1. #16
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Jeh sprookje

    Verstuurd van mijn Semsung
    nemo tenetur prodere se ipsum

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.723
    12-10-2011

    Citaat Geplaatst door KEKES Bekijk reactie
    Dus hiermee toon je jouw liefde? Dan hebben wij van definitie. Je kan gerust voor hem zorgen en hem in de watten zetten maar de sokken uit doen, die kan wel zichzelf uitkleden.
    Dat is 1 van de tekenen dat je hem inderdaad lief hebt,wat is er mis mee om zijn sokken uit te doen als hij zich neerploft in de zetel.
    En vraagt sorry schat ben zo moe,kan je even mijn sokken uit doen.

    Wat ga je antw nee doe het zelf? Dan betwijfel ik of er echter wel sprake is van oprechte liefde.

  3. #18
    Finding Happiness!

    Reacties
    1.059
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door KEKES Bekijk reactie
    Oneindig veel respect naar je moeder toe. Maar nu zijn de tijden anders, en ben ik niet in staat om zijn stinkende sokke uit te doen als ik zelf ook heb gewerkt en gespoeid voor de kinderen en het eten.
    Haha. Maar wij vrouwen kunnen het wel aan. We zijn sterke wezens
    Citaat Geplaatst door JabhatNusra Bekijk reactie
    golden girl ben jij dan helaas bestaan zulke meiden niet.... en zulke mannen ook niet je hoeft maar 1 ding te vergeten en de pleuris breekt uit....

    Ik besta toch? Geduld is de sleutel naar geluk. Als je zo ongeduldig bent dat je ruzie gaat maken om iets dat je vergeten bent is geluk ver te zoeken.

  4. #19
    Finding Happiness!

    Reacties
    1.059
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Mtiwiewest Bekijk reactie
    Jeh sprookje

    Verstuurd van mijn Semsung
    Ik leef niet in een sprookje. Dit is levensecht

  5. #20
    Married.

    Reacties
    5.157
    29-08-2012

    Citaat Geplaatst door KEKES Bekijk reactie
    Ik stopte wanneer je zei dat je zijn sokken uit zal doen. Girl why? Hij is niet fysiek beperkt.
    Hahah precies. Iewl, vies ventje als hij je zoiets laat doen. TS; Ga je ook daarna z'n voeten wassen, zoals ze de dat vroeger ook deden in Marokko?

  6. #21
    Finding Happiness!

    Reacties
    1.059
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door DRUG Bekijk reactie
    Hahah precies. Iewl, vies ventje als hij je zoiets laat doen. TS; Ga je ook daarna z'n voeten wassen, zoals ze de dat vroeger ook deden in Marokko?
    Nee dat niet. Hij wast ze tijdens het douchen zelf.

  7. #22
    Finding Happiness!

    Reacties
    1.059
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Afoortt Bekijk reactie
    ik denk dat dit alleen gebeurd in de beginfase als je net verliefd bent..
    Ik ben 2 jaar getrouwd geweest en ik was nauwelijks verliefd. Maar ik deed dat wel allemaal voor hem.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    530
    17-09-2013

    Sorry Ik vind het nogal te ver gaan wat je hierboven hebt beschreven

    Mijn man zou echt gelukkig worden met mij. Zo gelukkig dat hij na werktijd naar huis racet om mij te zien, en als hij de sluetel in het slot steek ik er al sta om de deur open te doen. Dan ontvang ik hem met een liefdevolle kus, ik vraag hem hoe zijn dag was. Hij mag op de bank zitten en ik trek zijn schoenen en sokken voor hem uit.

    Uuuuhh.. like what the fuck. Je bent met een man getrouwd hoop ik en niet met een kind?
    Ik neem zijn jas aan en hang die op.

    Hij weet neem ik aan ook waar de kapstok is??

    Dan geef ik hem een glas Marokkaanse thee en zet de tv voor hem aan. Ik ga verder de keuken in om het avond eten op te dienen. Na het eten ruim ik af en geef ik hem een handdoek om te gaan douchen.

    Ik leg zijn kleren, als hij naar buiten wilt, klaar en anders zijn huiskleren.

