1. #31
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    137
    29-07-2013

    upppppp hou van jou verhaal! ga zo door meid !wil een vervolg

  3. #33
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  4. #34
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  5. #35
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1
    07-01-2014

    wanneer komt er nog een vervolg ?? xx

  7. #37
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    44
    25-04-2010

    SUPER:

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    874
    15-02-2012

    Schrijf nog een vervolgje, i can't wait

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    538
    17-08-2006

    gauw verder lief

  11. #41
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    228
    22-05-2013

    Dounia.

    Als die trut eindelijk de snackbar verlaat draai ik me om naar Yassine.
    '' Uhh sorry, maar ik kon die woorden die ze tegen mij zei echt niet zomaar laten gaan, ik beloof dat ik de volgende keer beter mijn best ga proberen te doen om me meer in te houden '' zeg ik een beetje beschaamd, ugh wat zou hij wel niet van mij denken, hij kan me zo ontslaan als hij wilt.
    '' agh meid maak je er niet druk om, het was bijna sluitingstijd hoor, de winkel was al leeg'' en met zijn vingers knijpt hij aan m'n neusje. '' hahahah gekkerd'' zeg ik terug.
    '' Je was wel een goeie hoor tegen haar, ze scheet gelijk in haar broek toen je naar haar toe liep, wollahila ghatar, wist niet dat je dat kon ''
    Ik kijk hem met een glimlach aan, dat zou ik vast van mijn broer hebben laj7ma, die laat ook niet alles zomaar over zich heen laten lopen dacht ik in mezelf.
    '' haha dan weet jij nog niks '' zeg ik terug.
    Hij komt dichter naar me toe lopen en plaatst zijn hand op me kin, '' zo zo dat klinkt veel belovend,vertel'' zegt hij met een intense blik.
    Ik proest het uit van het lachen, waardoor zijn hand van mijn kin valt '' whhahha ik vertellen?''
    '' Ik wil het wel weten hoor ''
    Met een glimlach kijk ik hem denkend aan.
    '' ik ben ook gewoon aardig, lief'' antwoord ik dan
    '' maar dat wist ik al...., wat nog meer ''
    '' whahaha als ik het jou zou vragen was het eerste wat je zou antwoorden nieuwsgierig zijn haha '' zeg ik terug.
    '' Nu je het zegt.....'' hij komt weer dichter naar me toe, en plaatst zijn handen op me heupen en kijkt me weer aan met zijn pracht ogen '' Alleen nieuwsgierig in jou'' zegt hij dan fluisterend.
    Oeff ik kan wel door de grondzakken, smelten alles, zijn aanraking voelt zo goed en zijn ogen zijn prachtig. Mijn buik begint onderste boven te gaan en er verschijnt een blos op mijn gezicht, ugh heb ik dat weer ik ben een harde meid maar op sommige momenten krijg je het verlegen meisje in me naar boven.
    Al snel probeer ik iets te zeggen '' ik ben een harde werker en zorgzaam'' probeer ik het gesprek op een andere stof laten springen, maar nee hij weet overal wel een antwoord die mijn hart sneller doet laten kloppen.
    '' Ook zorgzaam voor mij?'' zegt hij met een liefdevolle blik.
    Ik weet niks meer te zeggen en blijf in zijn ogen kijken. ik volg zijn handen en voel hoe hij mijn werk pet af doet.
    '' haha zo kan ik je mooi gezichtje beter zien '' zegt hij dan en brengt zijn hoofd nog dichter naar me toe, de aantrekkingskracht tussen ons lippen is sterker dan ons verstand en binnen enkele seconde voel ik hoe zijn zachte, tedere lippen mijn lippen raken. Ik sluit mijn ogen en geniet ervan, het was een lange liefdevolle kus, als ik me van hem aftrek besef ik pas wat er is gebeurd. We hebben gewoon gezoend dacht ik in mezelf, dit was de eerste keer dat ik gezoend heb. Woow wat voelde het magisch bij hem.
    '' uhh sorry '' zeg ik verlegen

    Yassine.
    Haar lippen zijn zo zacht en teder, als ze zich van me aftrekt zie ik haar verlegen naar de grond kijken.
    '' uhh sorry '' zegt ze dan.
    Ik besloot nu gewoon recht door zee te gaan.
    '' Helemaal geen sorry schoonheid, alleen jij kan me dat gevoel geven ''
    Ik zie haar verward naar me kijken, met mijn hand doe ik haar kin omhoog en kijk haar aan
    '' Vanaf het eerst moment dat ik je zag Dounia...., ik werd helemaal gek van je en het voelde meteen goed, je bent gewoon dwars door me in me hart gegaan ''
    Ik zie hoe ze geen woorden kan uitbrengen.
    '' Ik hou van je Dounia, ik hou van je '' fluister ik dan zachtjes.
    Ik zie hoe haar ogen dan iets vochtiger worden, maar ze houd zich in.
    '' Ik wil serieus met je zijn lieverd ''


    Dounia.

    Ik kan mijn oren niet geloven, droom ik ?, nee het is echt, ik voel hoe hij mijn gezicht zachtjes omhoog duwt, zodat ik weer oog in oog met het kom te staan.
    Hij heeft de woorden uitgesproken, hij houd van me !! geen enkele woorden kunnen dit gevoel beschrijven. Het liefst wil ik het uitschreeuwen dat ik ook van hem hou, maar hou me in en weet nog steeds niks te zeggen.
    '' Ik wil serieus met je zijn lieverd''
    Hoor ik dat nou weer goed? Hij noemde me lieverd en hij wil serieus met me zijn !
    Ik voel dat mijn ogen een beetje vochtig zijn, maar hou me in.
    Ik blijf hem aankijken, zonder wat te zeggen.
    '' Denk er over na schat'' zegt hij en hij laat me los.

    Ik verlaat de snackbar en ga eerst wat geld pinnen bij de bank, na een kwartiertje loop richting de tram, diep in gedachten over net.... totdat ik een gaos hoor, hoe auto's keihard remmen, als ik opzij kijk zie ik grote kop lampen op me afkomen. Ik word verblind door het licht en kan niks meer doen, ik ben in shock, net voordat ik mijn laatste woorden van mijn leven over mijn lippen wil krijgen om zo inscha allah het paradijs te betreden. Hoor ik iemand keihard schreeuwen '' DOUNIAAA KIJK UIT !! '' en ik voel hoe ik met grote kracht van achter naar voren wordt geduwd terwijl iemand mij vast pakt, ik voel hoe ik bijna op de grond val en iemand zich snel met een draai omdraait waardoor ik in plaats van op de grond, op hem val. Ik hoor hoe diegene een ligte kreun van pijn geeft en doe mijn ogen open. '' Yassine ??!! '' zeg ik verschrikt. Hij heeft mijn leven gered, door zijn leven op het spel te zetten

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    228
    22-05-2013

    Ik geef hem een aai over zijn hoofd, terwijl de tranen over mijn wang stromen en op hem vallen '' sssso-sorry sorry '' zeg ik stotterend, hij doet voorzichtig met moeite zijn ogen open en zie dat zijn ogen niet helder zijn. Al gauw komt een menigte om ons heen staan.
    '' gaat het'' ''oh wat erg''ohmyy....''ohmy dit, ohmy dat'' iedereen om ons heen was geschrokken.'' wat een asociaal persoon zeg helemaal race het is hier geen snelweg'' '' bel een ambulance !!'' '' bel 112'' Zo hoor ik verschillende dingen om me heen. Als ik wil opstaan hoor ik iemand snel roepen '' Niet bewegen !!!, jullie moeten zo blijven, de ambulance komt er zo aan, niet bewegen ! '' Ik voel dat mijn hoofd en lichaam het begeven en langzaam valt mijn hoofd op de borst van Yassine. Alles lijkt van een grote afstand op een hoge berg vandaan te komen, er ik heb helemaal geen gevoel meer.


    Langzaam doe ik mijn ogen open en zie mijn moeder, chaima, manal, Mo, me broertje, me tante en me oom naast me, mijn moeder en de meiden hebben betraande ogen en zie hoe mijn oom en neef (mo) een dua doen.
    '' Mama, ik ben er helemaal klaar mee als ze nu niet wakker komt, ga ik superman halen en gaat superman al deze dokters pijn doen, ze doen niks ze komen alleen ff kijken en gaan weer weg '' hoor ik mijn kleine broertje huilend zeggen.
    Ik voel weer hoe mijn tranen mijn ogen verlaten, ik ben in het ziekenhuis besef ik me snel.
    Met moeite fluister ik '' ma....ma'' iedereen kijkt geschikt en blij om als ze zien dat ik wakker ben
    Mijn kleine broertje Soufyane danst helemaal.
    '' lieverd hoe gaat het nu met je !, voel je je beter, wil je wat drinken, wil je..'' Met moeite geef ik mijn moeder die in tranen is een glimlach '' mama alhamdoulillah het gaat goed''
    Al snel zie ik de dokter binnen komen '' hoi dame, fijn dat je weer wakker bent, ik ga even een controle met je doen ''
    Als hij alles aan me gecontroleerd heeft hoor ik hem zeggen '' het ziet er goed uit, je hebt geluk dame, want het gaat minder goed met degene die jou gered heeft''
    Met grote ogen kijk ik de dokter aan degene die mij gered heef?! denk ik dan en in een flits schijnt het incident door me hoofd.
    '' Yassine ! '' roep ik het uit, '' waar is hij?'' en iedereen kijkt me raar, omdat ik zijn naam ken. Manal kijkt nog het gekste van allemaal.
    '' jij kent me broer?'' vraagt ze geschrikt terwijl ze ook helemaal in tranen is ?
    '' jou broer? nee manal dit is Yassine de eigenaar van de snackbar''
    en met grote ogen kijkt ze me weer aan.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    874
    15-02-2012

    geweldigg verhaal!!!

  15. #45
    Bijna Lid

    Reacties
    21
    09-11-2013

    Omgg spannend Upp!