1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.021
    31-10-2011

    Thumbs down Inbraak Russisch pand

    DEN HAAG -
    De relatie tussen Nederland en Rusland is nog verder onder druk komen te staan. Donderdagavond is ingebroken in een woning in Den Haag die wordt beheerd door de Russische ambassade. De politie doet forensisch sporenonderzoek, zo meldt een woordvoerster.


    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...ch_pand__.html

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.021
    31-10-2011

    ik verwacht tegen actie van de russen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.021
    31-10-2011

    Citaat Geplaatst door 3arbiboy Bekijk reactie
    Het worden in ieder geval weer mooie tijden in de wereld... Dit zal weer de standaard zijn...
    de klus zal denk ik snel geklaard worden

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    3.288
    19-11-2008

    Citaat Geplaatst door Gti_car Bekijk reactie
    ik verwacht tegen actie van de russen

    Had je die Nazi gehoord in Rusland...
    Nederland gaat het nog heel moeilijk krijgen.....

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.288
    19-11-2008

    Citaat Geplaatst door JamalZeist Bekijk reactie
    Hollanders denken dat ze goed bezig zijn, vooral die gasten van Pownews.

    Zomaar een Rus lastigvallen die een eigen zaak heeft. Wat heeft die man dan gedaan?

    En dat mannetje van pownews die de russische ambassade gaat uitdagen.

    En als die Russen nou hetzelfde gaan doen in Rusland met de Nederlandse politieke instanties of bedrijvendaar?

    Die extremisten zijn daar veel erger dan de NL extremisten ..maar ja...extremisten, die kijken niet verder dan hun domme ééndagsacties


    Niet dat ik iets heb met die russen, van mij mogen ze allemaal in de stront zakken
    Danny Ghosen moet echt klappen krijgen.....die gaat veelste ver...........

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    139
    14-09-2013

    Wordt spannend dit. Stel dat dit 80 jaar terug was gebeurd, dan zou er niet zoveel overblijven van dit kikkerlandje.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    3.288
    19-11-2008

    Citaat Geplaatst door JamalZeist Bekijk reactie
    Die gast ook, maar dat zielige brilmannetje ook.

    Een Rus lastig vallen in zijn winkel, puur omdat het een Rus is. En dan continu een microfoon onder zijn neus duwen en ongevraagd de hele winkel meelopen en hem beledigen ( Tom Staal heet dat achterlijke zwijn) . Is vroeger op school vaak gepest en gaat nu wraak halen op onschuldige mensen.

    Als ik het was ik had serieus die microfoon in zijn kont geduwd en er een foto van gemaakt.

    Kijken of hij dan nog op tv durft te komen met zijn zielige klotekop.

    P.S. ik heb niets met Russen, maar dit soort treiterpraktijken gaat me ook te ver
    HAhah ja man die roze micrfoon steekt zo uit zijn reet en fotos maken..........