1. #91
    Elhamdoulillah.

    Reacties
    4.490
    29-07-2011

    Ik zat net na te denken aan iets wat was voorgevallen op stage, een Marokkaanse meisje uit groep 7 zei: "Juffrouw, dat lijkt op een condoom." Ik schrok en kon mijn oren niet geloven. Ze zal wel rond de 10 jaar zijn. Ik moest toen aan mijn zusje van 12 jaar denken, zij zou echt niet weten wat een condoom is.

    Allatief.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    51
    26-10-2013

    Citaat Geplaatst door Chineesss Bekijk reactie
    Amshoem, je moet het niet erger maken!
    Dit is de voorzichtige versie, voor papa's in spé

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    51
    26-10-2013

    Citaat Geplaatst door Chineesss Bekijk reactie
    Ik zat net na te denken aan iets wat was voorgevallen op stage, een Marokkaanse meisje uit groep 7
    Onderwijs, één van de moeilijkste en ondankbaarste banen als je de verkeerde ouders treft ........ R.E.S.P.E.C.T.

  4. #94
    Elhamdoulillah.

    Reacties
    4.490
    29-07-2011

    Citaat Geplaatst door NordinZH Bekijk reactie
    Onderwijs, één van de moeilijkste en ondankbaarste banen als je de verkeerde ouders treft ........ R.E.S.P.E.C.T.
    Ik loop nog stage. Ik ben er nog lang niet. Klopt wel wat je zegt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    51
    26-10-2013

    Citaat Geplaatst door Chineesss Bekijk reactie
    Ik loop nog stage. Ik ben er nog lang niet. Klopt wel wat je zegt.
    Ik blijf het knap vinden, zo wie zo dat je er voor gekozen hebt. Zegt wel heel veel over hoe je als mens in het leven staat......

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    3.714
    14-10-2009

    Haha zo schattig.

  7. #97
    Bijna Lid

    Reacties
    1.679
    18-01-2013

    Ik heb liever dochters dan zonen later. Wat heb je aan jongens. Meisjes helpen tenminste mee in het huishouden. Jongens zijn moeilijker dan meisjes. Jongens komen vaak laat thuis. Ik zie het bij mijn tante die elke avond bijna gek wordt als mijn neef te laat thuis komt.

  8. #98
    Elhamdoulillah.

    Reacties
    4.490
    29-07-2011

    Citaat Geplaatst door NordinZH Bekijk reactie
    Ik blijf het knap vinden, zo wie zo dat je er voor gekozen hebt. Zegt wel heel veel over hoe je als mens in het leven staat......
    Hahaha dank je. Denken aan mijn toekomst hè. Wat doe jij eigenlijk..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  9. #99
    Krulletjessssss

    Reacties
    841
    05-01-2011

    Hahahaa, moest echt lachen!

    Maar goed, hoort bij het leven toch! Als je echt niet met die gedachten kan leven
    kan je er beter niet aan beginnen hahaha!

    Uw vuile was niet buiten hangen.


  10. #100
    RCA LA GRANDE STORIA

    Reacties
    1.202
    31-01-2010

    Citaat Geplaatst door Aardigemeid26 Bekijk reactie
    Ik heb liever dochters dan zonen later. Wat heb je aan jongens. Meisjes helpen tenminste mee in het huishouden. Jongens zijn moeilijker dan meisjes. Jongens komen vaak laat thuis. Ik zie het bij mijn tante die elke avond bijna gek wordt als mijn neef te laat thuis komt.
    dochter zijn veel moielijker jullie vrouwen vinden het niet erg als je dochter een vriendje heeft , verliefd , date sterker nog jullie gaan vragen is hij leuk ? hoe ziet hij eruit ? ....dochters komen ook laat thuis vooral deze generatie , maar 10 procent van dochters draagt correcte hijaab en zo kan ik doorgaan ... liever een zoontje
    Citaat Geplaatst door Chineesss Bekijk reactie
    Hahaha dank je. Denken aan mijn toekomst hè. Wat doe jij eigenlijk..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    niet flirten in mijn topic zie je dat bedoel ik met dochters gelijk oohhh wat leuk wat doe jij eigenlijk gelijk ze3ma die interesse tonen en hopen op een leuke gesprek
    Citaat Geplaatst door Marrakchia- Bekijk reactie
    Hahahaa, moest echt lachen!

    Maar goed, hoort bij het leven toch! Als je echt niet met die gedachten kan leven
    kan je er beter niet aan beginnen hahaha!
    jaaa man wordt echt moeilijk
    Citaat Geplaatst door Afedja7-020 Bekijk reactie
    Als ik het zo lees lijkt het erop alsof je zelf van je dochter wil 'genieten'.
    Zieke gozer jij.
    hoe kom je daar nou bij ?? ik heb nergens gezegd dat ik mijn eigen dochter ga verkrachten ye rare gozer

  11. #101
    Krulletjessssss

    Reacties
    841
    05-01-2011



    Enige oplossing ; zelfstudie.. Je geeft der les thuis
    en je zorg er gewoon voor dat ze niet meer naar buiten kan of mag
    geen internet, geen mobiel, tralies voor haar raam..

    Amiesh mafia!

    Uw vuile was niet buiten hangen.


  12. #102
    Bijna Lid

    Reacties
    1.679
    18-01-2013

    Citaat Geplaatst door transporter2010 Bekijk reactie
    dochter zijn veel moielijker jullie vrouwen vinden het niet erg als je dochter een vriendje heeft , verliefd , date sterker nog jullie gaan vragen is hij leuk ? hoe ziet hij eruit ? ....dochters komen ook laat thuis vooral deze generatie , maar 10 procent van dochters draagt correcte hijaab en zo kan ik doorgaan ... liever een zoontje


    niet flirten in mijn topic zie je dat bedoel ik met dochters gelijk oohhh wat leuk wat doe jij eigenlijk gelijk ze3ma die interesse tonen en hopen op een leuke gesprek


    jaaa man wordt echt moeilijk


    hoe kom je daar nou bij ?? ik heb nergens gezegd dat ik mijn eigen dochter ga verkrachten ye rare gozer
    Feit is dat jongens moeilijker zijn dan meisjes. Ik weet niet of je het weet. Jongens daten ook, jongens hebben ook vriendinnetjes. Het is ook voor de jongens haraam en niet alleen voor de meisjes. Vrouwenhater die je bent. Moge Allah jou leiden.

  13. #103
    RCA LA GRANDE STORIA

    Reacties
    1.202
    31-01-2010

    Citaat Geplaatst door Aardigemeid26 Bekijk reactie
    Feit is dat jongens moeilijker zijn dan meisjes. Ik weet niet of je het weet. Jongens daten ook, jongens hebben ook vriendinnetjes. Het is ook voor de jongens haraam en niet alleen voor de meisjes. Vrouwenhater die je bent. Moge Allah jou leiden.
    ja dat ontken ik niet bij een jongen is het ook haram doet ook pijn maar wel minder een jongen kan niet gebruikt worden een meisje wel en ik ben geen vrouwenhater jij begrijpt het verkeerd en wil je zeggen dat ik geen gelijk heb over wat ik zei met moeders ??vooral in deze tijd jullie lopen naast jullie moeder in jeans , legging make up en ze zeggen er niks van dat zie je elke dag

  14. #104
    Bijna Lid

    Reacties
    1.679
    18-01-2013

    Citaat Geplaatst door transporter2010 Bekijk reactie
    ja dat ontken ik niet bij een jongen is het ook haram doet ook pijn maar wel minder een jongen kan niet gebruikt worden een meisje wel en ik ben geen vrouwenhater jij begrijpt het verkeerd en wil je zeggen dat ik geen gelijk heb over wat ik zei met moeders ??vooral in deze tijd jullie lopen naast jullie moeder in jeans , legging make up en ze zeggen er niks van dat zie je elke dag
    Jongens kunnen ook gebruikt worden door meisjes. Niet alle meiden dragen leggings. Niet iedereen over een kam scheren. Als je een goed verstand had dan zou je dat ook niet doen en weten dat niet elke mens hetzelfde is.

  15. #105
    Elhamdoulillah.

    Reacties
    4.490
    29-07-2011

    Citaat Geplaatst door transporter2010 Bekijk reactie
    dochter zijn veel moielijker jullie vrouwen vinden het niet erg als je dochter een vriendje heeft , verliefd , date sterker nog jullie gaan vragen is hij leuk ? hoe ziet hij eruit ? ....dochters komen ook laat thuis vooral deze generatie , maar 10 procent van dochters draagt correcte hijaab en zo kan ik doorgaan ... liever een zoontje


    niet flirten in mijn topic zie je dat bedoel ik met dochters gelijk oohhh wat leuk wat doe jij eigenlijk gelijk ze3ma die interesse tonen en hopen op een leuke gesprek


    jaaa man wordt echt moeilijk


    hoe kom je daar nou bij ?? ik heb nergens gezegd dat ik mijn eigen dochter ga verkrachten ye rare gozer
    Hahaha ik flirt niet. Ik was echt geïnteresseerd naar wat hij studeert en/of werk verricht.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk