1. #181
    MVC Lid

    Reacties
    43
    15-08-2013

    Wat speel je dan? Pokemon go?

  2. #182
    MVC Lid

    Reacties
    5
    19-11-2015

    wie speelt GTA V online pm of plaats je psn account. vanavond online

  3. #183
    The story continues.

    Reacties
    300
    01-12-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ar7al Bekijk reactie
    Wat speel je dan? Pokemon go?
    Nee man, die heb ik al uitgespeeld

    GTA V FIFA

  4. #184
    MVC Lid

    Reacties
    1.698
    16-04-2013

    Wat vinden jullie van die battlefield 1 beta. Worth it?


  5. #185
    MVC Lid

    Reacties
    49
    28-08-2012

    Salamou alaikoum allen,

    Wat is jullie moeilijkste trophy/plat geweest tot nu toe (eentje waar jullie echt voor moest strijden) en hoeveel ultra-rare trophies/plats hebben jullie?


  6. #186
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    Citaat Geplaatst door XGuardianAngelX Bekijk reactie
    Salamou alaikoum allen,

    Wat is jullie moeilijkste trophy/plat geweest tot nu toe (eentje waar jullie echt voor moest strijden) en hoeveel ultra-rare trophies/plats hebben jullie?

    Dbz xenovers

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  7. #187
    MVC Lid

    Reacties
    49
    28-08-2012

    Nice man, ultra-rare plat voor DBZ Xenoverse staat nu 4.80%

    Misschien had je 'm zelfs nog voor lager binnengesleept

  8. #188
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    Citaat Geplaatst door XGuardianAngelX Bekijk reactie
    Nice man, ultra-rare plat voor DBZ Xenoverse staat nu 4.80%

    Misschien had je 'm zelfs nog voor lager binnengesleept
    Ik ga nu kijken welke hoogste is

    Op ps staat ie op 0.3%
    Maar moet super meat boy nog platineren kom er niet aan toe
    En heel veel andere games nog veel achter gelaten op 80% save game kwijt

    Wat speel jij allemaal brada

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  9. #189
    MVC Lid

    Reacties
    49
    28-08-2012

    Citaat Geplaatst door Accelerator Bekijk reactie
    Ik ga nu kijken welke hoogste is

    Op ps staat ie op 0.3%
    Maar moet super meat boy nog platineren kom er niet aan toe
    En heel veel andere games nog veel achter gelaten op 80% save game kwijt

    Wat speel jij allemaal brada
    Netjes man, ik speel vooral veel fightgames, RPG/3rd person horror/adventures etc etc. Favo's zijn Resident Evil en Tekken. Ken je Max Payne 3? Heb 'm 2X uitgespeeld op HARD en HARDCORE en vond 't genoeg zo.
    Het spel heeft 1 trophy " the shadows rushed me 0.87% ultra rare) dat houdt in dat je het spel hebt uitgespeeld op New York Minute Hardcore oftewel: 1X dood is helemaal overnieuw beginnen ook al zit je in het laatste hoofdstuk (te waanzinnig voor woorden dus)
    Ik maak een diepe buiging voor mensen die deze game platten(0.79%) + GT 5 (0.82%), en Wipe Out HD (1.17%)

    Mijn beste plat is fifa street (1.22%)

  10. #190
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    Citaat Geplaatst door XGuardianAngelX Bekijk reactie
    Netjes man, ik speel vooral veel fightgames, RPG/3rd person horror/adventures etc etc. Favo's zijn Resident Evil en Tekken. Ken je Max Payne 3? Heb 'm 2X uitgespeeld op HARD en HARDCORE en vond 't genoeg zo.
    Het spel heeft 1 trophy " the shadows rushed me 0.87% ultra rare) dat houdt in dat je het spel hebt uitgespeeld op New York Minute Hardcore oftewel: 1X dood is helemaal overnieuw beginnen ook al zit je in het laatste hoofdstuk (te waanzinnig voor woorden dus)
    Ik maak een diepe buiging voor mensen die deze game platten(0.79%) + GT 5 (0.82%), en Wipe Out HD (1.17%)

    Mijn beste plat is fifa street (1.22%)


    Hahaha ik ook broer zelfde genre ja max payne 3 had zo rare vibe
    Deadspace 2 en 3 hebben zelfde soort trophy deel 1 heb ik platinum ma 2 en 3 zijn 3iyek

    RE 4 had ik bijna 100%

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  11. #191
    MVC Lid

    Reacties
    49
    28-08-2012

    Citaat Geplaatst door Accelerator Bekijk reactie
    Hahaha ik ook broer zelfde genre ja max payne 3 had zo rare vibe
    Deadspace 2 en 3 hebben zelfde soort trophy deel 1 heb ik platinum ma 2 en 3 zijn 3iyek

    RE 4 had ik bijna 100%
    Goed bezig bro, bikkel haha

    Ja man, Max Payne 3 is een spel waar je echt voor moet gaan zitten en de aankomende MAANDEN niets anders dan dat spelen wil je die plat eventueel halen.
    Dead space is ook niet verkeerd en vooral deel 2 heeft een diff rating van 8/10...gaat tijd in zitten man.

  12. #192
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    Citaat Geplaatst door XGuardianAngelX Bekijk reactie
    Goed bezig bro, bikkel haha

    Ja man, Max Payne 3 is een spel waar je echt voor moet gaan zitten en de aankomende MAANDEN niets anders dan dat spelen wil je die plat eventueel halen.
    Dead space is ook niet verkeerd en vooral deel 2 heeft een diff rating van 8/10...gaat tijd in zitten man.
    Moest nog 1 trophy van ds 2 man
    Hardcore game complete dat is maar 3x mogen saven en als je dood gaat begin je vanwaar je gesaved hebt.

    Als een game aantrekt dan ga ik tot het eind zeg eerlijk

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  13. #193
    MVC Lid

    Reacties
    49
    28-08-2012

    Citaat Geplaatst door Accelerator Bekijk reactie
    Moest nog 1 trophy van ds 2 man
    Hardcore game complete dat is maar 3x mogen saven en als je dood gaat begin je vanwaar je gesaved hebt.

    Als een game aantrekt dan ga ik tot het eind zeg eerlijk
    Zieke shit. Safi, maak maar af zou ik zeggen ja toch
    Ja man, heel herkenbaar en heb ik ook hoor. Als je er eenmaal voorgaat, wil je het ook fnishen hoe zwaar/tijdrovend het ook kan zijn.

  14. #194
    MVC Lid

    Reacties
    182
    28-06-2005

    Iemand een ps4 pro in huis? Merken jullie verschil?

  15. #195
    MVC Lid

    Reacties
    43
    15-08-2013

    Citaat Geplaatst door yassin1988 Bekijk reactie
    Iemand een ps4 pro in huis? Merken jullie verschil?
    Yo Yassin, bevalt goed man! Ik heb em pas binnen en heb een 4K Lg oled tv "55inch" en het ziet er echt veel beter uit. Vooral met HDR aan. Het beter beeld gaat alleen wel ten koste van de input lag... Merk zelf geen verschil.