1. #16
    Bijna Lid

    Reacties
    32
    09-01-2013

    upssaa gaa snel verder pliess ik zie dat je online bent xx

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    32
    09-01-2013

    up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up up

  3. #18
    Bijna Lid

    Reacties
    32
    09-01-2013

    Wil je alsjeblieft vervolgen typen plies kan niet wachten!!!!!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    228
    22-05-2013

    Ik zal m'n best doen ! X
    Citaat Geplaatst door mvrdeluxe Bekijk reactie
    Wil je alsjeblieft vervolgen typen plies kan niet wachten!!!!!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    137
    29-07-2013

    upp ga zo door meid je kan goed schrijven zeg!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    228
    22-05-2013

    @ Schaaltje ; Dankjewell ! x

    -------------

    Ik stap Bij Mo in de auto en we rijden naar huis. Het is heel gezellig in de auto en hebben leuke muziek op, eventjes moet ik aanhoren hoe Mo vals aan het zingen is:

    '' Minjoghin or inou rubdeh jutroh ghem eh Rachidaaa..... lalalalalalla ... Menewjeh marah ruzbep unum el moshibah ,, yeh ah Rachidaaa or inou keh jutro, weyzumeh eshum juto, weyzumeh eshum je3do ,, wajew wajew maghar maghar !!! ''
    ( dit is het liedje Rachida van Rachid Kasmi)

    Ik ga helemaal stuk van het lachen en geef hem een stoot met mijn elle boog
    '' haha doe normaal man, dat jij niet kan zingen niet mijn probleem '' zegt Mo en steekt zijn tong naar me uit en begint met zijn schouders te dansen.
    '' weh eh amshoum, pas op de auto weg, niet naar mij kijken en zo dansen met je schouders !! ''
    '' hahaa je bent bang he en gaat helemaal stuk om mij ''
    '' helemaal niet '' roep ik betrapt en geef hem een klap op zijn borst.
    Bij de thank station stopt hij de auto
    '' Wat doe je ? '' zeg ik terwijl ik hem gek aankijk.
    '' ik ga even op tankstation zingen aangezien jij chickie doet over mijn gezang ''
    Ik kijk hem met grote aan '' hahah beter voor je dat je dat niet gaat doen ''
    Hij grinnikt naar me en zegt uitdagend '' en anders... ? ''
    Als ik net mijn hand voor de grap wil uithalen zegt hij snel '' ik ga tanke gekkerd, ik ga niet zingen hoor '' en hij stapt de auto uit, daarna doet hij mijn deur open.
    '' Wat doe je open ? doe snel dicht, het is koud man '' zeg ik tegen hem.
    '' Wil je wat van tankstation hebben ? '' vraagt hij dan.
    '' Nee shokran neef ''
    Paar minuten later komt hij terug met twee broodjes gezond en chocomel.
    Hij stapt de auto in en geeft mij een broodje en chocomel.
    '' ik zei toch nee '' zeg ik tegen hem alsof die broodjes en chocomel me niet boeie, terwijl ik eigenlijk heel blij ben dat ie het gehaald heeft ,ben er dol op en dat weet hij.
    '' ga, ga eten bolle en inih bismillah, ik ken jouw nee's ''
    Even kijk ik hem aan, maar voordat ik iets anders wil zeggen besluit ik het maar aan te nemen en bedankt te zeggen.
    '' graag gedaan ''
    Nadat we ons broodje op hebben zegt ie '' Ik ga weer verder rijden, isgoed ? ''
    '' ja isgoed, ga je gang '' Als hij met de auto sleutels de auto weer opstart en de muziek weer automatisch aan gaat kijkt hij me schijnheilig aan met een geheimzinnige kopje zo van, ik ga zo meteen toch weer lekker verder met zingen en dansen.
    Even lach ik naar hem maar dan betrekt mijn gezicht en kijk ik weg van zijn ogen. Ik kijk uit het raam en bijt op me onderlip om me tranen in te houden, jaah ik wil zelfs dat hij mijn tranen niet gaat zien.
    '' Wat is er ? '' vraagt bij bezorgd '' heb ik iets gedaan? ''
    '' Nee Mo, je hebt niks gedaan ''
    '' Wat dan ? ''
    en ik geef een zucht
    '' Dounia, praat, alsjeblieft ''
    Een paar seconde is het stil en begin dan te praten.
    '' Mo je ogen.... je gezichtsuitdrukking.... de manier waarop je keek... het leek alsof ik broer Marouan in een flits voor me zag ''
    En ik zie ook zijn stemming veranderen en droevig kijken.
    '' achh meisje '' en hij geeft me een knuffel.
    '' alsjeblieft, niet doen '' zeg ik als ik voel dat ik door zijn omhelzing alleen maar emotioneler wordt, juist als iemand me wilt troosten moet ik huilen.
    '' Dounia... Hij zal het vast beter hebben boven, inscha allah '' stelt hij mij gerust.
    '' Hij is niet boven '' floep ik er uit het niets uit.
    Hij kijkt me verward aan, '' wat ? ..., hij was een goeie jongen Dounia, iedereen heeft zijn sondes maar dat maakte hem geen slechte jongen''
    '' Je begrijpt het niet Mo ''
    en weer kijkt hij me afwachtend aan en besluit maar m'n hart te luchten.
    '' Iedereen denkt dat ik over hem heen ben, maar dat is niet zo Mo, niemand maar ook niemand weet dat ik er elke dag kapot aan ga, ik mis hem, ik denk elke dag aan hem, hij is niet weg, hij is altijd bij me, in me dagelijks leven.., zelfs in me dromen, zelfs in me dromen laat hij me niet met rust Mo, elke avond zie ik hem voor me hoe hij mij om hulp vraagt Mo, weet je hoe pijn dat doet, iedereen zegt dat hij dood is, het is bevestigd, we zijn naar zijn begrafenis geweest, hij is echt weg (draai ik weer door, en draaf weer terug) hij is weg hij is weg hij is weg !! roep ik in 1 stuk door, bijna zonder adem te halen. '' HIJ IS DOOD, HIJ IS DOOD, VEROMME HIJ IS DOOD !! '' roep ik er op het einde hard uit en de tranen vloeien over mijn wangen als een kraan dat open staat, ik kon het echt niet meer inhouden dit voelt zo opgelucht en het is een paar seconde stil in de auto, als ik omkijk zie ik dat met Mo met zijn gezicht dood stil naar het raam is toegedraaid.
    '' Mo? '' fluister ik
    maar hij geeft geen kik
    '' Mooo ?! '' roep ik dan wat harder en wil zijn gezicht naar me toe draaien.
    Hij houd met kracht zijn gezicht naar het raam toe gedraaid en zegt '' niet me gezicht omdraaien ''
    maar ik luister niet. '' Mo kijk me alsjeblieft aan, alsjeblieft '' huil ik eruit en weer probeer ik zijn gezicht naar me toe te draaien. Hij geeft zich over en draait zich naar me om. Ik schrik als ik zie dat hij ook huilt en ook zijn tranen als een open kraan over zijn wangen vloeien.
    Met pijn in me ogen kijk ik hem aan en hij doet hetzelfde,
    '' ik zei je toch niet mijn gezicht omdraaien, ik wil je geen pijn doen '' zegt hij
    en ik omhels hem.

