Poll resultaten: Wat vind jij van me verhaal en wat ben jij?

Stemmers
5. Je mag niet stemmen op deze poll
  • stille lezer,ik vind het leuk

    3 60,00%
  • stille lezer,ik vind het stom

    0 0%
  • actieve lezer,ik vind het leuk

    2 40,00%
  • actieve lezer,ik vind het stom

    0 0%
  1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013

    Waarom ben ik nu juist verliefd geworden?
    Amber
    ''Ik verander van onderwerp omdat jij over iets wil praten wat jouw niets aangaat'' ''En in deze 3 maanden waren jullie de enige jongens met wie ik omging hoe kan ik dan een vriend hebben hoe vertel me dan lafaard'' ''noem me geen lafaard'' ik zei op een langzame manier lafaard hij is echt gek.Hij duwde me hard tegen de muur aan waardoor ik tranen kreeg hij zag het maar stopte niet.Ik bleef maar snikkend ik haat je zeggen totdat hij naar achter werd geduwd door iemand die ik niet kon zien door de tranen in me ogen.Het was zakaria ''Ga weg klootzak kon je het haar niet rustig vertellen ,je hoeft niet altijd geweld te gebruiken ,ga je je vrouw en kinderen ook zo later behandelen'' toen hij dat laatste zei brak me hart ik keek naar Aimane die me met schuldige ogen aankeek volgens mij kan hij er niks aan doen maar is hij zo opgegroeid met deze familie ik wring met uit de armen van Zakaria en ga naast Aimane op de grond zitten en sla mijn armen om hem heen hij is hier blijk van geschrokken want ik voel zijn armen naar een paar tellen niet om me heen,nog steeds voel ik niks .Ik vraag Zakaria of hij even de kamer zou willen verlaten en ga op het bed zitten en klop naast me .Hij kijkt me een tijdje aan en schud daarna zijn hoofd ''het is beter dat ik ga voordat ik je weer pijn ga doen het is sterker dan is zelf ik heb het niet in de hand'' ''Ik ken een goeie pyschiator die je kan helpen met je problemen hij heeft mij ook geholpen hij is tevens ook een goeie vriend van mij nou ja eerder was heb geen contact meer met de mensen uit het verleden'' ''ik ga echt niet naar zo een persoon ik ben niet gek'' zegt hij met een glimlach ''ga je jouw vrouw en kinderen ook later zo behandelen ''zijn glimlach verdween en hij stond op'' wij gaan er morgen heen ik wil zo snel mogelijk weg'' Ik vroeg hem nog hoe hij mij hier weg wou krijgen maar hij antwoordde niet en wou net de deur uitlopen totdat ik sprong en aan zijn been gingen hangen ''Ga weg Amber!''
    ''Je het nog geen antwoord gegeven '' '' die zul je ook niet krijgen'' ''als je nu niet weg gaat krijg je geen avondmaal'' ''ik vind die avondmaal toch vies sla uggh ik doe geen dieet'' ik weet niet waarom ik zo vrolijk was maar ik vertouwde op zakaria die zei dat hij me hier weg zou gaan halen '' zou je wel moeten doen'' zei hij terwijl hij me van top tot teen bekeek .Ik keek ook naar me zelf ''Het was een grapje maar je hebt een pracht figuur die iedere vrouw wel zou willen.Onzeker vraag ik ''Vind je dat echt'' ''Maar natuurlijk schoonheid'' ik ga weer naar de kamer en er word geklopt ''Beautyqueen eindelijk ga ik je ontmoeten'' zegt een enge stem.Iemand komt binnen..........

