1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    vrouwen wat is belangrijker voor jullie?

    [lief of dominant]

    nou?

  2. #2
    Bni Znassen.

    Reacties
    130
    22-10-2013

    Oei, lastig. Het liefst een combi van beiden.

  3. #3
    -

    Reacties
    4.460
    02-07-2012

    Humor is belangrijkste. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.741
    27-12-2010

    Eerlijkheid.

  5. #5
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Te lief is irritant
    Te dominant is irritant

    Gewoon beetje van beide is goed



  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    2.304
    09-07-2013

    Citaat Geplaatst door Rwina_Koning Bekijk reactie
    [lief of dominant]

    nou?
    Dominant, ook weten ze het zelf niet eens onbewust valt iedere vrouw voor een dominante man. Natuurlijke aanleg.

    Niet naar ze luisteren neem dit maar gewoon van me aan.

  7. #7
    Ait temsamene.

    Reacties
    1.470
    12-02-2009

    Citaat Geplaatst door Suikerspinn. Bekijk reactie
    Humor is belangrijkste. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    Jij fucking na- aapster.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    176
    02-08-2011

    ik hoef geen dominante kneus die het nodig vindt om zichzelf elke dag te bewijzen

  9. #9
    .

    Reacties
    1.331
    27-11-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Alleen losse vrouwen met een zwak karakter willen een dominante man of zullen voor een dominante man kiezen zodat hij haar in toom kan houden. Gehoorzame vrouwen hebben liever een lieve man aangezien ze zelf hun man toch gehoorzaam zullen zijn, hoeft hij ook niet dominant te zijn en dingen te verbieden etc.


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    19
    28-10-2013

    Citaat Geplaatst door Frederik Bekijk reactie
    Alleen losse vrouwen met een zwak karakter willen een dominante man of zullen voor een dominante man kiezen zodat hij haar in toom kan houden. Gehoorzame vrouwen hebben liever een lieve man aangezien ze zelf hun man toch gehoorzaam zullen zijn, hoeft hij ook niet dominant te zijn en dingen te verbieden etc.
    Of je vindt een dominante man gewoon aantrekkelijk?

  11. #11
    .

    Reacties
    1.331
    27-11-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Shopaholiiic Bekijk reactie
    Of je vindt een dominante man gewoon aantrekkelijk?
    Waarom zou je een dominante man aantrekkelijk vinden? Zodat hij de baas over je speelt? Omdat jij je niet kan gedragen? Ik lees hier vaak dat vrouwen een dominante man willen omdat ze niet goed kunnen gehoorzamen enz. Alles met een reden.


  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    2.304
    09-07-2013

    Citaat Geplaatst door Frederik Bekijk reactie
    Alleen losse vrouwen met een zwak karakter willen een dominante man of zullen voor een dominante man kiezen zodat hij haar in toom kan houden. Gehoorzame vrouwen hebben liever een lieve man aangezien ze zelf hun man toch gehoorzaam zullen zijn, hoeft hij ook niet dominant te zijn en dingen te verbieden etc.
    Je hebt een erg naief en idealistisch beeld over vrouwen broeder, helaas zit het niet zo in elkaar.

  13. #13
    S ♥

    Reacties
    11.646
    03-01-2012

    Lief.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

  14. #14
    .

    Reacties
    1.331
    27-11-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door abuharitha Bekijk reactie
    Je hebt een erg naief en idealistisch beeld over vrouwen broeder, helaas zit het niet zo in elkaar.
    Is zo man en ik blijf erbij.


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    19
    28-10-2013

    Citaat Geplaatst door Frederik Bekijk reactie
    Waarom zou je een dominante man aantrekkelijk vinden? Zodat hij de baas over je speelt? Omdat jij je niet kan gedragen? Ik lees hier vaak dat vrouwen een dominante man willen omdat ze niet goed kunnen gehoorzamen enz. Alles met een reden.
    Ik weet van mezelf dat ik heel gehoorzaam ben en dat ik me goed kan gedragen en dat ook zeker doe en zal blijven doen. Maar ik vind het gewoon aantrekkelijk als een man dominant is. Het maakt een man mannelijk, can't help it. En ik denk juist dat vrouwen die zich niet goed gedragen, niet een dominante man willen omdat het daar gelijk mee zou botsen.