Poll resultaten: Mijn hoofdoorzaak van het nog niet getrouwd zijn is:

Stemmers
9. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik tref echt niemand

    2 22,22%
  • Ik ben te kieskeurig

    1 11,11%
  • Ik ben te angstig/onzeker

    1 11,11%
  • Andere mensen bellemeren mij om te trouwen

    2 22,22%
  • Anders....

    3 33,33%
  1. #1636
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door jenesaispas Bekijk reactie
    @eriffi
    Hij. Wilde vreemd gaan en had hem heterdaadbetrapt. Hij is daarna wel erg veranderd enorme spijt betuigdt... We hadden het goed gemaakt.... Maar dan denk ik er soms aan en dan denk ik wat ik doe mezelf aan... Het knaagt nog steeds aan me...
    Dat is wel heftig . Laat hem weten dat je er eigenlijk geen vertrouwen meer in hebt. Dan kunnen jullie beide verder.

  2. #1637
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-11-2014

    @eriffi dat hebben we ook gedaan maar hij blijft maar terugkomen en als je toch om een persoon geeft is dat soms lastig..

  3. #1638
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door jenesaispas Bekijk reactie
    @eriffi dat hebben we ook gedaan maar hij blijft maar terugkomen en als je toch om een persoon geeft is dat soms lastig..
    Nou ja, als dat het geval is, komt wellicht de spreekwoordelijke gezegde '' iedereen verdient een (tweede) kans'' van te pas.
    salaat istikhara biedt wellicht een uitkomst.

  4. #1639

  5. #1640
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Salaam een vraag aan de dames, hoe zou een man dat volgens jullie moeten doen, een vrouw via de moskee aanspreken? Hoe gaat dat in zijn werk want ik zou niet weten hoe ik dan zo'n dame zou moeten aanspreken en uberhaupt hoe ik ze zou moeten zien aangezien ze via een andere ingang de moskee in en uitkomen. Reactie graag via pm maar gewoon publiek mag ook

  6. #1641
    MVC Lid

    Reacties
    20
    15-02-2009

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Mohamed ben bang van wel of aanbod en vraag bereiken elkaar niet....
    ik denk dat het ook een kwestie is van vraag en aanbod. Online kom je elkaar wel tegen maar dan heb je eerder te maken met ego's dan met echte mensen. Ik vind het wel een gemiste kans dat de moskeen hier niets mee doen. Eigenlijk zouden zij vraag en aanbod bij elkaar kunnen brengen en de mogelijkheid bieden om een ander op een islamitisch verantwoorde manier te kunnen leren kennen

  7. #1642
    ♥♥Islam♥♥

    Reacties
    260
    09-04-2012

    Ben ook steeds nog niet getrouwd
    Maar ik vertrouw Allah subhana wa tala
    ♥D♥J♥O♥E♥W♥A♥I♥R♥I♥Y♥Y♥A

  8. #1643
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Salam o Alaikoem lieve topic bezoekers.

    Hoe is het jullie?

    En hoe is het met de ezma?
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  9. #1644
    MVC Lid

    Reacties
    70
    05-06-2015

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Salam o Alaikoem lieve topic bezoekers.

    Hoe is het jullie?

    En hoe is het met de ezma?
    Ba9i majwejti? El azma ghier kadzid 9ali 3a9li. Ahahahahaha
    Suzuki GSX-R to Yamaha R6.

  10. #1645
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door LadyRiderx Bekijk reactie
    Ba9i majwejti? El azma ghier kadzid 9ali 3a9li. Ahahahahaha
    Ba9i

    Allatif ila ken mezel kej zied

    Allah i dawi el7aal
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  11. #1646
    MVC Lid

    Reacties
    70
    05-06-2015

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Ba9i

    Allatif ila ken mezel kej zied

    Allah i dawi el7aal
    Ahahaha, sghan 9olek a bent nass, elmoktab ghaywaslek 7tal 3and yedek ida kan 3andek mekteb 3and raby le7bib. Ntina 3mel ghier tawil delkhair o d3i o raby ikemel belghair In Shaa Allah!
    Suzuki GSX-R to Yamaha R6.

  12. #1647
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door LadyRiderx Bekijk reactie
    Ahahaha, sghan 9olek a bent nass, elmoktab ghaywaslek 7tal 3and yedek ida kan 3andek mekteb 3and raby le7bib. Ntina 3mel ghier tawil delkhair o d3i o raby ikemel belghair In Shaa Allah!
    Amien a djeblia djelna

    Lil muslimien djami3en
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  13. #1648
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Salaam een vraag aan de dames, hoe zou een man dat volgens jullie moeten doen, een vrouw via de moskee aanspreken? Hoe gaat dat in zijn werk want ik zou niet weten hoe ik dan zo'n dame zou moeten aanspreken en uberhaupt hoe ik ze zou moeten zien aangezien ze via een andere ingang de moskee in en uitkomen. Reactie graag via pm maar gewoon publiek mag ook
    In de moskee zou ik als man zijnde zodra je iemand ziet waarvan je denkt zij lijkt mij echt een leuke vrouw, iemand van jouw vrouwelijke familieleden op haar afsturen en informatie laten inwinnen of ze open staat voor een huwelijk.

    En op straat kun je ook echt wel iemand op een nette manier aanspreken. Wel even filteren of ze er volwassen genoeg uitziet want je blijft altijd wel dames ertussen hebben die niet gewoon netjes kunnen reageren.

    Mohim gewoon altijd proberen op een nette manier i koen elghair inscha Allah

    Alles beter dan niks doen
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  14. #1649
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    -

  15. #1650
    MVC Lid

    Reacties
    16
    20-08-2017

    Nog volop crises haha...
    Hoe is het met jouw zoektocht?

    Ik vind het iig lastig in onze gemeenschap
    om met betrouwbare personen in contact te komen.

    De moskee zou een intermediaire functie kunnen hebben maar dan wel georganiseerd.