1. #1
    Finding Happiness!

    Reacties
    1.059
    21-05-2013

    Mijn man.

    [ Mijn man zou echt gelukkig worden met mij. Zo gelukkig dat hij na werktijd naar huis racet om mij te zien, en als hij de sleutel in het slot steek ik er al sta om de deur open te doen. Dan ontvang ik hem met een liefdevolle kus, ik vraag hem hoe zijn dag was. Hij mag op de bank zitten en ik trek zijn schoenen en sokken voor hem uit. Ik neem zijn jas aan en hang die op. Als het gebedstijd is kunnen we samen bidden, en anders kan hij zijn gemiste gebeden inhalen in zijn eentje. Dan geef ik hem een glas Marokkaanse thee en zet de tv voor hem aan. Ik ga verder de keuken in om het avond eten op te dienen. Na het eten ruim ik af en geef ik hem een handdoek om te gaan douchen. Ik leg zijn kleren, als hij naar buiten wilt, klaar en anders zijn huiskleren. Als hij thuis blijft wacht ik op de bank op hem om een filmpje te kijken. -En op de zondag om voetbal te kijken-. Ik ga naast hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borst. Verder ben ik stil, het enige wat ik hoor en voel is zijn ademhaling.

    Als hij naar buiten wilt wacht ik geduldig tot hij me mist en weer in mijn gezelschap wilt zijn. Als hij binnen komt vraag ik niet waar en met wie hij was. Dan maak ik Marokkaanse thee, ik leg wat snacks en nootjes op tafel en dan mag hij GTA-en. Als hij wilt doe ik mee.

    Ik zorg ervoor dat zijn kleren gewassen en gestreken zijn. Dat hij elke dag schone sokken aan heeft. Ik poets zijn schoenen als die vies zijn. Ik zorg ervoor dat zijn administratie in orde is. Ik zorg ervoor dat hij geen afspraken mist. Ik zorg ervoor dat als hij thuis komt het huis opgeruimd en vredig is. Wanneer hij behoefte heeft aan seksuele gemeenschap krijgt hij dat. Al maakt hij me om 4 uur in de nacht wakker.


    En in ruil daarvoor wil ik rust, respect, dat hij me niet slaat en dat hij me trouw is. ]

    Is dat veel gevraagd?

  2. #2
    Finding Happiness!

    Reacties
    1.059
    21-05-2013

    Ja dus. Beroerde mannen. Ik weet niet wat jullie willen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.723
    12-10-2011

    Neen zeker niet maar of jij die garantie zult krijgen is de vraagteken.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    123
    04-09-2013

    golden girl ben jij dan helaas bestaan zulke meiden niet.... en zulke mannen ook niet je hoeft maar 1 ding te vergeten en de pleuris breekt uit....

    Dawlat Al Islam Fi Al Iraq Wa Shaam !



    A Nasr Aw A Shahada Nantasir Aw Namoet


  5. #5
    Finding Happiness!

    Reacties
    1.059
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door vaderhartje Bekijk reactie
    Neen zeker niet maar of jij die garantie zult krijgen is de vraagteken.
    Ja dat is zo. Het hele huwelijk is een groot risico. Je weet nooit met wat voor persoon je te maken hebt pas als het te laat is.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.723
    12-10-2011

    Citaat Geplaatst door Mistake Bekijk reactie
    Ja dat is zo. Het hele huwelijks is een groot risico. Je weet nooit met wat voor persoon je te maken hebt pas als het te laat is.
    VoilĂ  je ben nog niet getrouwd of je hebt het al ontcijferd.

  7. #7
    Finding Happiness!

    Reacties
    1.059
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door vaderhartje Bekijk reactie
    VoilĂ  je ben nog niet getrouwd of je hebt het al ontcijferd.
    Haha, ik heb ervaring

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.723
    12-10-2011

    Citaat Geplaatst door Mistake Bekijk reactie
    Haha, ik heb ervaring
    Hahahaha anna m3aak!

  9. #9
    voorgoed weg

    Reacties
    9.872
    26-07-2011

    Ik stopte wanneer je zei dat je zijn sokken uit zal doen. Girl why? Hij is niet fysiek beperkt.

  10. #10
    voorgoed weg

    Reacties
    9.872
    26-07-2011

    Wil je een Stepford Wife zijn?

  11. #11
    Finding Happiness!

    Reacties
    1.059
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door vaderhartje Bekijk reactie
    Hahahaha anna m3aak!

    Citaat Geplaatst door KEKES Bekijk reactie
    Ik stopte wanneer je zei dat je zijn sokken uit zal doen. Girl why? Hij is niet fysiek beperkt.
    Mijn moeder is mijn grote voorbeeld. Mijn vader houdt onvoorwaardelijk veel van haar, en ik weet dat zij dat vroeger ook voor hem heeft gedaan.
    Citaat Geplaatst door BBITG Bekijk reactie
    Ik ben overtuigd..
    Daar ben ik onwijs blij door.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.723
    12-10-2011

    Citaat Geplaatst door KEKES Bekijk reactie
    Ik stopte wanneer je zei dat je zijn sokken uit zal doen. Girl why? Hij is niet fysiek beperkt.
    Das nog het minste dat 'je man verdiend' als hij tenminste bewust is van zijn oprechte liefde naar zijn vrouw toe.

  13. #13
    Finding Happiness!

    Reacties
    1.059
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door KEKES Bekijk reactie
    Wil je een Stepford Wife zijn?
    Als dat nodig is

  14. #14
    voorgoed weg

    Reacties
    9.872
    26-07-2011

    Citaat Geplaatst door vaderhartje Bekijk reactie
    Das nog het minste dat 'je man verdient' als hij tenminste bewust is van zijn oprechte liefde naar zijn vrouw toe.
    Dus hiermee toon je jouw liefde? Dan verschillen wij van definitie. Je kan gerust voor hem zorgen en hem in de watten zetten maar de sokken uit doen, die kan wel zichzelf uitkleden.

  15. #15
    voorgoed weg

    Reacties
    9.872
    26-07-2011

    Citaat Geplaatst door Mistake Bekijk reactie
    Als dat nodig is
    Oneindig veel respect naar je moeder toe. Maar nu zijn de tijden anders, en ben ik niet in staat om zijn stinkende sokke uit te doen als ik zelf ook heb gewerkt en gespoeid voor de kinderen en het eten.