Poll resultaten: Wat vind jij van me verhaal en wat ben jij?

Stemmers
5. Je mag niet stemmen op deze poll
  • stille lezer,ik vind het leuk

    3 60,00%
  • stille lezer,ik vind het stom

    0 0%
  • actieve lezer,ik vind het leuk

    2 40,00%
  • actieve lezer,ik vind het stom

    0 0%
  1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013

    Wat wilt hij

    Ik zit zo in mijn gedachte dat ik niet het geklop op deur hoor totdat de deur wordt opengezwaaid en een grijnzende bilal tref. Hij komt naast op bed zitten ''Hey schoonheid''Serieus wat is er met deze gast kan hij niet opdonderen ''noem...mij...geen...schoonheid.'' Hij keek me met gespleten ogen aan en zegt langzaam ''s..c..h..oo..n..h..e..i..d'' Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan ''Kom meteen terzake wat wil je''Hij kijkt me eerst verbaasd aan. Dan met een scheve glimlach en ik moet toegeven dat het hem sexy stond. ''Je bent ondeugend schoonheid'' ''nietes'' Hij negeert me gewoon. Hij kijkt me alleen aan en gaat gestrekt uit liggen op mijn bed''He jij negeer me niet ja en ga van me bed af'' ''Negeren je zei niet eens iets'' voordat ik kon antwoorden klopte iemand aan ik schreeuwde binnen. Ooh het was Ziyad. Hij keek best wel woest. ''Bilal kan je effe vertrekken'' Bilal wou terug antwoorden totdat hij hem aankeek. Voor hij vertrok gaf hij me een gerustellende blik. Toen hij vertrokken was ''Jullie zaten daar wel knus vindt je niet'' Ik wist dat als ik nu mijn echte ik aan de kant moet zetten anders kan dit nog eens verkeerd aflopen. Ik loopte naar hem toe en zette mijn hand op zijn borst. Maakte mijn ogen groter dan ze al waren. ''Alsof jou dat wat doet'' hij keek met met glinsterende ogen aan ''Maar natuurlijk doe.....'' Net wanneer hij zijn zin wou afmaken klapte hij dicht.Hij keek me met koele ogen aan ''Je broer heeft me gebeld hij brengt het geld met zich mee hoop ik anders'' Hij maakte een beweging bij zn keel

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013



    Hier zit ik dan met een doek om mijn hoofd en mijn handen en voeten vastgebonden. Denken ze nou echt dat ik ga weg rennen. Hallo iedereen die hier aanwezig is heeft een pistool. Opeens hoor ik faouzi's stem die vraagt zeg maar gerust roept waar ik ben Ik zeg zachtjes ''hier faouzi'' ik hoor voetstappen mijn richting opkomen en dan wordt het doek van mijn hoofd gehaald hij maakt de touwen los en omhelsd me strak. Ik moet huilen wegens alles wat is gebeurd eerst wordt ik ontvoerd vind dan mijn broer. Faouzi die mij hoort snikken neemt me steviger vast ''Niet huilen , ik zal je beschermen tegen iedereen en alles'' ''kom we gaan'' Ik laat me maar meesleuren waarschijnlijk laat Ziyad ons gewoon gaan.We lopen naar de auto en stappen in met de mannen. In stilte rijden we weg. Aangekomen bij een apartementen complex. Herinner ik me dat dit Rayans apartement is ik laat me maar meesleuren.Boven aangekomen komt Rayan meteen naar ons toegesneld voordat hij iets wil zeggen steek Faouzi zijn hand op.''amber ik wil je even spreken'' Ik loop naar het bed en hij gaat zitten op de bank. Ik zie dat hij last heeft met het vertellen van wat hij wil vertellen dus pak ik zijn hand vast en geef er een kneepje. Hij kijkt me sipjes aan........... dit verandert alles

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    5
    18-06-2014

    Ga je verder of niet

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    8
    29-12-2014

    gaaa snelll vederr upppp

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2
    19-11-2012

    Uuuuuppppp


    Ga gauw verder wanneer je kan.. spannend!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013

    "Amber het gaat heel slecht met opa" Faouzi stopt hier met praten. Ik geef hem een zachte duw. "Wat moeten we dan doen?" "Amber je kent de situatie daar het is onmogelijk voor jou om daar ook heen te gaan" Dat is waar ook nog, met de oorlog is het voor Faouzi al moeilijk heen te gaan, laat staan voor mij. Als hij er heen kan moet hij wel gaan. " Faouzi je hoeft niet aan mij te denken, ik red mij hier wel, opa heeft je nodig" In deze korte periode ben ik zo erg gaan geven om Faouzi dat ik hem zo erg zal gaan missen. We pakken elkaar vast en blijven zo een tijdje, totdat Rayan binnenkomt en zegt dat het tijd is om te gaan. "Huh hoe bedoel je, ga je vandaag al?" "Ja amber ik ga zo snel mogelijk zodat ik hier weer snel terug kan komen." Door de brok in mijn keel kan ik even niks meer zeggen dus knik ik maar en geef hem weer een knuffel. " Amber lieverd je moet mij 1 ding beloven. Blijf tot ik terug ben bij Rayan. Hij heeft mij beloofd om de kamer Amber proof te maken." Ik moet opeens lachen waarop we allemaal in een duik liggen. " Zo erg ben ik toch niet Rayan." Ik kijk Rayan aan met extra grote ogen. Hij blijft met stil aan kijken. Algauw verbreekt Faouzi de stilte door in zijn handen te klappen.

    We zitten met ze drieen in de auto onderweg naar het vliegveld. "Faouzi?" "Ja," " Wat heeft opa eigenlijk" " Hij heeft zijn beide benen gebroken en omdat hij zo oud is geneest het niet zo vlot" ik krijg weer flashbacks over het ongeluk.

    Aangekomen op het vliegveld, checken we samen met Faouzi in en zwaaien we hem gedag. In stilte rijden we naar huis. Oftewel Rayan's huis. Ik trek mij meteen terug in mijn kamer. Algauw val ik in slaap.....