1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    45
    15-07-2013

    Kijk naar dit tekenfilm en let goed op

    Assalamoe alaykoem,

    Kijk naar deze Nederlandse tekenfilm.

    Moge Allah onze kinderen behoeden voor deze vuile spelletjes!!

    Kijk goed naar de vieze taart vanaf minuut: 3:30
    Bron: https://www.youtube.com/watch?v=jnbP3om3DkA

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    879
    03-06-2013

    Woezel en Pip?
    “All thinking men are atheists.”
    ― Ernest Hemingway, A Farewell to Arms

  3. #3

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    162
    23-10-2013

    Kijk bij 2.00 min hoor je de adhaan.


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    waarom is het zo moeilijk te geloven dit bewust is gebeurd?

    designers van spelletjes software, en ja ook tekenaars van tekenfilms zetten graag hun handtekening in hun producten. iets wat normaal niet gezien wordt of ergens verstopt is. waarom is het zo moeilijk te geloven dat er een racist/ moslimhater is die indruk wou maken op zijn vrienden en laten zien wat hij wel niet durft?

    het staat er heel duidelijk, het enige wit wat zo opvalt dat je er niet omheen kan. zelfs de losse Alif staat er duidelijk op..

    alles maar afdoen als toeval en overdrijven...oogkleppen...
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.672
    10-01-2013

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    waarom is het zo moeilijk te geloven dit bewust is gebeurd?
    Waarom is het zo lastig om te denken dat die vissegraat simpelweg een vissegraat is?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.035
    03-05-2010

    Citaat Geplaatst door Seal79 Bekijk reactie
    Waarom is het zo lastig om te denken dat die vissegraat simpelweg een vissegraat is?
    Omdat het geen vissengraat is. Anders zouden ze t wel duidelijk afbeelden, das toch ook confusing voor kids.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    Citaat Geplaatst door Seal79 Bekijk reactie
    Waarom is het zo lastig om te denken dat die vissegraat simpelweg een vissegraat is?
    weet je wat het verschil is??

    ik ga uit van wat ik voor me ogen zie, jij bent maar aan het gissen. ik ga uit van wat ik duidelijk met mijn ogen waarneem. jij kiest "by default" al voor een verdedegend standpunt Jegens moslims. zonder dat je maar enig idee heb.
    ik weet niet of jij weet hie een vissegraat eruit ziet maar dat is niet zo,

    jij bent gewoon bij voorbaat al bevooroordeeld en PERTINENT tegen alles wat moslim en met islam te maken heeft. dus jouw mening staat al vanaf dag 1. zelfs als de tekenaar zou opstaan en zeggen dat hij dit buwust gedaan heeft vind jij nog een kronkel in je hoofd om het goed mee te praten. DAT IS HET VERSCHIL

    het zou je sieren om als ongelovige hawkinist voordat je zo pertinent blijft volhouden om anderen eens het voordeel van de twijfel te geven. thats it.
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7.204
    02-04-2012

    Citaat Geplaatst door mr_firefist Bekijk reactie
    Ze denken dat we achterlijk zijn, dat we onze taal niet kunnen lezen, zij (de kaffirs) weten het beter, wij (moslims) janken gewoon en zien dingen die er niet zijn. het is allemaal toeval Tis toch tenenkrommend dit te lezen van volwassenen

    Het is gewoon zonde dat ze blijven ontkennen en doen alsof we een kronkel in onze hoofden hebben


    Citaat Geplaatst door cazzette Bekijk reactie
    Met alle respect, maar was net aan het googlen op de term drol en kwam een tractorwiel met mest tegen waarin het woord Allah in te lezen was. Wil je zeggen dat deze boer bewust dit woord met mest op zijn wiel heeft geplaatst? Begrijp mij niet verkeerd, ben zeker geen voorstander van godslastering in kinderprogramma's, maar denk je niet dat dit een beetje ver gezocht is??
    Dat is totaal wat anders. Dat kan best toeval zijn wat jij gevondne hebt op google.

    Maar dit is anders. Hier staat duidelijk het woord in arabisch geschreven. Verder nogmaals, er kijken heel veel mensen naar de montage. Dit had dus allang opgevallen moeten zijn als het een foutje was.


    Citaat Geplaatst door Seal79 Bekijk reactie
    Een vissegraat tekenen? Ja, dat is echt wel een zware belediging joh. Dat er patroonherkenning in onze hersenen zit is niet vreemd, maar dat je moeilijk gaat doen omdat jij toevallig een patroon ziet is een keuze hoor.
    Seal jij bent wijzer dan dit. Zo moeilijk om toe te geven dat het opzettelijk kan zijn geweest en dus een lage actie.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.771
    29-02-2008

    Citaat Geplaatst door Seal79 Bekijk reactie
    Still nog getting the point, are you?
    vertel

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    Citaat Geplaatst door Seal79 Bekijk reactie
    Over gissen gesproken.

    Wanneer begin jij met mensen het voordeel van de twijfel te geven? Of is dat alleen maar leuk richting jou en niet naar anderen?
    lach er maar weer om. dus je gist niet? je kent degene en zijn bedoelingen?
    iedereen krijgt van mij het voordeel van de twijfel, jij heb dat van jou al verbruikt.
    ik oordeel naar wat ik zie, en wat ik zie is geen vissengraat.
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    5.672
    10-01-2013

    Citaat Geplaatst door Murrie Bekijk reactie
    Seal jij bent wijzer dan dit. Zo moeilijk om toe te geven dat het opzettelijk kan zijn geweest en dus een lage actie.
    Dude, seriously?!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    948
    22-07-2013

    Citaat Geplaatst door cazzette Bekijk reactie
    Ben je het hier niet mee eens? Moslims zeggen toch dat ze altijd wonderen van Allah zien als ze naar Allah zoeken.

    Een voorbeeld van een wonder;]
    snotneus deze vogel heeft meer imaan dan jij ooit hebt gehad, zie en leer,


    http://www.youtube.com/watch?v=qCtJ1i416RU

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    3.950
    07-08-2013

    Citaat Geplaatst door cazzette Bekijk reactie
    Hoe bedoel je respect?? Dit hebben ze echt niet bewust gedaan hoor, het viel mij in eerste instantie nogeens op...Ja als je de heletijd scant naar woorden als allah dan krijg je dit soort dingen nu eenmaal...
    Voor mij en vele andere viel het wel direct op

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.596
    25-08-2013

    Citaat Geplaatst door Murrie Bekijk reactie

    Dat is totaal wat anders. Dat kan best toeval zijn wat jij gevondne hebt op google.

    Maar dit is anders. Hier staat duidelijk het woord in arabisch geschreven. Verder nogmaals, er kijken heel veel mensen naar de montage. Dit had dus allang opgevallen moeten zijn als het een foutje was.
    Dus nu bestaat er plotseling wel toeval? Ik kreeg eerder nog te horen dat toeval in de islam niet bestaat...