1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    3.714
    14-10-2009

    Citaat Geplaatst door ikhaatwekkers. Bekijk reactie
    Ewa mli7 dat je het met me eens bent. Weet je wat het is, deze wijven tegenwoordig doen alles wat god verboden heeft en leven zich uit, met de gedachte dat als ze uitgespeeld zijn even gaan praktiseren en dan wel zo een aghyour trouwen die hun hun verleden niet kwalijk neemt. Ik zou dat nooit accepteren, hoe erg ik zelf ook naar de klote ben.
    Naar de klote?

  2. #77
    MVC JEMOEDERATOR

    Reacties
    800
    27-09-2011

    Citaat Geplaatst door Mevrouwtjjj Bekijk reactie
    Naar de klote?
    Grapje.
    Oorspronkelijk geplaatst door ottomocro
    Klopt.
    salem aleykom ramutlau barukto moet je ook eigelijik vol uit zeggen.
    In behandeling bij RIAGG

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    3.714
    14-10-2009

    Citaat Geplaatst door ikhaatwekkers. Bekijk reactie
    Grapje.
    Haha, dacht al.

  4. #79
    MVC JEMOEDERATOR

    Reacties
    800
    27-09-2011

    Citaat Geplaatst door Mevrouwtjjj Bekijk reactie
    Haha, dacht al.
    Je wilde al van me scheiden, eerlijk?

    Ewa, mlih chi meh?
    Oorspronkelijk geplaatst door ottomocro
    Klopt.
    salem aleykom ramutlau barukto moet je ook eigelijik vol uit zeggen.
    In behandeling bij RIAGG

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    3.714
    14-10-2009

    Citaat Geplaatst door ikhaatwekkers. Bekijk reactie
    Je wilde al van me scheiden, eerlijk?

    Ewa, mlih chi meh?
    Ja, sinyegh die papieren al.

    Alhamdoelilaah, qaayi mli7. Ishek?

  6. #81
    MVC JEMOEDERATOR

    Reacties
    800
    27-09-2011

    Zo zo, doe je snel.

    Alhamdoelilah. Renesh tselekeg alhamdoelilah
    Oorspronkelijk geplaatst door ottomocro
    Klopt.
    salem aleykom ramutlau barukto moet je ook eigelijik vol uit zeggen.
    In behandeling bij RIAGG

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    3.714
    14-10-2009

    Citaat Geplaatst door ikhaatwekkers. Bekijk reactie
    Zo zo, doe je snel.

    Alhamdoelilah. Renesh tselekeg alhamdoelilah
    Haha a lah, tqesaagh.

    Mezian! Tmersjedh nig 3ed walou?

  8. #83
    MVC JEMOEDERATOR

    Reacties
    800
    27-09-2011

    Ewa mlih.

    Mercheg ikiedem, michem yougin?
    Oorspronkelijk geplaatst door ottomocro
    Klopt.
    salem aleykom ramutlau barukto moet je ook eigelijik vol uit zeggen.
    In behandeling bij RIAGG

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    3.714
    14-10-2009

    E7ka wah, sja toegh.

    Zjiegh shek dhi r'gha, eda7eg edhetseg. Er tiwesha insha'Allah. ;o

  10. #85
    MVC JEMOEDERATOR

    Reacties
    800
    27-09-2011

    Citaat Geplaatst door Mevrouwtjjj Bekijk reactie
    E7ka wah, sja toegh.

    Zjiegh shek dhi r'gha, eda7eg edhetseg. Er tiwesha insha'Allah. ;o
    Ighesam a3moedh.

    'D wenni netta, in sha Allah. Tsba7 3la gair.
    Oorspronkelijk geplaatst door ottomocro
    Klopt.
    salem aleykom ramutlau barukto moet je ook eigelijik vol uit zeggen.
    In behandeling bij RIAGG

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    197
    09-04-2011

    Citaat Geplaatst door ikhaatwekkers. Bekijk reactie
    Dat is heel goed van die mensen, maar dan heb je alsnog het recht om zelf te bepalen om je een toekomst wil me zo een persoon. Ik zou nooit met een vrouw trouwen die exen heeft gehad, laatstaan eentje die alles heeft uitgespookt met negers en weet ik veel wie. Dan kan ze opeens gaan praktiseren, maar ik wil zo iemand niet als de moeder van mijn kinderen. Zo heeft iedereen zijn voorkeur en eisen. Als je weet dat diegene er zo over denkt, waarom zou je diegene dat dan aandoen door te verzwijgen wat je weet? Als je echt een goede zus/broer bent, breng je hem op de hoogte en kan hij zelf bepalen wat hij ermee doen.
    Ik moet altijd lachen als ik dit hoor, of lees. Jongens die juist dit soort dingen het hardst roepen, krijgen het op t ene van der manier, en wat voor één. Zal me totaal niet verbazen als jij met een cabareslet of n negerlovaah zou trouwen maar natuurlijk zonder dat jij het doorhebt. Want bij jou is ze namelijk de heiligste.

