1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    03-01-2014

    Ik weet wel dat jij antwoord hebt op mijn vraag :)

    Dag meiden! (en een enkele heer)

    Ik heb speciaal voor jullie een account aangemaakt, dus ik hoop dat jullie een heel klein beetje effort in mij zouden willen steken. Ik ben een meisje met een zwarte bos Noord-Afrikaanse krullen. De afgelopen twee jaar heb ik mijn haar amper besproeit met producten en dergelijke omdat ik het gezond lang wilde laten groeien. Dat is gelukt! En daarom is het nu tijd voor een kappersbeurt (en een echt kapsel). Daarbij vraag ik jullie advies. Momenteel ziet mijn haar er zo uit:

    Mijn type krullen is een combinatie van spiraalvormig en grove slagen. Beneden is het veel voluminieuzer dan boven. Vanaf mijn kruin is het in zekere zin zelfs plat. Het komt tot mijn schouders en heeft slechts één lengte.

    Wat ik wil:

    VOLUME. LEVENDIGHEID. Ik wil dat de wind het leuk vindt te spelen met mijn haar. Ik wil het bouncy hebben en de maximale krul uithalen. Jajaja, daarvoor is een goeie leave-in conditioner/ gel en een diffuserföhn voor nodig, maar laten we eerst beginnen met een geschikt kapsel . Ik ga er vanuit dat er genoeg meiden en vrouwen onder jullie zijn die meer dan nodig ervaring hebben en dat graag met mij zouden willen delen.
    Mijn vraag is dan ook: wat moet ik straks tegen de kapper zeggen?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    535
    25-04-2009

    Als je meer volume wilt zou ik er laagjes in laten knippen, daarnaast zou ik ook advies vragen aan de kapper.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    886
    06-02-2012

    Knip nooiiiittttt laagjes in je haar
    “Allah heeft 99 Namen, honderd min één. Eenieder die ze leert zal het Paradijs binnengaan.”

  4. #4
    3 Gebruikers!

    Reacties
    869
    06-07-2011

    Ik heb ook een volle bos zwarte krullen tot aan mijn onderrug maar twijfel er ook aan om het in laagjes te knippen
    dar-dar;]b3ocha .. gaat je niks aan. het gaat je ook niks aan waar ik werk . ik was van plan om dat voor je te koopen en op stuuren daba lkhra 3la kmaltek alihodia
    Geplaatst door yassinova
    wallah als deze site met DIGID zou werken, was het 10000x rustiger
    geen bezems die mooi doen, geen schijnheilige meiden, geen anonieme zwartmakerij
    iemand reageert stoer? je weet gelijk wie het is...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    535
    25-04-2009

    Citaat Geplaatst door Liblib Bekijk reactie
    Knip nooiiiittttt laagjes in je haar
    Ik heb zelf krullend haar met laagjes, mijn haar zit nu veel beter dan wanneer het op 1 lengte zit

Tags voor deze discussie