1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    197
    06-04-2013

    Up

    Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk
    .

  2. #47
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Harirakommetje Bekijk reactie
    Let me think about it.

    Heb je weleens gehoord van Plus500 programma?
    Nee,
    aandelen kopen is ook niet echt mijn expertise.
    Ik weet het niet zeker maar duurt volgensmij ook lang om je aandelen te krijgen en te verkopen?
    Vraag mij niks betreft aandelen enzo haha

    Ik ben meer IT/ICT gericht.

    Vind ook wel zo mooi om binnen seconden je currencies te exchangen(daarbij komt ook een hoge risico kijken als jij niet actief meedoet wanneer je je geld ergens instopt),
    ik ga geen bedragen noemen maar het gaat z'n gangetje
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    van de week was het gewoon 1800 euro waard , litecoin en etherium zijn ook heel erg interessant om te volgen , ethereum ging in 1.5 jaar tijd van 1 euro naar 86 euro pfff als je 1000 euro had geinvesteerd dan had je nu 86.000 euro winst gemaakt in zo een korte periode , analisten zeggen dat ethereum en litecoin de 2de kans is voor investeerders die de boot hebben gemist van de bitcoin , ik ga voor de fun waardeloze munten kopen zoals ripple 0.05 euro en NEM 0.06 en dan gewoon vergeten voor 1 jaar of 2 en hopen dat er dan het zelfde gebeurd als met bitcoins , etherums en litecoins

  4. #49
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door fastman123 Bekijk reactie
    van de week was het gewoon 1800 euro waard , litecoin en etherium zijn ook heel erg interessant om te volgen , ethereum ging in 1.5 jaar tijd van 1 euro naar 86 euro pfff als je 1000 euro had geinvesteerd dan had je nu 86.000 euro winst gemaakt in zo een korte periode , analisten zeggen dat ethereum en litecoin de 2de kans is voor investeerders die de boot hebben gemist van de bitcoin , ik ga voor de fun waardeloze munten kopen zoals ripple 0.05 euro en NEM 0.06 en dan gewoon vergeten voor 1 jaar of 2 en hopen dat er dan het zelfde gebeurd als met bitcoins , etherums en litecoins
    Je hebt nogsteeds niet de boot gemist

    kijk maar eens bijvoorbeeld naar de asset waarde van amazon bijvoorbeeld, die is 445miljard,
    en dan is 40miljard voor al die currencies niks helemaal niks. Je koopt het voor super cheap in.

    Nu de topdogs kopen en 1 jaar vergeten en ik garandeer je 5x winst.
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    Je hebt nogsteeds niet de boot gemist

    kijk maar eens bijvoorbeeld naar de asset waarde van amazon bijvoorbeeld, die is 445miljard,
    en dan is 40miljard voor al die currencies niks helemaal niks. Je koopt het voor super cheap in.

    Nu de topdogs kopen en 1 jaar vergeten en ik garandeer je 5x winst.
    jep helemaal gelijk , via waar kan je het beste kopen , ik wou via litebite.eu maar hun zeggen steeds dat ze te weinig capaciteit hebben en ik het later moet proberen

  6. #51
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door fastman123 Bekijk reactie
    jep helemaal gelijk , via waar kan je het beste kopen , ik wou via litebite.eu maar hun zeggen steeds dat ze te weinig capaciteit hebben en ik het later moet proberen
    Coinbase.com is het meest populaire wereldwijd.

    Wat je ook kan doen is via bitonic.nl bitcoins kopen en die dan exchangen via bittrex,poloniex of kraken
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    29
    13-12-2011

    Wat houdt kraken in? Ik heb de app Bitcoin Ticker en zie nu dat de waarde op €1411,90 staat..

  8. #53
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Muslima83 Bekijk reactie
    Wat houdt kraken in? Ik heb de app Bitcoin Ticker en zie nu dat de waarde op €1411,90 staat..
    Bitcoin is duurder dan goud haha
    Maar bitcoin is onzin als je het mij vraagt,
    door de grootste boom zie je het bos niet meer (ethereum,ripple,dash etc zijn de kleinere bomen die meer groeipotentie heeft).
    Kraken is netzoals bittrex en poloniex een site waar je bitcoin of fiat kan gebruiken om te beleggen op andere coins.
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    29
    13-12-2011

    Ja vertel mij wat.. Je kan denk ik beter goudstaven kopen en bewaren dan bitcoins kopen.

  10. #55
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Muslima83 Bekijk reactie
    Ja vertel mij wat.. Je kan denk ik beter goudstaven kopen en bewaren dan bitcoins kopen.
    Goud daalt in waarde, als je vorig jaar juli goud hebt gekocht heb je nu 10% verlies gemaakt.
    of laten we zeggen je hebt in 2011 goud gekocht, dan ben je 40% kwijt.
    1 miljoen is nu 600.000
    Bron: https://www.dailyfx.com/gold-price

    zou je in 2011 1 miljoen euro aan bitcoins hebben gekocht
    dan is je 1 miljoen nu 1.411 miljoen waard

    Maar idd bitcoins is onbetrouwbaar en verouderde coin
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  11. #56
    Getrouwd.

    Reacties
    44
    11-05-2016

    In welke ander virtuele 'munten' is het nu verstandig om in te investeren?
    Draag nu joggingsbroek.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    205
    05-09-2011

    Ik ben het met Muslimah eens, ik heb weinig verstand van Bitcoin maar als we de twee vergelijken hebben het in het westen
    over een currency (BC) en een commodity(goud). Maar we moeten niet vergeten dat goud sinds mensen heugenis altijd als currency
    gediend heeft. Daarnaast heeft goud een zeer sterke correlatie met de USD net zoals olie dat heeft. Wanneer alles in elkaar stort
    krijgt goud altijd de bovenhand omdat al het papier geld waardeloos wordt en zal wederom als currency gebruikt worden.
    Ik heb geen flauw idee hoe de bitcoin zich zou gedragen in zo'n geval.

    Daarnaast is een degelijke analyse, of het nu fundamenteel of technisch is altijd van levens belang.
    Elk beetje technisch analyst had de turqoise resistance trendline gespot in de volgende chart en geadviseerd
    niet te kopen bij het aanraken(juli 2016) ervan maar juist te verkopen. En dan nog heb je prijs confirmatie nodig(afwijzing).

    https://s.tradingview.com/x/u3RFxcjK/

    Wat we zien is dat goud een symmetrical triangle bouwt, althans dat is mijn interpretatie.
    En dit is een zogenaamde breakout pattern waarvan het gros van de technisch analysten
    het overeen is dat de breakout zijde niet voorspeld kan worden. En de tactiek is dan om een buy order boven
    de resistance trendline te plaatsen en een sell order onder de support trendline zodat de markt je mee pakt
    tijdens een breakout.

    Persoonlijk denk ik dat de uitbreek naar boven zal zijn, maar los van de reden ervan, zoals je ziet wanneer je enige
    vaardigheid in analyse ontwikkelt en dit combineert met gedegen risico management kun je al slimmere keuzes gaan maken.

    Kopen en hopen dat de koers stijgt betekent dat je voer voor de wolven bent.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    Jongens de ripple gaat kapot hard van 0.02 cent vorige maand naar 0.12 cent vandaag pff sla je slag

  14. #59
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Vergeet me niet een groen puntje te geven als je winst hebt gemaakt
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  15. #60
    Getrouwd.

    Reacties
    44
    11-05-2016

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    Vergeet me niet een groen puntje te geven als je winst hebt gemaakt
    Je krijgt groen als je me vertelt waar ik nu het best in kan investen. #groenvoorjou
    Draag nu joggingsbroek.