MVC Lid

    Reacties
    23
    18-10-2012

    Bitcoin is een bubble. Ooit zal die omvallen net als de tulpenmania

  8. #983
    MVC Lid

    Reacties
    575
    25-09-2011

    Citaat Geplaatst door meninlove Bekijk reactie
    Bitcoin is een bubble. Ooit zal die omvallen net als de tulpenmania
    tnx voor je bijdrage. Kun je je conclusie ook onderbouwen?

  9. #984
    MVC Lid

    Reacties
    23
    18-10-2012

    Welke waarde staat er tegenover een Bitcoin dan? Je snapt wel dat de Bitcoin waarde is gebaseerd aan wat een gek er voor geeft. Een blockhain is geen economie maar een technologie
    Citaat Geplaatst door Priemgetal Bekijk reactie
    tnx voor je bijdrage. Kun je je conclusie ook onderbouwen?

  10. #985
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    voorlopig even stijgen

  11. #986
    Verbannen

    Reacties
    79
    03-10-2010

    Wat zijn de betrouwbare sites waar je cryptomunten kan kopen?

  12. #987
    Oude man

    Reacties
    832
    16-07-2001

    Ik ben diegene die in de topic had voorspeld dat de cryptocurrency ging crashen en zo kwam er een crash tot rond de 3000. ik voorspel nu dat de cryptocurrency opnieuw een duik neemt maar nu komt het echt onder de 3000. Waarom denk ik dat? Omdat te veel mensen met verlies zitten van 2018 en de 20.000 een zware weerstand is . Stel je voor dat je met 80% in de min stond en je staat wee groen of klein beetje verlies dan zou je toch gek zijn om nog te blijven zitten Naast de weerstand is bitcoin niet gekoppeld aan een economie maar aan de waarden die de mensen er voor geven. Daarnaast zullen er landen zijn die een verbod zullen opleggen omdat veel criminelen er mee handelen. Ik kan wel doorgaan maar trek je eigen conclusie
    Pas op voor trollen

  13. #988
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Waar zijn de die hard holders??

  14. #989
    Verbannen

    Reacties
    451
    10-07-2019

    Make money

  15. #990
    MVC Lid

    Reacties
    575
    25-09-2011

    Citaat Geplaatst door meninlove Bekijk reactie
    Welke waarde staat er tegenover een Bitcoin dan? Je snapt wel dat de Bitcoin waarde is gebaseerd aan wat een gek er voor geeft. Een blockhain is geen economie maar een technologie
    Als ik jou was zou ik me eerst even verdiepen in hoe bitcoin werkt, waar bitcoin's veiligheid vandaan komt, wat het allemaal kost om het te laten werken zoals het werkt voordat je zulke idiote conclusies trekt.