Ghimaartje aanwezig!

Reacties
    27-08-2013

Al dat gepest enz

Waardoor kids aan zelfmoord denken en niet naar school meer willen gaan ..

Gaan mijn toekomstige kinderen (meisje en jongen) op kickboks slash thai boks!

Blijft iemand je peste of slaan? Pop m in the eye!! *bam*
    “Love is always patient and kind. It is never jealous. Love is never boastful or conceited. It is never rude or selfish. It does not take offense and is not resentful. Love takes no pleasure in other people’s sins, but delights in the truth. It is always ready to excuse, to trust, to hope, and to endure whatever comes.” ...

MVC Lid

Reacties
    04-02-2011

Goedzo, dat is vooral voor meisjes belangrijk.

Als ik dochters heb zou ik dat ook doen, dan weet ik tenminste dat ze zichzelf kunnen verdedigen tegen handtastelijke jongens.

Ghimaartje aanwezig!

Reacties
    27-08-2013

Ook oa belangrijk!

Of van die vieze rasisten!!

Helemaal klaar mee!!
    “Love is always patient and kind. It is never jealous. Love is never boastful or conceited. It is never rude or selfish. It does not take offense and is not resentful. Love takes no pleasure in other people’s sins, but delights in the truth. It is always ready to excuse, to trust, to hope, and to endure whatever comes.” ...

Meerdere gebruikers!

Reacties
    09-06-2007

Helemaal gelijk. Zodra mijn kleine meid wat groter is gaat ze meteen op kickboks.

I thank Allah for opening my eyes. For the rest of my life, I'll be with you..

Ghimaartje aanwezig!

Reacties
    27-08-2013

Aanpakken die kinderen!

MVC Lid

Reacties
    25-04-2012

hahah
    ik laat ze op kung fu gaan of kendo

Ghimaartje aanwezig!

Reacties
    27-08-2013

Citaat Geplaatst door LotusEvoraS Bekijk reactie
    hahah
    ik laat ze op kung fu gaan of kendo
    nooit gehoord van kendo
    but it sounds fierce!

MVC Lid

Reacties
    25-04-2012

wollah toen ik klein was droomde ik om die 2 vechhtssport te doen
    eerlijk gezegd nu ook. zowiezo mijn kinderem op kung fu of kendo anders material artist