MVC Lid

Reacties
    4.324
    11-01-2009

Citaat Geplaatst door jenesaispas Bekijk reactie
    @eriffi
    Hij. Wilde vreemd gaan en had hem heterdaadbetrapt. Hij is daarna wel erg veranderd enorme spijt betuigdt... We hadden het goed gemaakt.... Maar dan denk ik er soms aan en dan denk ik wat ik doe mezelf aan... Het knaagt nog steeds aan me...
    Dat is wel heftig . Laat hem weten dat je er eigenlijk geen vertrouwen meer in hebt. Dan kunnen jullie beide verder.

MVC Lid

Reacties
    666
    24-11-2014

@eriffi dat hebben we ook gedaan maar hij blijft maar terugkomen en als je toch om een persoon geeft is dat soms lastig..

MVC Lid

Reacties
    4.324
    11-01-2009

Citaat Geplaatst door jenesaispas Bekijk reactie
    @eriffi dat hebben we ook gedaan maar hij blijft maar terugkomen en als je toch om een persoon geeft is dat soms lastig..
    Nou ja, als dat het geval is, komt wellicht de spreekwoordelijke gezegde '' iedereen verdient een (tweede) kans'' van te pas.
    salaat istikhara biedt wellicht een uitkomst.

MVC Lid

Reacties
    471
    12-08-2017

Salaam een vraag aan de dames, hoe zou een man dat volgens jullie moeten doen, een vrouw via de moskee aanspreken? Hoe gaat dat in zijn werk want ik zou niet weten hoe ik dan zo'n dame zou moeten aanspreken en uberhaupt hoe ik ze zou moeten zien aangezien ze via een andere ingang de moskee in en uitkomen. Reactie graag via pm maar gewoon publiek mag ook

MVC Lid

Reacties
    20
    15-02-2009

Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Mohamed ben bang van wel of aanbod en vraag bereiken elkaar niet....
    ik denk dat het ook een kwestie is van vraag en aanbod. Online kom je elkaar wel tegen maar dan heb je eerder te maken met ego's dan met echte mensen. Ik vind het wel een gemiste kans dat de moskeen hier niets mee doen. Eigenlijk zouden zij vraag en aanbod bij elkaar kunnen brengen en de mogelijkheid bieden om een ander op een islamitisch verantwoorde manier te kunnen leren kennen

♥♥Islam♥♥

Reacties
    241
    09-04-2012

Ben ook steeds nog niet getrouwd
    Maar ik vertrouw Allah subhana wa tala
    ♥D♥J♥O♥E♥W♥A♥I♥R♥I♥Y♥Y♥A

Verbannen

Reacties
    481
    29-08-2017

komt goed zuster op elke pot past een deksel