1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    574
    24-08-2003

    Exclamation Als je hem zou zien, dan zou je zeker van hem gaan houden..

    per e-mail ontvangen. een echte aanbeveling>stuur door en insjAllah zal Allah ons belonen hiervoor.

    Als je hem zou zien, dan zou je zeker van hem gaan houden.. ᴴᴰ [AR/NL]| Sheikh Nabeel Al'Awady



    http://www.youtube.com/watch?v=FiwtwAfq08I

  2. #2
    Free Palastine

    Reacties
    382
    04-02-2010

    Deze broeder heeft altijd maa shaa Allah lezing. InschaAllah mogen we lang profijt van hem hebben.
    [2.186] En wanneer Mijn dienaren u over Mij vragen, zeg dan: "Ik ben nabij. Ik verhoor het gebed van de smekeling, wanneer hij Mij aanroept." Daarom moeten zij naar Mij luisteren en in Mij geloven, opdat zij geleid zullen worden

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    574
    24-08-2003

    Citaat Geplaatst door La_Tahzan Bekijk reactie
    Deze broeder heeft altijd maa shaa Allah lezing. InschaAllah mogen we lang profijt van hem hebben.
    amin, moge Allah meer van zulke vertalers laten komen, zodat er meer en meer bekend over de Islaam zal zijn.

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    5.577
    13-05-2007

    Citaat Geplaatst door abdullah23 Bekijk reactie
    amin, moge Allah meer van zulke vertalers laten komen, zodat er meer en meer bekend over de Islaam zal zijn.
    amien, moge allah ons van hun kennis doen genieten en opdoen en hen verspreiden onder elkaar inschallah

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    574
    24-08-2003

    Citaat Geplaatst door radia0101 Bekijk reactie
    amien, moge allah ons van hun kennis doen genieten en opdoen en hen verspreiden onder elkaar inschallah
    amin

Tags voor deze discussie