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013

    sorry voor het kleine vervolgje morgen weer inshallah

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013

    ughh waarom
    Ooh jee het is Abdel de broer van Zaka wat doet hij nou hier in die tijd dat ik hier zat heb ik niks van hem gehoord.De deur ging krakend open en stapte en man van een middelbare leeftijd binnen. Hij was niet afschuwelijk lelijk maar naast Zakaria is hij niks en hij heeft een kaal hoofd. Hij kwam naast me zitten op het bed.''So wat is je naam'' ''alsof je dat niet weet'' Hij lacht heel eng ''wat lach je?'' ''Je bent wel pittig eh'' Net toen ik wou antwoorden hoorde ik een harde knal abdel pakte me bij de hand een sleurde me mee
    Tot we bij de voordeur aankwamen zag ik 4 mannen die zwaargewapend waren. '''Hallo Amber'' ikkijk ze met grote ogen aan hoe kennen ze mij?!. ''hallo........ wacht is wie ben jij'' zeg ik op een harde ''áhahha net je vader'' Ik vertouw deze gast ,waarom weet ik niet. Hij strekt zn arm uit zodat ik naar hem toe kom. ik wijs met me ogen naar achter hij lacht weer '' je lacht wel vaak vindt je niet'' ''Nou kom snel voordat die klootzak wakker wordt'' ik kijk achter me maar zie geen abdel huh hij stond achter me net nog?! ik kijk op de grond en zie hem daar liggen.We rennen met ze alle naar de auto en stappen in.Dan doet de bestuurder zijn bivakmuts af ik kijk naar wie het is Zakaria ik schreeuw zijn naam en hij kijkt me blij aan.Ik praat hem over hoe en wat en wanneer hij dit geregeld heeft. Algauw komen we aan bij een grote villa.Ik vraag waarom hij me niet naar huis brengt hij negeert me. Oke gaan we zo spelen ik zit op de achter bank in het midden naast mij zitten 2 mannen die me de heletijd aankijken ik ga op linkers schoot zitten en gebaar hem dat hij stil moet zijn hij kijkt me grijnzend aan wat een weirdo zeg ik wrunnik aan de deur maar hij gaat niet open de man fluisterd in mijn oor dat er een kinder slot op zit.Ik voel dat er in zijn broek iets hard wordt dus ga gauw terug zitten.Hij kijkt me beschamend aan. Tfoee mannen. Die andere kijkt me zo boos aan

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    185
    01-03-2014

    nieuwe fan up

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013

    Nu pas
    Faouzi

    Ik heb gehoord dat ze vrij is opgevoed door mijn ouders ,maar moet ze nou op andermans schoot zitten. Nou dan denk je echt niet dat het nog bent a ness. wat ze zeur je nou Faouzi het is ,maar Rayan die zal niet dichtbij haar komen.Dat zal ik hem duidelijk maken.Ik heb hem alles verteld ookal zijn we niet allerbeste vrienden.Maar eerlijk we zijn vrouwenverslinders.Ook bid ik niet.Ik ben echt op het slechte pad.Zit in de drugswereld. Rayan niet die heeft een advocaten bureau.Hij helpt me ook als ik in de nesten zit.Geef het niet graag toe maar hij is een goede advocaat. Ik ben best wel zenuwachtig ik weet niet hoe ik moet beginnen ''hi ik ben faouzi je broer'' ja daag dat gelooft ze niet.

