1. #3151
    Berkane,

    Reacties
    3.269
    23-04-2011

    Citaat Geplaatst door Lid2014 Bekijk reactie
    Leukk damess! Ik moet ook nog Marokkaanse spulletjes halen..

    Was gister naar Ikea gegaan. Heb een 18delige serviesset gehaald, 2 vierkante borden leuk voor salades, houten lepel, 9 moooie dessertglazen, een garde.
    En uit andere winkelte 2 ovenschalen, messenset van Amefa..
    Kan helaas geen fotos maken, heb het gelijk gedumpt in ons huisje..
    Besaha schat.

  2. #3152
    Verbannen

    Reacties
    895
    10-09-2010

    Citaat Geplaatst door Lid2014 Bekijk reactie
    Leukk damess! Ik moet ook nog Marokkaanse spulletjes halen..

    Was gister naar Ikea gegaan. Heb een 18delige serviesset gehaald, 2 vierkante borden leuk voor salades, houten lepel, 9 moooie dessertglazen, een garde.
    En uit andere winkelte 2 ovenschalen, messenset van Amefa..
    Kan helaas geen fotos maken, heb het gelijk gedumpt in ons huisje..
    Bsahtek lieverd

  3. #3153
    MVC Lid

    Reacties
    1.118
    03-02-2014

    Allaahi3tek saha lieverds
    Trust only Allaah subhanawata'alaa

    SoubhaAllaah, waAlhamdoelilaah, wa la ilaha ila Allaah, Allaahu akbaar

  4. #3154
    MVC Lid

    Reacties
    315
    05-05-2014

    Dames hebben jullie dat ook dat je maar blijft kopen.. Ik heb bijna geen ruimte meer.. Wij hebben een extra kamer naast de keuken.. ik heb daar maar een stellingskast gedropt voor alle grote spullen die ik niet in mn keukenkastjes kwijt kan.. Echt superhandig!

  5. #3155
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-07-2014

    Dames waar hebben jullie je Marokkaanse theepotten gekocht? Kan ik ze beter hier halen of in Marokko?
    En een dienblad van die mooie ''zilvere''?

  6. #3156
    TazaOuia.

    Reacties
    151
    07-06-2008

    Bij mij is al alles ingericht.. . Ik kies en manneke betaald

    Iedereen zal de dood proeven. Slechts op de Dag der Opstanding zal jullie loon volledig uitbetaald worden. En iedereen die van het vuur verwijderd wordt en het paradijs wordt toegewezen, is zeker geslaagd. Het leven in deze wereld is slechts de genieting door verleiding.' (QS Al-'Imraan 3:185)


  7. #3157
    MVC Lid

    Reacties
    103
    22-05-2008

    Citaat Geplaatst door Bruidjee2014 Bekijk reactie
    Dames waar hebben jullie je Marokkaanse theepotten gekocht? Kan ik ze beter hier halen of in Marokko?
    En een dienblad van die mooie ''zilvere''?
    Meid ik heb die van mij in belgie rue the brabant gekocht. Heb je super leuk dingen

  8. #3158
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-07-2014

    Citaat Geplaatst door onbekend___ Bekijk reactie
    Meid ik heb die van mij in belgie rue the brabant gekocht. Heb je super leuk dingen
    Dankje voor je reactie, helaas kom ik daar niet..

  9. #3159
    Mister_Naoufal (L)

    Reacties
    243
    02-04-2014

    Citaat Geplaatst door Bruidjee2014 Bekijk reactie
    Dames waar hebben jullie je Marokkaanse theepotten gekocht? Kan ik ze beter hier halen of in Marokko?
    En een dienblad van die mooie ''zilvere''?
    Beverwijk, Vleuten (bazaar)... In Marokko heb je wel meer keus en vaak goedkoper. Dus zou 't eerder in Marokko halen als het kan.
    " Als Allah jou wil zegenen met goede dingen, is er niemand die dat kan tegenhouden… Zelfs al zouden alle wereldbewoners helpen om dit tegen te werken.
    En als Allah jou wilt beproeven, is er niemand die het kan beletten… Zelfs al zouden alle wereldbewoners je bijstaan. Ghair Insha’ Allah! "

  10. #3160
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-07-2014

    Citaat Geplaatst door Mrs.Naoufal Bekijk reactie
    Beverwijk, Vleuten (bazaar)... In Marokko heb je wel meer keus en vaak goedkoper. Dus zou 't eerder in Marokko halen als het kan.
    Ik ga het dan eens even vragen aan me zus of ze voor me kan meenemen

  11. #3161
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-07-2014

    Dames wat voor lampen hebben jullie in de woonkamer en slaapkamer? Ik ben nog opzoek naar een lamp voor in de woonkamer.

