Poll resultaten: Mijn hoofdoorzaak van het nog niet getrouwd zijn is:

Stemmers
9. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik tref echt niemand

    2 22,22%
  • Ik ben te kieskeurig

    1 11,11%
  • Ik ben te angstig/onzeker

    1 11,11%
  • Andere mensen bellemeren mij om te trouwen

    2 22,22%
  • Anders....

    3 33,33%
  1. #166
    gwn ik

    Reacties
    1.926
    19-10-2008

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    Iedere keer wel wat, heb t allemaal wel meegemaakt

    Ga ik jullie verder niet mee lastig vallen...

    Mohim ik stap uit je topic, ik heb mijn mening verkondigd.. Nou mag de rest... Is niet de bedoeling om te aanwezig te zijn

    Good luck
    Je bent toch anoniem?
    Allahoemma innaka 3affoewwoen toeh’ibboe al-3afwa faa3foe ‘anna.

  2. #167
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    Iedere keer wel wat, heb t allemaal wel meegemaakt

    Ga ik jullie verder niet mee lastig vallen...

    Mohim ik stap uit je topic, ik heb mijn mening verkondigd.. Nou mag de rest... Is niet de bedoeling om te aanwezig te zijn

    Good luck
    Lastig vallen? We zouden er ook van kunnen leren...
    Niks mis mee je aanwezigheid, hamdoelah normale beschaafde reacties waaruit we toch wel iets halen hoor!
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  3. #168
    gwn ik

    Reacties
    1.926
    19-10-2008

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Niet te hard roepen, want dit is echt zeldzaam.

    Nee echt ik heb er echt waardering voor dat jullie gereageerd hebben en serieus meedenken. En dit allemaal op een nette manier. Dit is de eerste keer dat in een topic beschaafd tegen elkaar gesproken wordt, zonder haat en gescheld.

    Mijn dank hiervoor.
    Ik kwam al jaren niet meer op Marokko.nl omdat er altijd gescholden en gevloekt werd. Dit is ook voor mij de eerste vreedzame topic...
    Allahoemma innaka 3affoewwoen toeh’ibboe al-3afwa faa3foe ‘anna.

  4. #169
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door L3007 Bekijk reactie
    Ik kwam al jaren niet meer op Marokko.nl omdat er altijd gescholden en gevloekt werd. Dit is ook voor mij de eerste vreedzame topic...
    Goed he! Hamdoelah

    Fien koenti?
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  5. #170
    gwn ik

    Reacties
    1.926
    19-10-2008

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Goed he! Hamdoelah

    Fien koenti?
    Imta? Daba? oula mni makentch ken dgoul marokko.nl?
    Allahoemma innaka 3affoewwoen toeh’ibboe al-3afwa faa3foe ‘anna.

  6. #171
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door L3007 Bekijk reactie
    Imta? Daba? oula mni makentch ken dgoul marokko.nl?
    haha la daba ik stond er alleen voor een hele tijd. Maar Ghair vond het leuk om ook de mannen hun kant van het verhaal te horen. Ik heb nog geen oplossing.....

    Nog maar een nachtje over slapen, dromen over mijn scenario's!

    Insch'Allah wordt iedereen in deze topic met een huwelijkswens dit jaar nog voorzien van een partner!!
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  7. #172
    gwn ik

    Reacties
    1.926
    19-10-2008

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    haha la daba ik stond er alleen voor een hele tijd. Maar Ghair vond het leuk om ook de mannen hun kant van het verhaal te horen. Ik heb nog geen oplossing.....

    Nog maar een nachtje over slapen, dromen over mijn scenario's!

    Insch'Allah wordt iedereen in deze topic met een huwelijkswens dit jaar nog voorzien van een partner!!
    Haha ja sorry ik was druk. En ookal ik heb niets meer te zeggen eigenlijk. Ik wilde ook graag de kant van de mannen horen. Alhoewel het maar een paar zijn.

    Men fomak rabbi!! Amine!
    Allahoemma innaka 3affoewwoen toeh’ibboe al-3afwa faa3foe ‘anna.

  8. #173
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door L3007 Bekijk reactie
    Haha ja sorry ik was druk. En ookal ik heb niets meer te zeggen eigenlijk. Ik wilde ook graag de kant van de mannen horen. Alhoewel het maar een paar zijn.

    Men fomak rabbi!! Amine!
    Maar wel een paar uitgesproken leden, hebben we wel iets aan. Zoals je leest hebben hun het ook niet makkelijk. Men treft de verkeerde en het beeld van de crisis wordt alleen maar erger. Zou dit demotiveren? Ik vergelijk het met solliciteren, ik heb heb de moed allang opgegeven na al die afwijzingen. Dan maar genoegen nemen met minder en het werk blijven doen dat je al doet. Zou het zo ook met de huwelijkmarkt gaan. Eerst wil je wat je waard ben, gezien je studie/cv etc. Maar omdat je merkt dat het crisis is en veel afwijzingen ontvangt denk je ja dan moet ik gaan voor minder.

    Dilemma
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    Citaat Geplaatst door L3007 Bekijk reactie
    Je bent toch anoniem?
    je weet maar nooit

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Lastig vallen? We zouden er ook van kunnen leren...
    Niks mis mee je aanwezigheid, hamdoelah normale beschaafde reacties waaruit we toch wel iets halen hoor!
    shokran
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  10. #175
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    je weet maar nooit



    shokran
    3afwan....dus je laat niks los over jouw ervaringen? Ook niet gewoon een klein beetje zonder dat je je dekmantel verliest?
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  11. #176
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door Zwakkeling_ Bekijk reactie
    heb over je reactie heen gekeken.