    3 maanden later

    Amber

    ''hhaha......hahha.....haha Faou....zi...please.... st...op'' We zaten eerst te stoeien en toen begon die gek mij opeens te kietelen.Waar ik absoluut niet tegen kan.Sinds die dag van mijn 'bevrijding' ben ik erachtergekomen dat Faouzi mijn echte broer is jaah we lijken ook opelkaar ,maar voor de zekerheid heb ik een DNA test gedaan.Hij wou er eerst niks van weten ,en probeerde me elke keer te overtuigen dat hij de waarheid spreekt en dat hij het ook niet lang weet. 1 jaar geleden hebben ze het hem verteld.Die klote familie.Ze willen me zien.Echt niet dat ik naar ze toe ga. Toen ma en pa werden 'vermoord' hebben ze niks laten horen.Ik ben 1 keer langs geweest deden ze de deur niet eens open terwijl ik duidelijk de auto's zag staan.Waarom ik niks over Faouzi wist is ook een grote vraag.Waarom wouden ze niet dat ik met hem opgroeide.
    Toen we klaar waren met lachen vroeg ik hem lachend waar hij eigenlijk werkte. Hij schrok blijkbaar van mijn vraag en antwoorde stotterend ''Ik heb geen werk'' ''Je gaat toch niet menen wat ik nou denk'' ''Nou...Wat....denk...je.....dan?'' ''je bent een dealer is het niet'' hij keek beschamend naar de grond ''ik wil niet leven van haram geld dus morgen ga sollicitatie brieven schrijven'' Hij knikte langzaam. In deze 3 maanden woon ik nu met Faouzi en zijn bediendes.Het andere huis heb ik opgegeven.Alles kocht hij voor mij schoenen,kleren alles.Maar nu wil ik voor mezelf geld sparen. Ik riep Faouzi die blijkbaar naar boven gegaan.Hij bleef onderaan de trap stan ''Wat is er aardbei'' ''morgen wil ik een auto kopen dus kom je samen kijken'' hij keek me spijtig aan''ooh deze hele week ben ik er niet ik kan Rayan of een andere vriend vragen die verstand hebben van auto's'' ''oke want ik wil deze naar week nog naar Amsterdam'' hij knikte.Ik gaf hem een kus en liep naar boven om te slapen.

    S'ochtend vroeg maakte Faouzi me wakker en zei dat ik op moest staan.Ik stond op ging douche.Toen ik een beetje wakker was dacht ik na over dat ik ben vergeten te zeggen waar we naartoe gaan.''Waar ga ik naar toe'' ''Rayan's huis'' reageert hij kortaf.Hij weet dondersgoed dat ik die gast niet mag en dan nog ook een week onder een dak pff dat is een levende hell.Voor ik wil protesteren zegt Faouzi ''Je gaat daar heen punt uit'' ''maar..'' geen gemaar hier is het veelste gevaarlijk kan je gelijk met rayan je auto uitzoeken'' Ik pak een grote koffer waar ik alle benodigheden in stop voor een week en zeg een van de bediendes het te brengen in de auto ze doet meteen wat ik zeg ik werk mijn make-up bij mijn haar heb ik gister gestijld die doe ik in een strakke hoge staart en heb een simpele strapless jurk aan met schoentje.Als ik zie hoe d jurk mijn figuur te veel naar voren trekt doe ik er een kimono bij aan.Ik stap in opweg naar het huis van Rayan yoehoe. Als ik zie dat we stoppen bij apartementen complex wordt mijn glimlach vervangen door een frons volgens mij heeft die gast maar een slaapkamer. Nou die gaat lekker op de bank slapen

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013

    Een groot avontuur

    We liepen naar binnen.Het was best mooi.En het zag er ook ruim uit. Faouzi liet me een GROTE KAMER zien wat een inloopkast moest voorstellen.De helft was niet eens gevuld. Dus ik had veel ruimte . ´´he ik ga Rayan komt pas om 7 uur thuis dus....doe iets nuttigs´´ Iets nuttigs ga ik zeker doen ik ga slapen.Toen Faouzi weg was gaf ik mezelf een rondleiding door zijn apartement . Zoals ik al dacht heeft die gast maar 1 kamer met een bed die je uit elkaar kan schuiven.Hij heeft nog een lege kamer staan ik neem mijn helft en schuif hem naar de lege kamer pak en kussen uit de woonkamer .Ligt niet heel comfortabel maarja ik ga zo wel naar de stad een deken,kussen en eten halen.Nu ga ik slapen.

    Ik word wakker om 2 uur en besluit om naar de stad te gaan.Beneden bij de receptie vraag ik het adres en laat ze een taxi bellen.Heb geen om het openbaar vervoer te gaan.In de stad aangekomen kom ik Aimane tegen waar ik geen gevoelens meer voor heb hij is verlooft. Hij heeft me zelfs verteld dat hij me eerst zag zitten, maarja nu effe geen mannen voor mij.Hij vraagt me een drankje te doen, niks ergs toch het is maar vriendschappelijk. Dus stem ik in.We lopen een cafe binnen.Terwijl druk aan het praten zijn over het dagelijkse leven heb ik niet door dat Rayan naast ons tafeltje staat todat hij kucht.Sow die kijkt boos.´´Hey rayan alles goed´´ terwijl hij nog steeds Aimane aankijkt beantwoord hij mij vraag.Lachend zeg ik dat ik hier ben en niet daar.´´oke doei´´ en hij loopt met grote stappen weg.Ik excuseer me bij Aimane die m beangstigend aankijkt.Ik ren Rayan achteraan en net dat ik hem vast wil pakken val ik neer.Nu draait zich om en wanneer hij me ziet liggen op de grond barst hij in lachen uit.Ik roep dat hij me beter kan helpen dan daar stom te staan lachen. Hij loopt gewoon door.Kijk daarom komen mijn irritaties naar boven.Ik wordt aangetikt door een jongeman die me glimlachend aankijkt ´´zal ik je eens hepen´´ ik knik bewonderend wauw! wat is hij knap zeg. Net wanneer hij mij wilde optrekken kwam ´hero´ Rayan tevoorschijn ´´ga maar ik help d´r wel´´ de man zat door zn knien nu stond hij op en was even groot als Rayan ´´Nou nee bedankt je zag dat ze viel waarom hielp je haar toen niet in plaats van te lachen´´ de man hielp me gaf me zijn kaartje keek voor de laatste keer naar Rayan en liep weg.We stonden daar midden op de straat ik besloot te gaan praten ´´heb je je auto bij je´´ langzaam zegt hij ja ´´nou ik wil naar de ikea om..´´ voordat ik mijn zin heb afgemaakt zegt hij dat zijn auto nieuw is en dat ik er niet in mag. Als hij zo gaat doen bel ik wel een goeie vriend van mij op en neem ik ook mijn koffers mee echt niet dat ik daar ga overnachten.Als ik ziyad auto zie stap ik naar voren ´´Waar ga je heen?'' ik negeer hem ,hij denkt toch echt niet dat ik het pik ''het was maar een grapje hoor'' Net dat ik bij zayid in wou stappen pakte hij me bij de arm ''je gaat niet met die gast mee'' terwijl hij knikte naar Zayid ''En waarom niet'' Het was een tijdje stil todat Zayid zei Ik sta midden op de weg kom op Amber ''ómdat ik op je moest passen van je broer'' ''Dat kan zayid ook ik ga naar zijn huis mijn spullen straks wel'' hij wou tegen werken maar zei toen ''oke is ook wel beter voor mij'' Ik stapte in bij zayid. Wat een arrogante is die Rayan toch uff wat haat ik hem.Ik had echt honger en dat vertelde ik Zayid ook .Hij lachte charmant. Zayid is zeker een knappe man ,maar niets voor mij eerst wilde hij een relatie maar ik wou gewoon vrienden zijn.Wanneer we aangekomen bij mijn lievelings restaurant een marokaanse spring ik gelijk uit de auto.Ik loop voor Zayid ''Ampie je hebt een grote witte stof vlek op je kont'' ik probeerde het weg te vegen''Is het weg'' ''nee'' ''kan je het weghalen'' ''hoe?'' ''Met je handen misschien'' Dit is echt een ongemakkelijk moment ,maar toen we het restaurant binnenliepen was ik het al vergeten .Toen we net wouden zitten hoorden we een afschuwelijke stem zeggen ''Zayid schat hoe gaat het''Ik hoorde Zayid zachtjes fluisteren ''Nee he niet zij'' ik grinnik zachtjes.Om het gezicht van de meid.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013

