1. #91
    Turn To Allah

    Reacties
    7.458
    10-07-2007

    Citaat Geplaatst door Studente- Bekijk reactie
    Waar maken jullie je druk om? We gaan toch dood en dan hebben we helemaal niks. Dus kap met dit gezeik en zogenaamde regeltjes.
    ?? Je gaat toch dood, dus beroof maar een bank.

    "Do not despair of the mercy of Allah" Qur'an 39:53


  2. #92
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Klopt het dat als je alleen Marokaanse akte hebt,je dan automatisch op huwelijkse voorwaarde bent getrouwd?

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Klopt het dat als je alleen Marokaanse akte hebt,je dan automatisch op huwelijkse voorwaarde bent getrouwd?
    klopt.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    1.791
    07-04-2004

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Klopt het dat als je alleen Marokaanse akte hebt,je dan automatisch op huwelijkse voorwaarde bent getrouwd?
    Je bedoelt op Marokkaanse huwelijkse voorwaarden?

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    575
    02-04-2014

    Citaat Geplaatst door Nidaa Bekijk reactie
    Goeie zaak, komen ze pas na 1400 jaar achter
    Echt he!
    DE WAARHEID komt beetje bij beetje na boven bij de ongelovigen.

    Er zijn ook genoeg artikelen van deskundigen waarin Islamtisch bankieren als oplossing wordt gegeven voor de crisis en voor de financiele sector.

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door BellaThamazight Bekijk reactie
    Echt he!
    DE WAARHEID komt beetje bij beetje na boven bij de ongelovigen.

    Er zijn ook genoeg artikelen van deskundigen waarin Islamtisch bankieren als oplossing wordt gegeven voor de crisis en voor de financiele sector.
    +
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    575
    02-04-2014

    Citaat Geplaatst door Al-Malika Bekijk reactie
    recht op wat? op een huis dat hij zelf gekocht heeft terwijl jij geen cent bij hebt gelegd??? allah i sgata3liek a lmosiba a golddigger.

    ik heb zo mijn rechten na een scheiding volgens de islamitische wet. houd hij zich hier aan? heeel erg fijn. houd hij zich hier niet aan? mogge allah s.w.t hem vergeven voor die zonde.

    ik ben vrouw genoeg om voor me zelf te zorgen na een scheiding ik heb na een scheiding geen rooie cent nodig van die klootzak. als ik gescheiden ben hoef ik niets maar dan ook hellemaal niets van die hond. gewoon oprotten en jallah kowed. ik zorg voor me zelf.
    ik weiger om zo'n achterlijke zwak wijf te zijn terwijl ik in europa woon.
    Hoe zit het met recht van je kinderen die je krijgt met hem?

    Vertrouw op Allah Ta'aala maar bind wel je kameel vast

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    575
    02-04-2014

    Citaat Geplaatst door Al-Malika Bekijk reactie
    meid ik ga juist een toontje hoger zingen!!!! ik hoef nietssssssss van mijn gescheiden man. gescheiden? ewa kowed dan tekenen en weg wezen. ik zorg voor me zelf. ik heb een goede gezondheid ik kan dus werken, heb ik kinderen? ook dan kan ik gewoon werken. ik kan mijn eigen brood op de plank zetten. ik heb daar geen man voor nodig en ook kan ik ook gewoon net als genoeg andere vrouwen zonder alimentatie mijn kinderen groot brengen!!!! en islamitisch gezien behoren trouwens de kinderen bij de man opdat het makkelijker zal zijn voor de vrouw om te hertrouwen dus hij mag de kinderen hebben


    Het woord afhankelijk zijn is tegenwoordig zo'n vies woord geworden. Hierom oa nemen de mannen snel de benen. Zij en "haar" kinderen kunnen zonder hem.
    Geen wonder dat we verdoemd zijn!

  9. #99
    Verbannen

    Reacties
    4.509
    08-02-2006

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Beste M.nl leden.

    Het huwelijk wordt straks in Nederland helemaal anders,Nederlandse trouwakte is straks standaard Onder Huwelijkse voorwaarden!

    (In de Marokaanse wet is dit altijd al het geval geweest!)

    Niks meer automatisch Gemeenschap van goederen!

    Ik zelf vind dit een goede zaak!

    Wat is jullie mening hierover?
    Maakt mij niet uit want de staat hou ik liever zoveel als mogelijk uit mijn prive leven. Waarom moet de overheid weten dat ik getrouwd ben en met wie?

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door just_curious Bekijk reactie
    Maakt mij niet uit want de staat hou ik liever zoveel als mogelijk uit mijn prive leven. Waarom moet de overheid weten dat ik getrouwd ben en met wie?
    Is ook een optie.hhh
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU