1. #16
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    1.199
    14-11-2013

    Citaat Geplaatst door just_me_boy Bekijk reactie
    uitraard zijn er risico's aan gebonden.
    als de waarde opeens omlaag gaat kan je een hoop verliezen en dat is het risico maar je kan ook een hoop aan verdienen
    juiste timming instappen en juiste timming uitstappen
    Juist, dat wilde ik weten. Bedankt. Maar hoe weet je wanneer je het beste kunt inkopen en weer verkopen?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    141
    24-09-2008

    Citaat Geplaatst door just_me_boy Bekijk reactie
    Wie heeft er ook bitcoins?
    ik heb er 3weken geleden 4 gekocht voor 480 per stuk en vorige week verkocht voor 740 per stuk
    1040 euro winst in 2 weken.
    nu is deze gezakt naar 604 euro per stuk.
    Nu kan ik met mijn totaalbedrag van bijna 3 duizend 5 kopen maar ben bang dat deze nu verder gaat zakken.
    Dus zit te twijfelen om met de winst en nog 200 bij te doen en 2 kopen en dan is het een gok.
    wat zou jij doen?
    wahaah heb er nog 10 ze zijn nu waard 989 na 3 jaar goeie zaken wacht nog even met verkopen

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    141
    24-09-2008

    Citaat Geplaatst door 2912 Bekijk reactie
    Bitcoins is de grootste gemiste kans van mijn leven. Toen ik er over las, waren ze letterlijk bijna niets waard. Maar ik geloofde er niet in en ik dacht "ah zal wel"

    Als ik mijn spaargeld er op had in gezet. Was ik vandaag multi-miljonair geweest
    ja als ik dat van te voren wist ook dus had weinig ingezet whaha een paand gelden was de record verbroken waarde rond de 1100 per bit

    weet je wat het is tom tom aandelen doen het ook nog goed als je durft te investeren maar verwacht dat het over een paar jaar afgelopen is met tom tom
    mededank google die doet het buiten gewoon goed

    ik ken mensen die zo makkelijk min 10 koppen per dag pakken zonder wat te doen met groot geld maak je snel nog meer grootgeld

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door 2912 Bekijk reactie
    Bitcoins is de grootste gemiste kans van mijn leven. Toen ik er over las, waren ze letterlijk bijna niets waard. Maar ik geloofde er niet in en ik dacht "ah zal wel"

    Als ik mijn spaargeld er op had in gezet. Was ik vandaag multi-miljonair geweest
    Idem dito. Wist ook eerlijk gezegd niet hoe ik de aankoop/verkoop moest verrichten en of het vertrouwelijk was. Had er direct in moeten stappen. Dom dom dom.

  5. #20
    Beni Touzine ♡

    Reacties
    79
    01-09-2016

    Oké, wie gaat me stap voor stap helpen met deze dingen?

  6. #21
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Jullie zijn er ook van bewust dat je andere cryptocurrencies hebt?

    Bijvoorbeeld Ripple en Ethereum doen het zeer goed

    Er zijn zoveel resources om je daarover te informeren maar het beste zou zijn als je kennis hebt van IT/ICT.
    Anders kun je beter beleggen in iets anders dan cryptocurrencies
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  7. #22
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    Als ik een bitcoin wil kopen en ik voer 1 in dan komt er bij euro een bedrag van rond de 900 te staan. Dus 1 bitcoin is op dit moment 900 euro waard? En hoe gaat het verkopen? Kun je het altijd gewoon verkopen of moet je een koper hebben? Kan ik ook een 0.1 bitcoin kopen (90 euro) om het eens te proberen?

  8. #23
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door laatmijok Bekijk reactie
    Als ik een bitcoin wil kopen en ik voer 1 in dan komt er bij euro een bedrag van rond de 900 te staan. Dus 1 bitcoin is op dit moment 900 euro waard? En hoe gaat het verkopen? Kun je het altijd gewoon verkopen of moet je een koper hebben? Kan ik ook een 0.1 bitcoin kopen (90 euro) om het eens te proberen?
    900-930 Ja schommelt heel erg
    http://lmgtfy.com/?q=bitcoin+value
    je kan 0.00000001 bitcoin kopen als je wilt.
    Of je dat ook kan kopen verschilt per 'bank' waar je dat omzet.