    Acteur werk
    ....TE veel make-up niet dat ik geen gebruik maar dit is wel hayek overdreven ''Wie is dat Zayid'' '''Shamsa mijn ex kan je alsjeblieft doen of we verloofd zijn'' ik knikte die bitch ga ik voorschut zetten.Toen ze bij onze tafeltje stond vroeg ik gelijk of ik een menu kaart mocht. '''Hahahaha (een geforceerde lach) nou ik ben geen bediende hoor'' ''OOh het spijt me echt ik dacht van wel''Dit keer riep ik een bediende die me een menu kaart.Ondertussen en zit shamsa met een ons.Ze heeft er gewoon een stoel bij gepakt.Wanneer ik mijn keuze heb gemaakt pak ik Zayid zijn hand vast en verstrengel mijn vingers in de zijne.Ik kijk hem lief aan hij kijkt me met pretoogjes aan en zo kijken we elkaar we een minuut aan .Totdat dat we verstoord worden door het gekuch van die trut. Ze kijkt me dodelijk aan.Dan kijkt ze de richting op van Zayid. Ze pakt de menu kaart van de tafel en wijst naar een gerecht ''een salade'' zehma gezond. Ze kijkt me met sluwe ogen aan en zegt ''Lieverd wat wil jij'' voordat Zayid kan antwoorden roep ''Hij wil het zelfde als mij en zeg geen lieverd tegen hem heb je begrepen'' Zayid kijkt ons met grote ogen want we staan beide inmiddels tegenover elkaar. ''Ik zeg wat ik wil tegen hem'' ''Nee dat doe je niet'' '''Waarom zou ik luisteren naar jou..en wat ben je eigenlijk van hem.....nee niks'' ''Ik en Zayid zijn gelukkig getrouwd ja en nu oprotten voordat ik je meesleur.'' Ze keek Zayid teleurgesteld aan ''Is het waar'' ''jaa ik heb je toch verteld dat k verloofd was'' ''Maar kan je nu weg ik wil nu genieten van mn vrouwtje'' terwijl hij me effe kietelde in mijn buik.En ik gaf hem een kus op zijn buik en wang. Ze Liep met een neergeslagen hoofd weg volgens mij hield ze echt van hem. Zielig maar boeit het niet hij had vast wel een reden. ''Nou wil ik eten Zayyik'' ''Óke ampie'' We bestelden wat te eten en praten over ditjes en datjes.

    ''EEh Zayid kan je me naar dit adres brengen.................... ik pak alleen me spullen je hoeft niet eens mee naar boven............... 15 minuten maar'' ''okeoke rustig maar niet zo gehaast.....wat is er met jou aan de hand'' Ik wist niet wat er met mij aan de hand was ,maar wat ik wel zeker wist is ik wou Rayan onder ogen zien nou maar hopen dat ie niet thuis. Wat wel zeker het geval zou. Aangekomen bij Rayan appartement liep ik naar binnen want ik had de sleutel. Gelijk zie ik Rayan die is komen kijken wie er is. Eerst kijkt hij me glimlachend aan maar als hij ziet dat ik die niet beantwoord maar mijn wenkbrauw optrek kijkt hij me arrogant aan en gaat terug naar de woonkamer.Ik haal alles uit de kast en zet mijn koffers voor de deur.En geef zijn sleutel terug voordat ik mijn zin kan afmaken lig ik op de grond met Rayan boven mij...

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013

    Acteur werk
    ....TE veel make-up niet dat ik geen gebruik maar dit is wel hayek overdreven ''Wie is dat Zayid'' '''Shamsa mijn ex kan je alsjeblieft doen of we verloofd zijn'' ik knikte die bitch ga ik voorschut zetten.Toen ze bij onze tafeltje stond vroeg ik gelijk of ik een menu kaart mocht. '''Hahahaha (een geforceerde lach) nou ik ben geen bediende hoor'' ''OOh het spijt me echt ik dacht van wel''Dit keer riep ik een bediende die me een menu kaart.Ondertussen en zit shamsa met een ons.Ze heeft er gewoon een stoel bij gepakt.Wanneer ik mijn keuze heb gemaakt pak ik Zayid zijn hand vast en verstrengel mijn vingers in de zijne.Ik kijk hem lief aan hij kijkt me met pretoogjes aan en zo kijken we elkaar we een minuut aan .Totdat dat we verstoord worden door het gekuch van die trut. Ze kijkt me dodelijk aan.Dan kijkt ze de richting op van Zayid. Ze pakt de menu kaart van de tafel en wijst naar een gerecht ''een salade'' zehma gezond. Ze kijkt me met sluwe ogen aan en zegt ''Lieverd wat wil jij'' voordat Zayid kan antwoorden roep ''Hij wil het zelfde als mij en zeg geen lieverd tegen hem heb je begrepen'' Zayid kijkt ons met grote ogen want we staan beide inmiddels tegenover elkaar. ''Ik zeg wat ik wil tegen hem'' ''Nee dat doe je niet'' '''Waarom zou ik luisteren naar jou..en wat ben je eigenlijk van hem.....nee niks'' ''Ik en Zayid zijn gelukkig getrouwd ja en nu oprotten voordat ik je meesleur.'' Ze keek Zayid teleurgesteld aan ''Is het waar'' ''jaa ik heb je toch verteld dat k verloofd was'' ''Maar kan je nu weg ik wil nu genieten van mn vrouwtje'' terwijl hij me effe kietelde in mijn buik.En ik gaf hem een kus op zijn buik en wang. Ze Liep met een neergeslagen hoofd weg volgens mij hield ze echt van hem. Zielig maar boeit het niet hij had vast wel een reden. ''Nou wil ik eten Zayyik'' ''Óke ampie'' We bestelden wat te eten en praten over ditjes en datjes.

    ''EEh Zayid kan je me naar dit adres brengen.................... ik pak alleen me spullen je hoeft niet eens mee naar boven............... 15 minuten maar'' ''okeoke rustig maar niet zo gehaast.....wat is er met jou aan de hand'' Ik wist niet wat er met mij aan de hand was ,maar wat ik wel zeker wist is ik wou Rayan onder ogen zien nou maar hopen dat ie niet thuis. Wat wel zeker het geval zou. Aangekomen bij Rayan appartement liep ik naar binnen want ik had de sleutel. Gelijk zie ik Rayan die is komen kijken wie er is. Eerst kijkt hij me glimlachend aan maar als hij ziet dat ik die niet beantwoord maar mijn wenkbrauw optrek kijkt hij me arrogant aan en gaat terug naar de woonkamer.Ik haal alles uit de kast en zet mijn koffers voor de deur.En geef zijn sleutel terug voordat ik mijn zin kan afmaken lig ik op de grond met Rayan boven mij...