    Maar zoals ik al tegen de andere broeder zei, de schaamte zit er in dus ik zou het nooit doen. Gair in shaa Allaah
    Hoe oud ben jij?
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    3afwan....dus je laat niks los over jouw ervaringen? Ook niet gewoon een klein beetje zonder dat je je dekmantel verliest?
    ik heb in mijn geplaatste reacties al her en der wat ervaringen geplaatst die uit mijn eigen ervaringen komen. en het is niet zo dat ik een dekmantel wil of bang ben dat er iets naar buiten komt ofzo.. ik heb me niets om voor te schamen, alleen ben ik gewoon niet zo'n goeie babbelaar

    Citaat Geplaatst door Zwakkeling_ Bekijk reactie
    Inderdaad, toch verwacht men in de realiteit vele meer dan alleen deen. Maar gair, komt wel goed zeker
    Khayr inshaAllah
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  13. #178
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    ik heb in mijn geplaatste reacties al her en der wat ervaringen geplaatst die uit mijn eigen ervaringen komen. en het is niet zo dat ik een dekmantel wil of bang ben dat er iets naar buiten komt ofzo.. ik heb me niets om voor te schamen, alleen ben ik gewoon niet zo'n goeie babbelaar





    Khayr inshaAllah
    Niet zo bescheiden joh, je kan wel babbelen.
    Maar gatrek, alles mag niks moet en idd je hebt al best veel losgelaten
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  14. #179
    gwn ik

    Reacties
    1.926
    19-10-2008

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Maar wel een paar uitgesproken leden, hebben we wel iets aan. Zoals je leest hebben hun het ook niet makkelijk. Men treft de verkeerde en het beeld van de crisis wordt alleen maar erger. Zou dit demotiveren? Ik vergelijk het met solliciteren, ik heb heb de moed allang opgegeven na al die afwijzingen. Dan maar genoegen nemen met minder en het werk blijven doen dat je al doet. Zou het zo ook met de huwelijkmarkt gaan. Eerst wil je wat je waard ben, gezien je studie/cv etc. Maar omdat je merkt dat het crisis is en veel afwijzingen ontvangt denk je ja dan moet ik gaan voor minder.

    Dilemma
    Hier haal je een heel goed voorbeeld aan. Ik ben 1,5 jaar geleden HBO afgestudeerd. En vanaf het begin met solliciteren heb ik me niet blindgestaard op HBO-banen, kortom omdat dit niet haalbaar is in deze tijd. Ik werk momenteel onder mijn niveau omdat ik arbeidsactief wil blijven. Op 1 vacature komen 300 sollicitaties binnen, zie daar maar eens tussen te komen. Zo ook met de ideale prins op het witte paard, die bestaat ook niet. Niets is perfect en je moet het beste maken met wat je toekomt. Ik denk dat het ook aan mijn karakter ligt, ik ben niet een veeleisend persoon en zeg alhamdoulilah met wat ik in mijn handen krijg. Dit omdat alles een reden heeft.

    Daarnaast is mijn waarde niet te meten met een studie of cv of wat ik persoonlijk in het leven bereikt heb. Datgene wat ik waard ben, is het karakter die ik heb. Daarom is karakter en geloof mijn meetpijl wanneer ik met iemand wil trouwen.

    Wat is minder? Ik kan mensen alleen als minder zien, wanneer ze liegen, liegen, liegen, bedriegen, met slechte dingen bezig zijn etc. Ik zie een persoon niet als minder omdat hij minder of weinig materiële zaken voor elkaar heeft in deze wereld. Ik hecht daar geen waarde aan.
    Allahoemma innaka 3affoewwoen toeh’ibboe al-3afwa faa3foe ‘anna.

  15. #180
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door L3007 Bekijk reactie
    Hier haal je een heel goede voorbeeld aan. Ik ben 1,5 jaar geleden HBO afgestudeerd. En vanaf het begin met solliciteren heb ik me niet blindgestaard op HBO-banen, kortom omdat dit niet haalbaar is in deze tijd. Ik werk momenteel onder mijn niveau omdat ik arbeidsactief wil blijven. Op 1 vacature komen 300 sollicitaties binnen, zie daar maar eens tussen te komen. Zo ook met de ideale prins op het witte paard, die bestaat ook niet. Niets is perfect en je moet het beste maken met wat je toekomt. Ik denk dat het ook aan mijn karakter ligt, ik ben niet een veeleisend persoon en zeg alhamdoulilah met wat ik in mijn handen krijg. Dit omdat alles een reden heeft.

    Daarnaast is mijn waarde niet te meten met een studie of cv of wat ik persoonlijk in het leven bereikt heb. Datgene wat ik waard ben, is het karakter die ik heb. Daarom is karakter en geloof mijn meetpijl wanneer ik met iemand wil trouwen.

    Wat is minder? Ik kan mensen alleen als minder zien, wanneer ze liegen, liegen, liegen, bedriegen, met slechte dingen bezig zijn etc. Ik zie een persoon niet als minder omdat hij minder of weinig materiële zaken voor elkaar heeft in deze wereld. Ik hecht daar geen waarde aan.
    Ja ik ook, ongeveer zelfde verhaal maar daar lig ik eerlijk niet zo wakker van ben niet uit op carrière als ik het vgz iedere maand maar kan betalen.

    Hoe kan het dat iemand met zo weinig eisen, open houding, mooie leeftijd nog niet getrouwd is?
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her