1. #946
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door Priemgetal Bekijk reactie
    iemand hier die de Gulden heeft?
    Dat is geen bewijs dat de bitcoin de toekomst wordt . Overheden zullen op een dag besluiten dat ze blockchain gaan gebruiken maar de bitcoin neemt hier geen plaats in . Denk eerder aan een jewcoin .

  2. #947
    MVC Lid

    Reacties
    575
    25-09-2011

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Dat is geen bewijs dat de bitcoin de toekomst wordt . Overheden zullen op een dag besluiten dat ze blockchain gaan gebruiken maar de bitcoin neemt hier geen plaats in . Denk eerder aan een jewcoin .
    uh, was ook niet bedoeld als bewijs. was gewoon een simpele vraag

    btw, die coin bestaat al. heet Ripple

  3. #948
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    losers jullie .allemaal erin getrapt whaha.had nog gewaarschuwd.



    Cryptobubbel klapt harder dan internetzeepbel in 2000'

    Het gaat wederom niet zo best met de cryptomunten. Sinds januari is de MVIS CryptoCompare Digital Assets 10 Index, waar de tien belangrijkste munten gemeten worden, met maar liefst tachtig procent gedaald.

    Het hele cryptogebeuren daalt zo nog harder dan de markten tijdens het klappen van de internetzeepbel of dot-com bubble in 2000: de Nasdaq Composite Index daalde destijds met 78 procent. Vooral Ether, de op één na grootste virtuele munt, gaat hard naar beneden, deze maand alleen al met tientallen procenten. De grootste en bekendste munt, Bitcoin, blijkt nu even redelijk stabiel. Bij elkaar zijn alle munten zo'n 187 miljard dollar waard, wat op het hoogtepunt bijna duizend miljard dollar was.

    Vooral vorig jaar stegen de koersen als een dolle. Bitcoin ging bijvoorbeeld van duizend dollar per munt in januari 2017 naar meer dan zestienduizend dollar in december, voor de boel in begon te storten. Vooral altcoins, de minder bekende en grote munten, lijken slachtoffer te worden. "Waarschijnlijk krijgen we uiteindelijk één winnaar en dat is vermoedelijk Bitcoin", aldus marktanalist Neil Wilson.

    Overigens kwam de Nasdaq na het klappen van de internetzeepbel wel weer op zijn pootjes terecht, dus er is hoop. Heb wel even geduld: destijds duurde het een jaar of vijftien.

  4. #949
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Wie is er inmiddels al miljonair geworden met investeren in ICO's en crypto daytrading?
    Of kent deze topic alleen maar verliezers...

  5. #950
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Wie is er inmiddels al miljonair geworden met investeren in ICO's en crypto daytrading?
    Of kent deze topic alleen maar verliezers...
    Niemand zal er wat van zeggen denk. Hopen op een run in december/januari.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  6. #951
    MVC Lid

    Reacties
    38
    26-12-2015

    Wie kan helpen? In januari had ik een fractie van een bitcoin gekocht en kan nu niet inloggen op de platforms waar ik de coins in portefeuille had. De reden is dat ik de 2-stapverificatie app van mijn tel heb verwijderd (slim) en een code om weer gebruik te kunnen maken van die app ben kwijtgeraakt. Kan ik nog bij die coins komen?

  7. #952
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Ece Bekijk reactie
    Wie kan helpen? In januari had ik een fractie van een bitcoin gekocht en kan nu niet inloggen op de platforms waar ik de coins in portefeuille had. De reden is dat ik de 2-stapverificatie app van mijn tel heb verwijderd (slim) en een code om weer gebruik te kunnen maken van die app ben kwijtgeraakt. Kan ik nog bij die coins komen?
    Daar gaat je kapitaal.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  8. #953
    False flag

    Reacties
    986
    15-01-2016

    Had jullie gewaarschuwd domme schapen

    JE SUIS INSIDE JOB


  9. #954
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    We maken allemaal 10jarige plannen terwijl de engel des doods elke dag langs komt . beter 1 gebed per dag dan 10000 bitcoins gratis per dag krijgen . Dat zijn ambities en denken aan de toekomst .

    Wat moet je met een villa met 30 slaapkamers en 10 badkamers als je er maar 1 nodig ?
    Maakt echt niet uit of je de tijd bekijkt op een rolex of kermishorloge, ze geven allemaal zelfde tijd . En een Mercedes of Opel kadet, ze brengen je naar dezelfde plek .
    Dit dus.

    Heb die bitcoins sowieso nooit begrepen. Is het überhaupt wel halal om te doen? Daar ben ik oprecht benieuwd naar.

  10. #955
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    We maken allemaal 10jarige plannen terwijl de engel des doods elke dag langs komt . beter 1 gebed per dag dan 10000 bitcoins gratis per dag krijgen . Dat zijn ambities en denken aan de toekomst .

    Wat moet je met een villa met 30 slaapkamers en 10 badkamers als je er maar 1 nodig ?
    Maakt echt niet uit of je de tijd bekijkt op een rolex of kermishorloge, ze geven allemaal zelfde tijd . En een Mercedes of Opel kadet, ze brengen je naar dezelfde plek .
    als ze jouw advies hadden gevolgd, waren er minder mensen depressief nu.

  11. #956
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Dit dus.

    Heb die bitcoins sowieso nooit begrepen. Is het überhaupt wel halal om te doen? Daar ben ik oprecht benieuwd naar.
    Sommige zeggen dat Allah swt ons goud en zilver heeft gegeven als betaalmiddel . Allahu a'lam

  12. #957
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    als ze jouw advies hadden gevolgd, waren er minder mensen depressief nu.
    Vorig jaar was in het nieuws over een gezin in Limburg . Die hadden huis en haard verkocht en alles ingezet op de bitcoin . Ze gingen in een caravan wonen en hoopte over enkele jaren multimiljonair te worden .

  13. #958
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Sommige zeggen dat Allah swt ons goud en zilver heeft gegeven als betaalmiddel . Allahu a'lam
    Hmmmm.

  14. #959
    MVC Lid

    Reacties
    23
    18-10-2012

    hoeveel verlies hebben jullie:?

  15. #960
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door meninlove Bekijk reactie
    hoeveel verlies hebben jullie:?
    Geen verlies, sta nog steeds op winst. Ik was namelijk in september 2017 ingestapt. Ben een eeuwige Holder.