Poll resultaten: Mijn hoofdoorzaak van het nog niet getrouwd zijn is:

Stemmers
9. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik tref echt niemand

    2 22,22%
  • Ik ben te kieskeurig

    1 11,11%
  • Ik ben te angstig/onzeker

    1 11,11%
  • Andere mensen bellemeren mij om te trouwen

    2 22,22%
  • Anders....

    3 33,33%
  1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    153
    20-06-2013

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Oh omdat je zei Europese norm dacht ik okee die dames hebben moeilijk zit en doen vanwege je wat oudere leeftijd.

    25 is nog piep (voor mannen dan he!) In Belgie zijn jullie er al vroeg bij. Maar als ik het zo lees kun je nooit vroeg genoeg beginnen met zoeken. Ghair insch'Allah komt nog wel.
    piep voor mensen die eigenlijk niet hoeven te trouwen omdat ze zich laten gaan bij de nederlandse dames.

    Incha Allah, voor ons allemaal!

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    153
    20-06-2013

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Denk je echt daar dan aan?
    Dan zal ik je nog harder laten schrikken sommige beginnen al op hun 13de
    jawel daar ben ik me van bewust, dat is 1 vd grootste de reden van de crisis, maar die worden normaal al eerder weggefilterd in de zoekproces.

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    Citaat Geplaatst door Resilient Bekijk reactie
    Ja daarom hoe jonger hoe beter. Als iemand al ver in de 20 is heb je de schrik van die heeft al met zoveel mensen gesproken etc.
    Als je al schrikt van gesprekken die dames hebben gehad, zal je t nog erg zwaar krijgen..
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  4. #154
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    [QUOTE=Resilient;120177311]piep voor mensen die eigenlijk niet hoeven te trouwen omdat ze zich laten gaan bij de nederlandse dames.

    Incha Allah, voor ons allemaal![/QUOT
    Nee voor Marokkaanse begrippen ben je dan als man nog jong. Ik zou zeggen begin zo vroeg mogelijk met zoeken je leest hoe moeilijk het is, dus je bent goed op weg!
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  5. #155
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door Resilient Bekijk reactie
    jawel daar ben ik me van bewust, dat is 1 vd grootste de reden van de crisis, maar die worden normaal al eerder weggefilterd in de zoekproces.
    Gelukkig maar want anders werd de crisis een faillissement. Als we alle fouten van de mannen en vrouwen uit het verleden zouden betrekken in ons zoek/vind proces kunnen we stoppen.
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    153
    20-06-2013

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    Als je al schrikt van gesprekken die dames hebben gehad, zal je t nog erg zwaar krijgen..
    Gesprekken thuis ok, gesprekken buiten niet ok Zwaar is het sowieso

  7. #157
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    Als je al schrikt van gesprekken die dames hebben gehad, zal je t nog erg zwaar krijgen..
    Maar dit blijkt wel een obstakel. Even niet over Resilient persoonlijk maar veel mannen zoeken naar een onbeschreven blad.
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    153
    20-06-2013

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Gelukkig maar want anders werd de crisis een faillissement. Als we alle fouten van de mannen en vrouwen uit het verleden zouden betrekken in ons zoek/vind proces kunnen we stoppen.
    niet alle fouten, maar wel uitgevoerde intieme momenten met ander geslacht. Tayyibona li tayyibaat. Mohim moge allah ons leiden en sabr geven.

  9. #159
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door Resilient Bekijk reactie
    niet alle fouten, maar wel uitgevoerde intieme momenten met ander geslacht. Tayyibona li tayyibaat. Mohim moge allah ons leiden en sabr geven.
    Amien op je doua!

    dat zijn allemaal persoonlijke zaken die de een wel kan vergeven en de ander niet. Maar het is verstandig inderdaad om je selectie daarop te baseren als jij van jezelf weet dat dit van uiterst belang is in jouw huwelijk. Daarom gaf ik ook eerder in mijn topic aan dat naast het geloof we ook te maken hebben met ons gevoel en verstand.
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Maar dit blijkt wel een obstakel. Even niet over Resilient persoonlijk maar veel mannen zoeken naar een onbeschreven blad.
    Voor mij is dat geen obstakel...als er maar eerlijkheid is. Dat is voor mij belangrijkste.
    Niemand is perfect.
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  11. #161
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    Voor mij is dat geen obstakel...als er maar eerlijkheid is. Dat is voor mij belangrijkste.
    Niemand is perfect.
    Waar loop jij tegenaan in jouw zoektocht?
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    171
    30-10-2013

    In belgië zijn er veel praktiserende zusters, zusters die niet willen werken, zusters zonder verleden etc. Ze zijn er, geloof mij, je moet ze gewoon zien te bereiken..gair in shaa Allaah

  13. #163
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    [QUOTE=Zwakkeling_;120177569]In belgië zijn er veel praktiserende zusters, zusters die niet willen werken, zusters zonder verleden etc. Ze zijn er, geloof mij, je moet ze gewoon zien te bereiken..gair in shaa Allaah[/]

    Ik wilde net roepen waaaar zijn de dames gebleven in mijn topic!! Maar daar ben je al

    Zwakkeling, kun jij Resilient een tip geven in zijn zoektocht?
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Waar loop jij tegenaan in jouw zoektocht?
    Iedere keer wel wat, heb t allemaal wel meegemaakt

    Ga ik jullie verder niet mee lastig vallen...

    Mohim ik stap uit je topic, ik heb mijn mening verkondigd.. Nou mag de rest... Is niet de bedoeling om te aanwezig te zijn

    Good luck
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  15. #165
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door Zwakkeling_ Bekijk reactie
    Haha hier ben ik. vooral mannen hier, maar s goed om de kant van de mannen te horen.

    Vooral geduld hebben. Ookal heb je al veel moeite gedaan, niet opgeven en blijven doorgaan. Wanneer Allah ht wil, kom je de juiste onverwacht tegen. Ik zou je zus ofzo laten rondkijken in haar vriendenkring of zij iemand kennen en zeker moskeeën bezoeken, daar vindt je veel zusters.
    Niet te hard roepen, want dit is echt zeldzaam.

    Nee echt ik heb er echt waardering voor dat jullie gereageerd hebben en serieus meedenken. En dit allemaal op een nette manier. Dit is de eerste keer dat in een topic beschaafd tegen elkaar gesproken wordt, zonder haat en gescheld.

    Mijn dank hiervoor.
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her