  12. #3162
    Nothing.

    Reacties
    919
    17-05-2009

    Citaat Geplaatst door Bruidjee2014 Bekijk reactie
    Dames wat voor lampen hebben jullie in de woonkamer en slaapkamer? Ik ben nog opzoek naar een lamp voor in de woonkamer.
    Voor in de slaapkamer hebben we gekozen voor zo'n grote lampenkap,
    in de woonkamer willen we graag zo'n Marokkaanse luster maar daarvoor moeten we nog rondkijken

    Like men pagina 'Henna Décor'


  13. #3163
    MVC Lid

    Reacties
    1.118
    03-02-2014

    Citaat Geplaatst door Bruidjee2014 Bekijk reactie
    Dames wat voor lampen hebben jullie in de woonkamer en slaapkamer? Ik ben nog opzoek naar een lamp voor in de woonkamer.
    Citaat Geplaatst door Bruidjee2014 Bekijk reactie
    Dames waar hebben jullie je Marokkaanse theepotten gekocht? Kan ik ze beter hier halen of in Marokko?
    En een dienblad van die mooie ''zilvere''?
    Hahaha jij zit dus met hetzelfde als mij. Die marokkaanse glazen, theepotten, dienblad etc heb ik nog niet! Ik wil of naar brussel gaan of naar zaandam/beverwijk maar twijfel heel erg! Weten jullie waar het goedkoper en beter is??
    En lampen.. zoek ik ook! Ik heb eergister in ikea gekeken maar walouu wat ik mooi vond!
    Citaat Geplaatst door Misii_Roosje Bekijk reactie
    Voor in de slaapkamer hebben we gekozen voor zo'n grote lampenkap,
    in de woonkamer willen we graag zo'n Marokkaanse luster maar daarvoor moeten we nog rondkijken

    SoubhanaAllaah, zo eentje wil ik dus!!! Ik zag er zo eentje in ikea maar waren in een hele grote maat of in een hele kleine... Waar heb je em? Voor hoeveel en wanneer gehaald? Is tie bruin of zwart? Ga em dan ook geijk halen haha.. Die kledingkast moet ik ook hebben, hoe duur was tie en waarvan? Ik wil die van leenbakker halen voor 200/300euro...
    Sorry voor al mn vragen
    Trust only Allaah subhanawata'alaa

    SoubhaAllaah, waAlhamdoelilaah, wa la ilaha ila Allaah, Allaahu akbaar

  14. #3164
    Nothing.

    Reacties
    919
    17-05-2009

    Citaat Geplaatst door Lid2014 Bekijk reactie
    SoubhanaAllaah, zo eentje wil ik dus!!! Ik zag er zo eentje in ikea maar waren in een hele grote maat of in een hele kleine... Waar heb je em? Voor hoeveel en wanneer gehaald? Is tie bruin of zwart? Ga em dan ook geijk halen haha.. Die kledingkast moet ik ook hebben, hoe duur was tie en waarvan? Ik wil die van leenbakker halen voor 200/300euro...
    Sorry voor al mn vragen
    Ik heb 'm van Ikea lieve meid! Toen je bent geweest was deze formaat misschien op. Hij was €38 dacht ik.. Hij is gewoon zwart Kledingkast hebben we ook samengesteld in Ikea. Je kan formaat kiezen en vanbinnen ook zelfs kiezen hoeveel schappen je wil etc.. Deze kast was rond de €500. Ikea is echt een superleuke winkel. Helft van men huisje komt van daar. Vind het zo handig dat je alles kan samenstellen en kan kiezen op de manier hoe je het zelf wilt.
    Als er nog vragen zijn, stel ze maar gerust

    Like men pagina 'Henna Décor'


  15. #3165
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-07-2014

    Citaat Geplaatst door Lid2014 Bekijk reactie
    Hahaha jij zit dus met hetzelfde als mij. Die marokkaanse glazen, theepotten, dienblad etc heb ik nog niet! Ik wil of naar brussel gaan of naar zaandam/beverwijk maar twijfel heel erg! Weten jullie waar het goedkoper en beter is??
    En lampen.. zoek ik ook! Ik heb eergister in ikea gekeken maar walouu wat ik mooi vond!
    Wij heb eigenlijk het meeste al alleen mis ik nog een lamp voor in de woonkamer, Marokkaanse dienblad en theepotten. Verder hebben we eigenlijk alles.