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-04-2012

    Ga gauw verder meidd

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013

    Ik ga straks of morgen verder ben net van vakantie

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-04-2012

    Yyeeeaaaaahh!!!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013

    Gek

    ''Ga van me af'' ''nee'' zeg tie kortaf ''En waarom wel niet ik wil weg er staat iemand buiten op me te wachten'' ''Zeg maar tegen die gene dat ie weg kan gaan want je blijft hier'' ''Nee ik wil niet met jou blijven'' ''Nou het moet van je broer'' ''Niettes ik ben oud genoeg om zelf te beslissen'' ''We gaan een deal sluiten oke?'' Hij kijkt me met een lach aan , ik weet nu al dat hij iets doms gaat zeggen.Net dat hij wil gaan praten gaat me telefoon ''Ga is van me af'' '''nee dan ren je weg'' hij gaat efe goed zitten en pakt mijn telefoon uit mijn zak en neemt op ''Hallo met rayan met wie spreek ik'' ik hoor niet want de ander zegt maar vermoed dat het Zayid is ''Nee hoor je kan gewoon weggaan. Daarna vervolgd hij met een zogenaamde boze stem ''Het is mijn vriendin zeg me niet wat te doen ja''En hij hangt op '''Zo dat is ook opgelost..En even over die deal he ik laat je deze week met rust je mag doen wat je wilt behalve..'' ik onderbreek hem gelijk ''Je begon met alles dus ik doe ook alles wat ik wil heb je begrepen'' hij doet net of die mij niet heeft gehoord ''Behalve mannen en uitgaan'' ''Wat?! en jij mag wel uitgaan zeker'' ''Als je wilt mag je met mij meegaan zegt ie met zijn wenkbrauwen opi en neer gooiend. Geen denken aan.

    Ik verlijf nu al 2 dagen bij Rayan zo erg als ik had gedacht is het niet.Ik zie hem amper hij is alleen aan het werk maar wanneer hij er wel is irriteert hij me zwaar met die domme grapjes van hem.Ik ben ook niet echt buiten geweest alleen voor boodschappen eerst at hij altijd junkfood maar ik kook gewoon gezond .Trouwens er was jongeman gisteren mee komen eten en wat doet die klootzak gooit al het eten in de vuilnisbak en zegt dat het er niet goed uitzag. En daar lagen ze wel uren om te lachen. Ik heb toen maar voor mezelf Italiaans besteld en niks gedeeld ben niet gek.Maar over vandaag ik wil vandaag uit shoppen of iets in die richting.Ik ga die klootzak maar is lastig vallen heb geen vriendinnen dus.Ik kleedde me om deed me haar simpel beetje make-up en ging op weg naar de klootzak.Ik noem hem best wel vaak klootzak maar ja hij is er ook een.http://www.denimblog.com/wp-content/...rant-River.jpg


    Aangekomen bij zijn bedrijf loop ik gelijk door naar de zijn kantoor als ik ik hem niet in zijn kantoor vind loop ik door het gebouw totdat wordt omgedraaid en geknuffeld hey schat alles goed ik heb je zo gemist.Ik kijk scheef naar Rayan ,wat is er mis met hem snap ik het al.Er staat iemand achter ons want daar kijkt hij de hele tijd naar.Ik kijk naar achter en zie Zayid staan met een Teleurgestelde blik staan voordat hij wegging zei hij ''Ik dacht dat je me vertrouwde maar dat is blijkbaar niet zo'' ik wilde achter hem aan lopen maar toen gebeurde er iets dat mijn leven compleet veranderde....

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013


  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013

    Nooit verwacht

    Ziyad draait zich naar ons om en haalt een wapen tevoorschijn.Die hij op Rayan richt.Geef haar aan zonder moeite dan zullen er geen gewonden vallen oftewel jij en amber zullen niet gewond raken heb je begrepen.Ik knik.Ik loop naar Zayid toe maar hoe Rayan nog roepen dat ik het kan vergeten om daar heen te gaan.Net dat Rayan op ons af wil komen herrinert hij hem dat hij en wapen vast heeft.Ik loop verdoofd mee met Zayid hoe kan dit ik vertrouwde hem.Toen we in de auto zaten met 4 auto's met ons.Vroeg ik met een trillende stem ''Waarom Zayid ik vertrouwde je'' Eerst hij me met een zachte blik aan maar hoe snel die kwam was die ook al verdwenen.
    '''Die broer van je heeft nog hoge schulden van me miljoenen die heeft ie nog niet betaald'' ''Dus alles was nep'' ''Nee niet alles was nep ik ben er ook pas die dag achter gekomen toen die schoft opnam'''hij bleef een tijdje stil ''Je hebt me nooit verteld dat je een broer hebt'' ''Ik weet het ook niet zolang'' Zonder dat ik het wist glipten de tranen uit mijn ogen ''Wees gerust Amber ik zal je goed behandelen'' Daardoor moest ik nog harder snikken door het feit dat ik mijn broer en Zakaria niet kan zien.Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat zijn kaaklijn strakker werd en hij harder reed.Toen stopte hij ineens hard bij de vluchtstreek. ''Wat is jouw f*cking probleem stop met janken ja'' Dit was niet de Zayid die ik kende.Ik antwoordde niet waardoor hij me bij de haar pakte.Hij kwam gevaarlijk dichtbij met zijn gezicht en kuste me op me lippen Antwoord schreeuwde hij.Wat moet ik in hemelsnaam op antwoorden.Ik stamelde maar wat.Hij grijnsde vies en duwde me terug in me stoel.En startte de auto.We stopte eindelijk voor een groot hek in het midden van het bos.De hekken gingen open en er stond een gigantisch huis.Met mannen voor het huis.We stopte voor het huis en hij sleurde me mee naar binnen gelijk kwam er een bediende naar ons toe.''Met wat kan ik uw van dienst zijn mijn heer'' ''Fris haar op en breng haar naar de kamer''

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    148
    17-02-2013

    Ik snap je niet

    Ik ziet hier al 2 dagen, gelukkig hebben ze niks met me gedaan. Ziyad heb ik deze 2 dagen niet gezien. Ik opgesloten in dit verrekte kamer. Ookal is het vrij ruim en is er van alles te doen. Ik waag het nog eens en vraag aan de bediende ''Zou ik misschien naar beneden mogen'' ik zie dat ze kijkt naar een man die knikt. Ik loop in me gemakje naar beneden in een kort broekje en oversized blousje .Ik zie dat de keuken vlak bij is en best wel honger heb dus ga ik lekker sandwiches maken met kip. Nadat ik klaar ben met alles ga ik aan de grote tafel zitten net wanneer ik mijn sandwiches wil opgaan eten word hij gepakt door iemand die achter me staat en naast met komt zitten.Ik zien een jongen die heel erg op Zayid lijkt.Hij kijkt me met een voldane grijns af die ik op dit moment van zijn gezicht wil afslaan.Net wanneer hij een hap wil nemen pak ik het broodje uit z'n handen en ren ermee weg wat wel een dom idee van me was ik ken dit huis niet eens .Ik zie een grote schuif deur zonder erover na te denken open ik die en sta ik in de tuin waar blijkbaar een feestje wordt gehouden een jongen krijgt me in het oog en schreeuwt naar Zayid wie ik ben.Hij komt woedend naar me toelopen net wanneer hij me wil meetrekken komt de nog onbekende jongen woedend op me afstappen. ''Waar is MIJN broodje'' ugghh hier kan ik niet tegen dus het gaat hem nog bezuren. Zayid lacht nog even en draait zich om. Ik druk het in de jongen zijn handen en loop weg naar mijn kamer net dat ik naar binnen wil gaan wordt ik bij mijn middel gepakt en opgetilt. Na een tijdje te hebben geloopt wordt ik gezet op de keuken tafel. Ik kijk zo woedend mogelijk naar de gene voor me de ''onbekende jongen'' ''wat moet je van me'' ''jij gaat voor me koken'' ''denk het niet doe maar lekker zelf'' ''oke je wilt niet voor me koken dan eet ik jou wel op'' hij kijkt me aan en ligt in een deuk om ze eigen grap. ik ga is vragen naar zn naam dan kan ik nog zeggen wie het is ''hoe heet je?'' ''zeg ik niet schatje'' ik probeer wat te verzinnen ''ok hier een deal ik doe alles voor je zelf koken'' ''hoezo wil je zo graag me naam weten'' ''Ik heet bilal aangenaam en jij schoonheid'' ''gaat jou niks aan'' hij negeert me ''trouwens over die deal he je zei alles dus jij ik vanavond mijn kamer'' en hij was verdwenen. Oh nee ik sluit me op