    Let wel op waar je dat koopt, sommige hebben hogere transactie kosten dan anderen
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  9. #24
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    900-930 Ja schommelt heel erg
    http://lmgtfy.com/?q=bitcoin+value
    je kan 0.00000001 bitcoin kopen als je wilt.
    Of je dat ook kan kopen verschilt per 'bank' waar je dat omzet.

    Let wel op waar je dat koopt, sommige hebben hogere transactie kosten dan anderen
    Thanks. En hoe werkt het verkopen?

  10. #25
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door laatmijok Bekijk reactie
    Thanks. En hoe werkt het verkopen?
    Waar je koopt kan je waarschijnlijk ook verkopen

    je moet wel ff een wallet aanmaken op je pc of ergens online

    Als je een windows systeem hebt raad ik je aan het online te doen,
    als je een virus oploopt heb je een grote risico

    Het zit wel een beetje technisch in elkaar dus laat je ff informeren online via videos, tutorials of weet ik veel wat, of vraag het aan ICT'ers
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    279
    01-11-2007

    Moet je perse een wallet hebben voor cryptocurrency's? Je kan toch ook een handelsaccount aanmaken en via dat account je in- verkoop regelen. Zie bijv. www.kraken.com. Iemand hiermee bekend?

  12. #27
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door h-tje Bekijk reactie
    Moet je perse een wallet hebben voor cryptocurrency's? Je kan toch ook een handelsaccount aanmaken en via dat account je in- verkoop regelen. Zie bijv. www.kraken.com. Iemand hiermee bekend?
    Ja dat kan!

    Ben je wel afhankelijk van ze.
    En zit je meestal ook vast aan trading/transactie kosten (0.1-0.5% transactie/trading kosten)
    Zie:
    https://www.kraken.com/en-us/help/fees

    Maar ik zou eerst even via internet reviews lezen voordat je je daar of ergens anders gaat aanmelden.
    Het is namelijk zo dat je geen trage site / downtime kan veroorloven bij extreme drukte iedere seconde kan een verschil maken tussen 10% of 100% winst

    Zit zelf bij bittrex
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  13. #28
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door h-tje Bekijk reactie
    Moet je perse een wallet hebben voor cryptocurrency's? Je kan toch ook een handelsaccount aanmaken en via dat account je in- verkoop regelen. Zie bijv. www.kraken.com. Iemand hiermee bekend?
    Heb je al bitcoins?
    Ze zijn nu 1100+ euro per stuk
    Misschien handig om ff te wachten of het goedkoper wordt?
    Heb geen flauw idee of dat zo kan gebeuren

    Maar je kan beginnen met een bitcoin en dan zie je het verder wel hoe het uitpakt

    Nog een waarschuwing voor iedereen die bitcoins kopen voor een bedrag lager dan 0.5 bitcoins
    dit kan van een uur tot 7 dagen duren voordat je je bitcoins ontvangt (hoe lager je bedrag hoe langer)



    Je kan gerust pmen als je vragen hebt
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    Heb 0,04 bitcoins gekocht voor 45 euro. Nu is het een kwestie van de koers in de gaten houden wanneer de waarde omhoog springt toch? Ik zie dat er verschillende sites zijn om bitcoins te kopen/verkopen. Heb zelf via bitonic gekocht. Is het normaal dat elke site een eigen bitcoins waarde hanteert? Bijvoorbeeld bij de een is 0,04 btc 45 euro en bij de ander 43 euro

  15. #30
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Harirakommetje Bekijk reactie
    Heb 0,04 bitcoins gekocht voor 45 euro. Nu is het een kwestie van de koers in de gaten houden wanneer de waarde omhoog springt toch? Ik zie dat er verschillende sites zijn om bitcoins te kopen/verkopen. Heb zelf via bitonic gekocht. Is het normaal dat elke site een eigen bitcoins waarde hanteert? Bijvoorbeeld bij de een is 0,04 btc 45 euro en bij de ander 43 euro
    Is hetzelfde als euros omzetten naar dirhams

    ze willen aan je verdienen

    beste is om ff research te doen.

    Waar laat jij je bitcoins storten?
    Ik zou heeel erg verbaasd zijn als jij jouw bitcoins binnen 2 dagen krijgt
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!