    Paar minuten later.

    '' Dounia..., ik droom ook vaak over hem precies hetzelfde als jou, subhanallah, maar dromen blijven bedrog, je moet het echt los laten Dounia '' ik knikte en we rijden weer naar huis. '' Kom naar mijn huis '' zeg ik ''je moeder is ook daar en Chaima ook smste ze me net ''
    '' isgoed'' zei hij en we gaan naar mijn huis.
    Aangekomen gaan we gezellig in de woonkamer zitten met ze alle en het was een gezellige avond

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    874
    15-02-2012

    dankje voor de vervolgjes

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    228
    22-05-2013

    Het is zondag een week later, gister avond kreeg ik een smsje van Yassine, of ik maandag zijn administratie voor hem kon doen, zo aangeboden, zo geaccepteerd.
    Snel fris ik me op, kleed me aan, doe lichtjes make up en doe m'n haar weer in een nette staart, omdat vandaag de eerste werkdag in de snackbar is.
    Op tijd vertrek ik uit huis en kom ook op tijd aan op werk.

    '' Goeiemorgen schoonheid ''
    hoor ik Yassine roepen vanaf de balie, wauw hoorde ik dat nou goed? hij noemde me schoonheid en ik grinnikte in mezelf.
    '' Goeiemorgen '' riep ik lief terug
    en hij kwam weer naar me toe lopen



    --------

    Het is genoeg geweest voor vandaag dames, heb jullie verwend, hahah..., morgen ga ik weer verder inscha allah

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    874
    15-02-2012

    Echt een prachtig begin. Love your story!!

  10. #25
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    822
    04-12-2012

    Wauw! Uuupppp

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    77
    14-08-2013

    UppppppppppppppppppAaaa

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    137
    29-07-2013

    Wauw! upppppp

  14. #29
    Bijna Lid

    Reacties
    32
    09-01-2013

    Up is echt een kei leuke verhaal x

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    228
    22-05-2013

    Dankjewel dames !
    --------

    Yassine.