    Ik bedoel t trouwens helemaal niet gemeen, maar dit gebeurt zovaak. Echt.

  12. #87
    MVC JEMOEDERATOR

    Reacties
    800
    27-09-2011

    Citaat Geplaatst door Troela90 Bekijk reactie
    Ik moet altijd lachen als ik dit hoor, of lees. Jongens die juist dit soort dingen het hardst roepen, krijgen het op t ene van der manier, en wat voor één. Zal me totaal niet verbazen als jij met een cabareslet of n negerlovaah zou trouwen maar natuurlijk zonder dat jij het doorhebt. Want bij jou is ze namelijk de heiligste.

    Ik bedoel t trouwens helemaal niet gemeen, maar dit gebeurt zovaak. Echt.
    Jij wel. Dat gaan we nog wel eens zien. Denk je ik ben een eersteklas debiel die voor de gek kan worden gehouden? Ik kom overal achter.
    Oorspronkelijk geplaatst door ottomocro
    Klopt.
    salem aleykom ramutlau barukto moet je ook eigelijik vol uit zeggen.
    In behandeling bij RIAGG

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    197
    09-04-2011

    Citaat Geplaatst door ikhaatwekkers. Bekijk reactie
    Jij wel. Dat gaan we nog wel eens zien. Denk je ik ben een eersteklas debiel die voor de gek kan worden gehouden? Ik kom overal achter.
    Ik wat?

    Dan onderschat je marokkaanse meiden echt, als je zo even denkt om achter dingen te weten komen. Jij gaat niks achter komen, als ik je eens vertel hoe heilig meiden gaan doen, pff je zou er wakker van liggen jongeman. Die bigtimer jongens die vol met trots en eer zitten zijn allemaal vandoor gegaan met cabaretsletten (zonder enig idee) met hun neus in de lucht lopen ze nog hand in hand. Dus ik zou het maar niet te hard op zeggen dat je n meid zonder ex wilt, je mag van geluk spreken als ze alleen exen heeft gehad

    Maar ik gun je het hoor, daar niet van.

  14. #89
    Thaje7iewth.

    Reacties
    1.102
    20-05-2013

    Citaat Geplaatst door Troela90 Bekijk reactie
    Ik wat?

    Dan onderschat je marokkaanse meiden echt, als je zo even denkt om achter dingen te weten komen. Jij gaat niks achter komen, als ik je eens vertel hoe heilig meiden gaan doen, pff je zou er wakker van liggen jongeman. Die bigtimer jongens die vol met trots en eer zitten zijn allemaal vandoor gegaan met cabaretsletten (zonder enig idee) met hun neus in de lucht lopen ze nog hand in hand. Dus ik zou het maar niet te hard op zeggen dat je n meid zonder ex wilt, je mag van geluk spreken als ze alleen exen heeft gehad

    Maar ik gun je het hoor, daar niet van.
    Eigenlijk werkt het heel anders, die meiden denken dat ze hun gang kunnen gaan omdat ze denken dat niemand er ooit achter komt. Ze denken ook dat niemand er achter komt zolang ze zich maar heilig voordoen, maar ik zal je eens wat vertellen.
    Sinds het moment dat jij al een afspraak maakt om ergens heen te gaan wat niet deugt wordt dat al opgemerkt. Je hoeft maar 1 misstap tw maken en iedereen weet alles van je.

    Ik zou dus maar niet te hard roepen dat men daar niet achter zou kunnen komen. Het is werkelijk een fluitje van een cent.
    Is gestolen.

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    197
    09-04-2011

    Citaat Geplaatst door Jiefa Bekijk reactie
    Eigenlijk werkt het heel anders, die meiden denken dat ze hun gang kunnen gaan omdat ze denken dat niemand er ooit achter komt. Ze denken ook dat niemand er achter komt zolang ze zich maar heilig voordoen, maar ik zal je eens wat vertellen.
    Sinds het moment dat jij al een afspraak maakt om ergens heen te gaan wat niet deugt wordt dat al opgemerkt. Je hoeft maar 1 misstap tw maken en iedereen weet alles van je.

    Ik zou dus maar niet te hard roepen dat men daar niet achter zou kunnen komen. Het is werkelijk een fluitje van een cent.
    Er wordt helemaal niks opgemerkt schat, geloof me. Mannen kunnen werkelijk waar echt ezels zijn.