1. #3916
    GHURAABA.

    Reacties
    1.283
    21-09-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Appelwangetje_ Bekijk reactie
    Ben benieuwd..
    Laat maar denk niet dat ik meer ga plaatsen. Heb gevoel dat ik dan te veel ga plaatsen en gezien ik best veel uitzet heb..
    Over de top!
    De Islaam is vreemd begonnen, en zal vreemd eindigen...

    At-Turkumaani - رحمه الله - heeft gezegd: “Vervreemding is niet verlaten van familie en woonplaats, of het reizen van plek naar plek. Een vreemdeling is echter hij die handelt volgens de Soennah en de Qor’aan, terwijl hij niemand vindt om hem daarin bij te staan. Hij is dan een vreemdeling onder de mensen, maar dichtbij tot Allaah en zijn Boodschapper.” [al-luma’ fie al-hawadieth wa al-bida’, p. 584]


  2. #3917
    Married❥

    Reacties
    8.316
    17-04-2010

    Wat grappig dat deze topic nog bestaat zeg! Destijds had ik deze topic aangemaakt voordat ik zelf ging trouwen(ben de echte xfaatje niet )


    Alhamdoelilah!
    Meerdere gebruikers!


  3. #3918
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door flippazitoenaa Bekijk reactie
    Laat maar denk niet dat ik meer ga plaatsen. Heb gevoel dat ik dan te veel ga plaatsen en gezien ik best veel uitzet heb..
    Over de top!
    Dat is toch niet erg



  4. #3919
    came to dance

    Reacties
    40
    19-12-2012

    Dames bij sostrene grene hebben ze zulke leuke spulletjes voor het huis

  5. #3920
    MVC Lid

    Reacties
    34
    06-08-2017

    Hebben jullie nog wat gekocht dames? Ik ga straks de stad even in, heb gelukkig niet veel meer nodig.

    op Decori.nl hebben ze ook super leuke spulletjes

  6. #3921
    MVC Lid

    Reacties
    34
    06-08-2017

    Hoi dames, hoe gaat het met jullie? Ik heb onlangs bij Riviera Maison een kapstok gehaald voor in de keuken. Deze om precies te zijn.

    Ben nog opzoek naar een mooie spiegel en kapstok voor in de gang.

  7. #3922
    MVC Lid

    Reacties
    34
    06-08-2017


    Bij welke Action kan ik deze nog halen? Ik zag dat Appelwangetje ze onlangs had geplaatst. Meeste Actions verkopen deze namelijk niet meer

  8. #3923
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Citaat Geplaatst door Gelukzaligheid_ Bekijk reactie

    Bij welke Action kan ik deze nog halen? Ik zag dat Appelwangetje ze onlangs had geplaatst. Meeste Actions verkopen deze namelijk niet meer
    Ik heb ze pas nog gehaald bij de Action in Utrecht, Overvecht.

  9. #3924
    MVC Lid

    Reacties
    34
    06-08-2017

    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Ik heb ze pas nog gehaald bij de Action in Utrecht, Overvecht.
    Ik ga meteen iemand vragen om ze een deze dagen voor mij te halen. Bedankt

  10. #3925
    ...

    Reacties
    46.291
    26-01-2004

    Citaat Geplaatst door Heppie Bekijk reactie
    Handige spulletjes van jullie allemaal. Ik voel me echt een hersenloze. Het enige wat ik gehaald heb zijn glazen. Zodra ik een winkel binnen loop ben ik de kluts kwijt
    Offline.

  11. #3926
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Heppie Bekijk reactie
    Handige spulletjes van jullie allemaal. Ik voel me echt een hersenloze. Het enige wat ik gehaald heb zijn glazen. Zodra ik een winkel binnen loop ben ik de kluts kwijt
    Op de eerste pagina heb je een lijstje die je kan gebruiken.



  12. #3927
    MVC Lid

    Reacties
    34
    06-08-2017

    Iemand ervaring met de Dyson steelstofzuiger? Ik sta op het punt om er een te bestellen, maar wil graag ervaringen horen.

  13. #3928
    MVC Lid

    Reacties
    94
    17-05-2017

    Blokker heeft de laatste tijd echt goede aanbiedingen.
    Heb er een prullenbak besteld (mat zwart) en deze week zijn er waterkokers van Philips in wit en zwart in de aanbieding.

    Lidl heeft mooie, kwalitatieve pannen van het merk Ernesto. Zeker ook in de gaten houden.
    Voor handdoeken heeft Hema goede, betaalbare kwaliteit. Vaak doen ze 2+1 gratis acties.

    Kruidvat en Trekpleister ook in de gaten houden. Vaak hebben ze ook leuke dingen, mijn moeder heeft daar voor mij een mooie ovenschaal gehaald.

    Ik heb echt een grafhekel aan RVS en mocht je jezelf in mij herkennen, dan zijn bovenstaande winkeltjes ideaal.

  14. #3929
    MVC Lid

    Reacties
    94
    17-05-2017

    Vandaag bij de Wibra mooie witte voorraadpotten gehaald voor de suiker, thee, koffie en een kleinere variant voor eventueel koffiepads of suikerklontjes.

  15. #3930
    MVC Lid

    Reacties
    34
    06-08-2017

    Aanbiedingen kom ik later pas achter, gelukkig hebben we niet veel meer nodig. Wij zijn nu meer opzoek naar de grote dingen (hoekbank,tvmeubel,gasfornuis,koelkast,wasmachine)