    Ik hoor de deur van de zaak open gaan, hu kifesh zo vroeg vandaag dacht ik in mezelf en richt mijn ogen gauw naar de deur, mijn hart maakt een sprongetje als ik Dounia binnen zie lopen, yesss vandaag komt ze werken, ze zou wat eerder komen zodat ik haar zou laten zien hoe de frituurpannen en de kassa werkt.
    '' Goeiemorgen schoonheid'' zeg ik dan, ik zie haar eventjes naar me kijken en op haar beurt zegt haar lieve stemmetje '' goeiemorgen '' terug.
    Ik loop naar haar toe en kom voor haar staan, het liefst wil ik haar even aanraken, even voelen , maarjaah als ik dat zou doen zou ze vast gekke dingen over me gaan denken, dus besloot dat maar niet te doen
    '' Kom, dan ga ik je laten zien hoe alles werkt''
    en ze loopt met me mee.
    Achter in het kantoor doet ze haar jas uit en zie hoe ze op haar teentjes staat om haar jas aan de kapstok te krijgen even lach ik ernaar en besluit haar te helpen en het voor haar op te hangen.
    '' hahah geef hier kleintje'' ik ga achter haar staan, pak de jas van haar over en buig me naar voren naar de kapstok toe.
    '' whahah jij bluft'' zegt ze me met een blik van ik pak je nog wel hierop terug..., Wauww wat wordt ik gek van haar blik, we staan maar een paar centimetertjes van elkaar verwijderd en ze draait zich om zo komen we oog in oog te staan. Ik kijk haar met een intense blik in haar mooie ogen aan en van haar ogen glij ik naar haar lippen, ik voel dat ik gek word en kijk weer terug in haar ogen. Mijn handen plaats ik op haar heupen en zie hoe ze eventjes naar de grond kijkt, als ons hoofden nog dichterbij elkaar komen voel ik hoe ze met haar handen zachtjes op me borst mij naar achter een stukje van haar af duwt. '' soow en waar is de frituurpan'' zegt ze opeens alsof er net niks (bijna) gebeurd was.
    Ik schraap eventjes me keel en corrigeer me weer en stel me zakelijk op.
    '' Jaa kom maar mee '' eerst laat ik haar de magazijn zien met oliën en vrieskasten, daarna pak ik de patat en snacks en loop met haar naar de frituur pan.
    '' Met code ***** zet je de frituurpan aan ...... blablablablabla.......'' en leg haar alles uit en zie dat ze het gauw al snapt.
    '' Als je vragen hebt mag je het gewoon vragen hoor '' zeg ik tegen haar.
    '' Tuurlijk zou ik het dan vragen, zou echt niet wachten totdat jij zou zeggen dat ik iets mocht vragen hoor '' zegt ze dan zelfverzekerd. haha ze is en blijft pittig en krijg er een grijns van.
    In de loop van de middag kijk ik haar stiekem toe met een glimlach, ahh kijk haar daar zo staan werken met de snackbar kleding en petje met het logo van de zaak waar haar staart van achter mooi uit komt en haar mooie ogen met lange donkere wimpers die opvallen. Het staat haar echt prachtig en schattig mascha allah.
    Bijna voor sluitings tijd besluit ik haar wel even te helpen met de tangen (waarmee ze de snacks mee oppakte) en andere spullen op te ruimen en aftewassen. Als ik erbij wil en zij voor me staat, buig ik even over haar heen om het te kunnen pakken als ik het te pakken heb sta ik weer rechtop en hoor dan hoe een kattige meiden stem zegt
    " Zo je doet het wel goed zeg, binnen een week een ander, hmm hoe krijg je het voor mekaar? zeker spreid je elke avond je benen voor ze ''
    Ik kijk die meid onbegrijpelijk met een frons aan en zie hoe ze naar Dounia kijkt, en zie dan ook hoe Dounia zich naar haar omdraait. Ik zie hoe Dounia haar woedend aankijkt.
    Ik krijg een steek in me hart, heeft Dounia echt veel vriendjes gehad en spreid ze echt haar benen voor ze, denk ik pijnlijk, nee dat kan toch niet zo is ze niet, ze heeft mijn lippen niet eens geraakt op de momenten dat het voor de hand liggend was.

    '' Was de vorige klap niet hard genoeg bitch?! '' hoor ik Dounia zeggen met een stem vol woede alsof ze zich met moeite inhoud (de winkel was ondertussen al leeg)
    '' haha heel jammer voor je dat je vriend je vuist tegenhield in zijn hand ''
    '' hahaha, inderdaad jammer, ik had je die klap het liefst zelf verkocht, maarjah hoe voelt nou een keiharde platte hand in je tering face van mijn neef '' zeg ze terwijl ze dichter naar haar toe loopt.
    '' Wat? was het je neef ? je liegt '' zegt dat meisje dan geschrokken.
    Ik keek toe hoe Dounia haar schort een stukje om hoog deed om bij haar broekzakken te komen ze pakt haar telefoon eruit en zegt dan '' bewijs?'' en ze laat haar telefoon over gaan en zet het op luidspreker.
    '' heey Mo '' zegt ze
    '' Ewaa nichtje van me, hoestie ?, eeyh als je me belt voor eten bij de macci no way ik ga daar nooit meer, als ik die bitch van die dag nog eens zie he dan ... ''
    voordat hij zijn zin af kon maken zegt ze snel '' ik bel daar niet voor gekkerd, maar ik ga weer verder ''
    '' haha kifesh ? je belt me en wilt weer ophangen ''
    '' Mo saffi spreek je later '' en ze hangt op
    '' Zo in you're face bitch, nu opdonderen voordat ik je iets aandoe en zie hoe het meisje snel de snackbar verlaat.
    hahaha wollah die Dounia is echt een goeie.
    Al gauw ben ik kapot blij als ik hoor dat het gewoon haar neef was.
    Die stem door de telefoon leek sprekend op de stem van mijn beste vriend die subhanallah ook Mo heet.