1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    29
    07-03-2004

    Zin In Een Baan Bij De Politie??? Vast Wel.....

    Salamou Halaikom,

    Op dit moment heeft de politie een slecht imago bij de allochtone jongeren. Wij willen dit beeld verbeteren, door ze te laten zien dat ook politiewerk ''normaal'' werk is.

    Daarom zijn wij opzoek naar Allochtone jongeren, met name van marokkaanse afkomst die bij de politie te komen werken. De reden is dat de politie een afspiegeling wil in de maatschappij. En er op dit moment te weinig Marokkanen bij de politie werken.

    Ook vanwege het feit da het veel voordelen met zich meebrengt; inzicht/begrip van andere culturen, gewoontes en denkbeelden etc.


    HEB JE INTRESSE... of heb je altijd al intresse gehad maar is het er niet van gekomen. Meld je nu dan via Public People, dat samenwerkt met Politie Noord-Brabant en omgeving.

    Tel. 073 611 26 84
    of mail naar projecten@publicpeople.nl


    M3a Salama...
    Meknesia (f)

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    29
    07-03-2004

    Citaat Geplaatst door Rabatboy
    yes,....


    Meknesia (f)

  3. #3
    Mr. business class

    Reacties
    2.540
    25-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door meknesia87


    de moeite waard.... is echt een leuke baan....
    .OT. De mooiste van m.nl.

  4. #4
    DE AMAZIGH Ж

    Reacties
    983
    24-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Als ik minimaal 1650 euro per maand ga verdienen dan is het een leuke baan..
    There is a theory which states that if ever anyone discovers exactly what the Universe is for and why it is here, it will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable.
    Waarom zijn wij Marokkanen toch zo naar de klote?

  5. #5
    *Allah Oe Akbar*

    Reacties
    4.458
    01-02-2003



    Sterretje

    Onze profeet Mohammed(vzmh) zei: ''Zet je vriendschap niet voort met mensen die jou niet waarderen, zoals jij hen waardeert.''


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    29
    07-03-2004

    Citaat Geplaatst door Rabatboy
    de moeite waard.... is echt een leuke baan....

    Werk je bij de Politie?
    Meknesia (f)

  7. #7
    SchildersWijkk

    Reacties
    398
    28-11-2004

    Kan je er ook terecht zonder opleiding???
    En heb je garantie op vast weerk??

  8. #8
    Feel Good

    Reacties
    6.580
    18-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Kun je er terecht met een hoofddoek?

  9. #9
    SchildersWijkk

    Reacties
    398
    28-11-2004

    Citaat Geplaatst door nadiak
    Kun je er terecht met een hoofddoek?
    Ja dat wilde ik eigenlijk ook weten..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    233
    24-08-2004

    Citaat Geplaatst door meknesia87
    Salamou Halaikom,

    Op dit moment heeft de politie een slecht imago bij de allochtone jongeren. Wij willen dit beeld verbeteren, door ze te laten zien dat ook politiewerk ''normaal'' werk is.

    Daarom zijn wij opzoek naar Allochtone jongeren, met name van marokkaanse afkomst die bij de politie te komen werken. De reden is dat de politie een afspiegeling wil in de maatschappij. En er op dit moment te weinig Marokkanen bij de politie werken.

    Ook vanwege het feit da het veel voordelen met zich meebrengt; inzicht/begrip van andere culturen, gewoontes en denkbeelden etc.


    HEB JE INTRESSE... of heb je altijd al intresse gehad maar is het er niet van gekomen. Meld je nu dan via Public People, dat samenwerkt met Politie Noord-Brabant en omgeving.

    Tel. 073 611 26 84
    of mail naar projecten@publicpeople.nl


    M3a Salama...
    heeeeee help me effe
    ik word moe van jullie.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    29
    07-03-2004

    Citaat Geplaatst door Miss berkane87
    Kan je er ook terecht zonder opleiding???
    En heb je garantie op vast weerk??

    Je kan er terecht zonder speciale politie opleiding.
    Wat je wel nodig hebt is of je MAVO diploma of je VMBO diploma...!!

    Groetjes
    Meknesia (f)

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    29
    07-03-2004

    Citaat Geplaatst door nadiak
    Kun je er terecht met een hoofddoek?

    Nee,
    Dat helaas nog niet. We hebben het vaak besproken, zelf ook bij een interview dat hier werd gehouden. Want mijn collega en ik dragen zelf ook een hoofddoek. Ewa we hebben het toen gevraagt, de antwoordt die we kregen was: Ja, ik vind eigenlijk ook dat dat moet kunnen, want als een politiepet of politiemuts is toegestaan moet een 'politie-hoofddoek' ook geaccepteerd worden!!
    Ewa ja...je weet het blijft allemaal bij stoere praatjes o safie...maar of er echt iets van gaat komen betwijfel ik...

    Maarr we laten het er niet zo bij zitten!! Want als de hoofddoekjes worden geaccepteert binnen de politiecorps dan is het grote probleem van 'tekort aan allochtonen politieagenten' zo opgelost!!

    Mohim ik hoop je vraag te hebben beantwoordt...

    Groetjes Meknesia
    Meknesia (f)

  13. #13
    DE AMAZIGH Ж

    Reacties
    983
    24-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Als ik later niet aan werk kan komen dan zal ik het wek proberen maar anders gewoon..je weet wel
    There is a theory which states that if ever anyone discovers exactly what the Universe is for and why it is here, it will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable.
    Waarom zijn wij Marokkanen toch zo naar de klote?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.269
    06-02-2003

    Citaat Geplaatst door ~*~FBI~chica~*~
    Hoofddoek straalt geen gezag uit en ook kan het gevaarlijk zijn bijvoorbeeld verd8te kan aan je hoofddoek trekken en/of doormiddel mischien je laten stikken door zo'n hoofddoek en verder zelfs in marokko dragen vrouwelijke agente(die paar die er zijn) geen hoofddoek dus. En als je hoofddoek draagt en je wilt bij politie kan je ook genoeg andere fuctie's doen zoals kantoor enz ook daar zoeken ze allochtonen voor die kunnen ook mooi hun steentje bijdragen (met hoofddoek).
    En er komt veel meer bij kijken dan alleen maar allochtoon zijn.
    Het gaat om prestatie die je aflegt op zo'n selectie-procedure.
    Good Luck

    Peace Beslama Adios

    Inderdaad...

    De selectie-procedure is niet wat je zegt makkelijk. Waar vooral allochtone op zakken is de sporttest of de Nederlandse taal.

    Allah is Groot,
    Allah is Machtig,
    Het leven zonder Hem is lastig!
    Laat Zijn liefde in je hart bloeien,
    En dan zal het geluk in je leven vloeien!
    ...Incha Allah...


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    243
    08-04-2003

    domme shit ! ik heb gehoord dat als je hoger dan niv2 scoort dan word je niet aangenomen . ze moeten juist blij zijn dat mensen hoger scoren dan wat er gevraagd wordt. een baan bij de politie lijkt me zoizo geen goede idee vieze honden zullen ons(marokkanen) allleen voor het vuile werk gebruiken. en als je het werk niet wil doen wordt je er uit gegooid en dan moet de opleiding betalen het is een gore truc van die joden trap er niet in.