    Mag hij ook zelf pakken. Ben geen stylist
    Als hij thuis blijft wacht ik op de bank op hem om een filmpje te kijken. -En op de zondag om voetbal te kijken-. Ik ga naast hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borst. Verder ben ik stil, het enige wat ik hoor en voel is zijn ademhaling.

    Voetbal kijken alleen om je man te pleasen? Het is niet verboden om je eigen voorkeuren te hebben hoor
    Als hij naar buiten wilt wacht ik geduldig tot hij me mist en weer in mijn gezelschap wilt zijn.
    Dat is toch juist een lekker moment om iets voor jezelf te doen? Bij je moeder langsgaan of wat vriendinnen uitnodigen ?
    Als hij binnen komt vraag ik niet waar en met wie hij was.
    Dat is het EERSTE wat ik vraag
    Dan maak ik Marokkaanse thee, ik leg wat snacks en nootjes op tafel en dan mag hij GTA-en. Als hij wilt doe ik mee.

    I love GTA, hierin kan ik me wel vinden
    Ik zorg ervoor dat zijn kleren gewassen en gestreken zijn. Dat hij elke dag schone sokken aan heeft. Ik poets zijn schoenen als die vies zijn. Ik zorg ervoor dat zijn administratie in orde is.
    Administratie ? Nooo way. Ben al blij als ik mn eigen werk af heb Ik zorg ervoor dat hij geen afspraken mist. Ik zorg ervoor dat als hij thuis komt het huis opgeruimd en vredig is. Wanneer hij behoefte heeft aan seksue gemeenschap krijgt hij dat. Al maakt hij me om 4 uur in de nacht wakker.
    Ja hier ben ik het mee eens. Ten alle tijden voorkomen dat je man het buitenshuis haalt.
    En in ruil daarvoor wil ik rust, respect, dat hij me niet slaat en dat hij me trouw is. ]

    Is dat veel gevraagd?

    Nou als mannen jou de ideale vrouw vinden, ben ik vast het tegenovergestelde

  9. #24
    Finding Happiness!

    Reacties
    1.059
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door gewoonikke Bekijk reactie
    --:
    Hahaha. Verschil moet er zijn he. Uiteindelijk doe ik het voor mezelf, hij kan dan toch niet slecht voor mij zijn?. Dat hoop ik althans.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    530
    17-09-2013

    Citaat Geplaatst door Mistake Bekijk reactie
    Hahaha. Verschil moet er zijn he. Uiteindelijk doe ik het voor mezelf, hij kan dan toch niet slecht voor mij zijn?. Dat hoop ik althans.
    Ik bewonder je geduldigheid, inshallah vind je een man die op dezelfde manier zijn liefde toont.

    Hoe kan het in godsnaam dat jij bent gescheiden??

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    37
    19-03-2012

    ze heet dan ook niet voor niks MISTAKE

  12. #27
    Finding Happiness!

    Reacties
    1.059
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door gewoonikke Bekijk reactie
    Ik bewonder je geduldigheid, inshallah vind je een man die op dezelfde manier zijn liefde toont.

    Hoe kan het in godsnaam dat jij bent gescheiden??
    Insha'Allah! Heel lief van je.

    Haha. Mijn ex man en hadden verschillende gedachtegangen. Wat ik belangrijk vond vond hij niet belangrijk, en omgekeerd. Helaas.

  13. #28
    Finding Happiness!

    Reacties
    1.059
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Najet2012 Bekijk reactie
    ze heet dan ook niet voor niks MISTAKE
    De naam mistake heeft niks te maken met wie ik ben. Maar met wat ik heb meegemaakt. Laat dat duidelijk zijn.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    5.035
    03-05-2010

    Is tie gehandicapt?
    Waarom verlagen sommige vrouwen zichzelf zo extreem wanhopig bang dat tie wegloopt. Pfff.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    6.075
    17-10-2012

    Citaat Geplaatst door vaderhartje Bekijk reactie
    Dat is 1 van de tekenen dat je hem inderdaad lief hebt,wat is er mis mee om zijn sokken uit te doen als hij zich neerploft in de zetel.
    En vraagt sorry schat ben zo moe,kan je even mijn sokken uit doen.

    Wat ga je antw nee doe het zelf? Dan betwijfel ik of er echter wel sprake is van oprechte liefde.

    Jij bent echt super lief