1. #1
    In de 7e hemel...

    Reacties
    10.858
    14-01-2005

    MVC Premium MVC Premium

    Dames met zwarte slaapkamer meubels melden aub..

    Salaam lieve dames,

    Wij gaan binnenkort incha'allah onze slaapkamer opnieuw inrichten. Deze week gaan we een zwarte boxspring halen incha'allah en daarbij wil ik dus ook een zwarte zweefdeur kledingkast, een zwarte dressoir met spiegel en zwarte nachtkastjes. Maar ik weet niet hoe dat zal zijn. Hebben jullie er spijt van? Raak je er snel op uitgekeken? En zie je de stof er gauw op zitten?

    Ik wil het incha'allah combineren met rode accessoires. Tips en adviezen zijn meer dan welkom. Ik hoor graag van jullie. Bedankt alvast.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    970
    22-12-2010

    Ik zou het combineren met een witte muur en rode accessoires, of paars. Zo te horen heb je wel een redelijk grote slaapkamer, dan zou ik een mooie vloerkleed erbij doen. Maar dan wel in een lichte kleur

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.425
    07-10-2009

    Heb ook zwarte slaapkamermeubels gehad.. Spijt had ik een al stof!! Werd er gek van.. Gelukkig verkocht nu een super witte slaapkamer

  4. #4
    In de 7e hemel...

    Reacties
    10.858
    14-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Cupcake_ Bekijk reactie
    Ik zou het combineren met een witte muur en rode accessoires, of paars. Zo te horen heb je wel een redelijk grote slaapkamer, dan zou ik een mooie vloerkleed erbij doen. Maar dan wel in een lichte kleur
    Ja zo wil het ook precies doen. Witte muren en dan idd rode accessoires en een lichte vloerkleed. Alleen onder het bed dan. Anders wordt het weer te donker. Mijn slaapkamer is niet super groot maar groot genoeg voor alle meubels.
    Thx meid voor t mee denken.

  5. #5
    In de 7e hemel...

    Reacties
    10.858
    14-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Astu Bekijk reactie
    Heb ook zwarte slaapkamermeubels gehad.. Spijt had ik een al stof!! Werd er gek van.. Gelukkig verkocht nu een super witte slaapkamer

    Ooh echt waar? Was t zo erg dan? Hoevaak moest je schoonmaken dan? Ik doe nu sowieso 1x in de week een hele grote schoonmaak en heb geen donkere meubels..
    een witte slaapkamer kan ook heel mooi zijn.

    Ik wil sowieso een zwarte boxspring en ben bang dat als ik een andere kleur meubels erbij neem dat het dan niet mooi zal staan

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    19
    12-05-2013

    Zou eerder voor wit kiezen.. zwart wordt je echt gek van, ik word namelijk al gek van de zwarte dekbedovertrek. Zoveel stof, echt niet normaal. En dat terwijl ik ook gewoon elke dag schoonmaak, afstof, stofzuig.. zwart is moeilijk
    Xx

  7. #7
    In de 7e hemel...

    Reacties
    10.858
    14-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fic Bekijk reactie
    Zou eerder voor wit kiezen.. zwart wordt je echt gek van, ik word namelijk al gek van de zwarte dekbedovertrek. Zoveel stof, echt niet normaal. En dat terwijl ik ook gewoon elke dag schoonmaak, afstof, stofzuig.. zwart is moeilijk
    Ja dat is idd het nadeel van zwart, echt jammer want ben gek op zwart. Maar zou het denk je mooi zijn als ik een zwarte boxspring neem en witte meubels?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    8.225
    23-05-2011

    Veel te veel zwart meid, kledingkast ba3de wit of grijs
    Hoi

  9. #9
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    zwarte slaapkamer? nou lekker gezellig

    ik heb liever klassiek borduax rood, of koningsblauw en anders mos groen(je weet wel die islamitische tint groen)

  10. #10
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    en witte inrichting vindt ik ook altijd heel ongezellig.. ik bedoel wit? wit is zo neutraal als weet ik veel wat ja het is zo saai.. kleuren zijn veel gezelliger.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    108
    03-03-2013

    Ik heb een zwart lederen boxspring, en een zwarte vloer.
    Verder heb ik de muren wit gelaten en witte kast, ik heb het geheel wat kleur te geven door paarse accessoires.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    116
    30-07-2013

    Ik heb heel veel zwart in mijn kamer, ik heb zelfs mijn muren zwart geverfd. Mijn kamer is wit zwart met rood en geloof me, het is heel donker. Als ik jou was zou ik het bij een zwart bed houden met witte meubels en dan een bepaalde kleur accescoires, zwart maakt alles heel gauw donker. Ik moet nu ook weer mijn kamer gaan verven....
    Alhamdoulillaah for Islaam; Allaahu Akbar!

  13. #13
    In de 7e hemel...

    Reacties
    10.858
    14-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nawal-1985 Bekijk reactie
    Veel te veel zwart meid, kledingkast ba3de wit of grijs
    Grijs sowieso niet maar wit is een optie. Zou het mooi staan denk je in combi met een zwarte boxspring?

  14. #14
    In de 7e hemel...

    Reacties
    10.858
    14-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tharifesht_ Bekijk reactie
    Ik heb een zwart lederen boxspring, en een zwarte vloer.
    Verder heb ik de muren wit gelaten en witte kast, ik heb het geheel wat kleur te geven door paarse accessoires.

    Klinkt goed, en heb je er geen spijt van? Ziet het wel uit als 1 geheel?

  15. #15
    In de 7e hemel...

    Reacties
    10.858
    14-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Al-Malika Bekijk reactie
    zwarte slaapkamer? nou lekker gezellig

    ik heb liever klassiek borduax rood, of koningsblauw en anders mos groen(je weet wel die islamitische tint groen)
    Haha jij durft met die knalkleuren, daar moet je echt lef voor hebben & dat heb jij zo te zien